مهر نوشت:

کارگردان فیلم «مادر قلب اتمی» با تاکید بر اینکه پوستر منتشر شده در فضای مجازی به نام این فیلم توسط عوامل رسمی فیلم طراحی و اجرا نشده و آنها نمی‌دانند چه کسی این کار را انجام داده است، چنین حرکتی را در راستای حاشیه‌سازی برای فیلمش دانست.

علی احمدزاده کارگردان سینمای ایران درباره آخرین وضعیت پروژه سینمایی «مادر قلب اتمی» گفت: تدوین این فیلم به تازگی به پایان رسیده است و مراحل فنی کار طی می‌شود.
او ادامه داد: حسین ابوالصدق این روزها مشغول کار صداگذاری فیلم «مادر قلب اتمی» است که با برنامه ریزی های انجام شده طی هفته آینده کار صداگذاری به پایان خواهد رسید. بعد از اتمام صداگذاری فیلم، سهند مهدیزاده کار ساخت موسیقی را آغاز می‌کند.

احمدزاده درباره حاشیه های ایجاد شده برای پوستر فیلم تازه‌اش گفت: من در جریان طراحی این پوستر نبوده ام و این طرح در فضای مجازی منشتر شده است. به اعتقاد من عده‌ای می‌خواهند قبل از اکران فیلم «مادر قلب اتمی» حاشیه‌هایی برای آن ایجاد کنند ولی روش حرفه‌ای این است که اطلاعات فیلم از کانال‌های رسمی تهیه و منتشر شود. باز هم تاکید می‌کنم که این پوستر در فضای مجازی منتشر شده و ما هم در جریان آن نبوده‌ایم.
طی روزهای گذشته پوستری منتسب به فیلم «مادر قلب اتمی» در فضای مجازی منتشر شد که طرح روی آن انتقادی را از سوی یکی از رسانه‌ها ایجاد کرد.
«مادر قلب اتمی» عنوان دومین فیلم علی احمدزاده بعد از فیلم «مهمونی کامی» است. احمدزاده پیش از این ساخت فیلم های کوتاه «آوانتاژ»، «کولاژ» و ... را در کارنامه خود دارد.

تمام صحنه هاي «مادر قلب اتمي» در تهران فيلمبرداري شده است و پیش از این در خبرها آمده که در این فیلم اشاره ای به مساله هسته‌ای شده و پروانه ساخت اين فيلم اواخر سال 92 از سوي اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد صادر شده است.
پگاه آهنگرانی، ترانه عليدوستی، محمدرضا گلزار، و مهرداد صديقيان بازيگران اصلی «مادر قلب اتمی» هستند. داستان فيلم با مهمانی شخصیتی با عنوان کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ايران را براي هميشه به مقصد تونس ترک کند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    6 1
    حتما باید اسم رو دزدی کنین؟؟ یکم ایده ندارین از خودتون؟؟ atom heart mother اسم آهنگ پینک فلویده