نسیم آنلاین نوشت:

مهدی فخیم‌زاده سریال "قورباغه و قناری" را تا آخر دی‌ماه به پایان می‌برد.

کاسه‌ساز، تهیه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال تمام شده، گفت: تدوین "قورباغه و قناری" همزمان درحال انجام است و تاکنون پنج قسمت بطور کامل آماده شده؛ تصویربرداری در تهران ادامه دارد.

تهیه کننده سریال "قورباغه و قناری" از پایان تصویر برداری این سریال تا اواخر دیماه خبرداد.

حبیب‌الله کاسه‌ساز با بیان اینکه تاکنون 75 درصد از تصویربرداری به پایان رسیده است گفت: تدوین "قورباغه و قناری" همزمان در حال انجام است و تاکنون پنج قسمت سریال بطور کامل آماده شده است.

کاسه ساز گفت: هم اکنون در حال تصویربرداری در مناطق مرکزی تهران هستیم و مهدی فخیم زاده، بیوک میرزایی و شقایق فراهانی مقابل دوربین می روند.

فیلمنامه «قورباغه و قناری» را حسین تراب‌نژاد نوشته و داستان آن درباره عملیات ویژه نیروی انتظامی است. عملیاتی که فوق سری است و فقط 5 نفر از آن اطلاع دارند. «سرهنگ مقدم»( با بازی مهدی فخیم زاده) باید به جای «ناصر پاپتی» در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم برای قاچاقچیان مواد مخدر ویژه است.

این سریال طنز و پلیسی در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای با مشارکت نیروی انتظامی و شبکه یک سیما و با هدف نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درباره چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان تولید می‌شود.

مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیر محمدزند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این سریال هستند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =