فارس نوشت:

کره شمالی در آستانه برگزاری رزمایش مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی، سئول را به حملات پیش دستانه و بیر رحمانه تهدید کرد.

به گزارش یونهاپ، کره شمالی در آستانه برگزاری رزمایش مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی، سئول را به حملات پیش دستانه بی رحمانه تهدید کرد.

تلویزیون رسمی کره شمالی اعلام کرد؛ از آنجا که سئول و واشنگتن در حال اجرای استراتژیهای بازدارندگی خود علیه کره شمالی هستند ما به آنها اعلام می‌کنیم که برای حملات پیشگیرانه قوی و بی رحمانه آماده هستیم.

براساس این گزارش، آمریکا و کره جنوبی از روز دوشنبه رزمایش مشترک نظامی خود را با نام رزمایش «اولچی فریدم گاردین» آغاز خواهند کرد.

پیونگ یانگ همواره نسبت به برگزاری رزمایشهای مشترک واشنگتن و سئول هشدار داده است و آن را اقدامی تحریک آمیز برای شروع یک جنگ تمام عیار در منطقه خوانده است.

آمریکا و کره جنوبی از زمان پایان جنگ کره در سال 1953، همکاری نظامی نزدیکی با یکدیگر دارند و ارتش آمریکا نزدیک به 30 هزار تفنگدار دریایی در خاک کره جنوبی مستقر کرده است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    20 3
    کره شمالی از این چرندیات زیاد می گوید
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    7 15
    اگر چنین تهدیدی به وقوع بپیوندد انگاهست که مردم امریکا با واقعیت ایجاد بلوا و کشتن مردم عادی در کشورهای دیگر اشنا خواهند شد و دیگر نخواهند توانست تحت سانسور شدید رسانه های اختاپوسی خود رای به ادامه کودک کشی در غزه بدهنددر نظر سنجیهای امریکا درصد انهایی که خواهان ادامه حملات اسرائیل بودند خیلی بیشتر بود بهر حال دور نخواهد بود که صبر مظلومین تاریخ به پایان برسد
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    18 6
    تهدید نکن. یه کاری بکن شاید امریکا بیاد بزنه حکومت اتون رو نابود کنه تا مردم راحت بشن. من که بخاری از مردم اونجا نمی بینم که بخوان سرنوشت خودشان را تغییر دهند. اونوقت علف می خورن ترسوها.
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
      16 3
      جاهاي ديگه هم مردم ترسو هستند عزيزم
  • بی نام A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    20 3
    نامرده هركي نكنه :