فارس نوشت:

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: یکی از دو مامور انتظامی مجروح شده در جریان تیراندازی سارقان مسلح در خمین از بیمارستان مرخص شد.

به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، سردار عزیزالله ملکی گفت: حال عمومی دیگر مجروح این حادثه رضایت بخش است و مراحل درمانی را می‌گذراند.

او با اشاره به وقوع این حادثه گفت: در ساعت 14 و 46 دقیقه روز شنبه ششم دی ماه جاری واحد گشت پاسگاه حمزه‌لو شهرستان خمین گزارشی از سرعت بسیار بالای یک دستگاه خودروی پژو پارس عبوری داد که از سمت اراک به شهرستان خمین در حرکت بود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: تیمی از ماموران کلانتری 11 خمین خودروی مظنون را تعقیب و در یکی از خیابان‌های خمین متوقف کردند که یکی از سرنشینان این خودرو به سمت خودروی پلیس تیراندازی کرده و دو تن از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

او گفت: سارقان ضارب با رها کردن خودرو ازمحل متواری شدند و بلافاصله سایر واحدهای گشتی با حضور درمحل تیراندازی مصدومان را به بیمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: با تشدید اقدامات انتظامی و طرح مهار در شهرستان خمین ماموران گشت پاسگاه رباط مراد در ساعت 15 و 30 دقیقه شنبه، در ورودی خمین از سمت گلپایگان گزارشی از متواری شدن دو دستگاه خودرو زانتیا به سمت محور خمین به الیگودرز را دادند که ماموران به سمت آنان تیراندازی کرده و با اصابت گلوله ماموران یکی از خودروها متوقف و سرنشینان این خودروها در تاریکی شب متواری شدند.

سردار مالکی گفت: پنج جفت پلاک جعلی از این خودروها کشف و در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد که خودروی پژو پارس که سرنشینان آن با ماموران انتظامی شهرستان خمین درگیر شده بودند در اراک سرقت شده و دو دستگاه خودرو زانتیا کشف شده نیز از استان اصفهان ربوده شده بودند.

او گفت: تلاش برای دستگیری سارقان مسلح همچنان ادامه دارد.

در جریان حادثه تیراندازی سارقان مسلح در دو روز گذشته در شهرستان‌های خمین و گلپایگان پنج نفر شهید و هفت نفر نیز مجروح شدند.

 


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 392489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    159 3
    ساعت ۱۵/۳۰ دقیقه درگیری بوده اون وقت سارقان تو تاریکی شب فرار کردن؟
  • رضا A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    128 1
    ساعت 15و30 دقیقه در تاریکی شب متواری شدند؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    19 3
    سلام.من بچه خمینم.مردم این سرزمین به شایعات خیلی دامن میزنند چقدر خوبه که مسؤلین اطلاع رسانی میکنند تا جلوی شایعات گرفته بشه.خدا رفتگان این اتفاق رو بیامرزه...
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    32 1
    ساعت 15،30میشه تاریکی شب ازنظرشما؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    13 3
    منظور17:30 دقیقه بوده عزیزان
  • بی نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۹
    1 0
    بالاخره ما نفهميديم اينا از كجا سرقت كردن فرار كردن