شروع درخشان تیم ملی در جام ملتها/ تیم ملی قهرمانانه جنگید/جشن پیروزی دو گله برابر بحرین در ملبورن

بازی تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا درحالی آغاز شد که ایرانی های پرشور ورزشگاه را تقریبا پر کرده بودند. تیم ملی در پایان 45 دقیقه بعد از موقعیت هایی که ساخته بود سرانجام توانست در دقیقه 45 توسط حاج صفی به گل برسد و نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود. عکس ها: امیر عباسی

عباس اسدزاده خبرنگار اعزامی خبرورزشی به ملبورن: بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در جام ملتهای آسیا درحالی شروع شد که ایرانی های حاضر در ملبورن تقریبا ورزشگاه را پر کرده بودند. بیش از 10 هزار ایرانی پر شور به ورزشگاه امی پارک ملبورن رفتند تا تیم ملی تنها نباشد. تیم ملی که با ترکیب حقیقی ، حسینی ، پورعلی گنجی ، پولادی ، غفوری ، تیموریان ، نکونام ، شجاعی ، دژاگه ، حاج صفی و قوچان نژاد به مصاف بجرین رفته بود ، در شروع بازی سعی کرد بازی را آرامتر از حریف آغاز کند. 

تماشاگران ایران در بازی با بحرین

بازی تا 4 دقیقه اول مسابقه که توپ گوچی به پشت دروازه بحرین خورد اتفاق خاصی نداشت و یاران کارلوس کروش ترجیح شان حرکت کند به سمت دروازه حریف بود. بازی در 15 دقیقه اول در اختیار بحرین بود . آنها یکبار توسط جان ، مهاجم اهل نیجریه شان تا آستانه دروازه ایران پیش رفتند . مسابقه در این دقایق کسل کننده تر از پیش بینی ها پیش می رفت.

آنها یک بار دیگر هم توسط بازیکن شماره 4 شان می توانستند گل بزنند اما توپ شان به اوت رفت. در ادامه یک فرار از اشکان دژاگه ایران را صاحب اولین خطر جدی اش کرد اما این کاشته را خود اشکان خیلی بد روی دروازه فرستاد تا ایران همچنان بدون موقعیت باشد.

اشکان دژاگه

این اما آغازی بود برای حملات ایران. تیم ملی سراسر حمله شد و در دقیقه 18 دژاگه باید برای ایران گل می زد. او با پاس شجاعی با دروازه بان تک به تک شد اما توپ را به پای گلر حریف کوبید. در این دقایق ایران بازی را در اختیار  داشت و با حاج صفی به گل هم رسید اما گل او آفساید بود و ویلیامز استرالیایی به او کارت زرد داد. 

تیم ملی بلافاصله می توانست با ضربه زیبای پورعلی گنجی به گل برسد اما توپ روی پایش نچسبید و به بالای دروازه رفت. تیم ملی بعد از دقیقه 15 کم کم بهتر شد و امیدوارانه تر بازی کرد. البته بحرینی ها هم توسط سید ضیاء شبیر چند باری خطرساز شدند.

اشتباهات دژاگه در خط دفاعی چیزی نمانده بود کار دست تیم ملی بدهد اما سید جلال زیرکانه موقعیت قطری ها را به کرنر فرستاد و خطر رفع شد. دقایقی بعد هم قوچان نژاد دوباره بعد از اعلام آفساید توپ را وارد دروازه بحرینی ها کرد.

در ده دقیقه پایانی تیم ملی توانست بازی بهتری انجام بدهد. تیم ملی که از عقب بازی کردن هافبک های دفاعی رنج می برد ، در دقیقه 45 توانست روی یک ضربه کرنر به گل برسد. فرار زیبای وریا غفوری و همکاری خوب او با دژاگه ایران را صاحب ضربه کرنر کرد ، کرنر را اندو فرستاد ، گلر بحرین توپ را به بیرون 18 مشت کرد و جایی که در حمله های قبلی تیم خالی بود را این بار احسان حاج صفی پر کرده بود. شوت زیبای او به تور دروازه بحرین بوسه زد و ایران با پیروزی به رختکن رفت. تماشاگران پرشمار تیم ملی سر از پا نمی شناختند و غرق در شادی بودند.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم انگار  ساق های ملی پوشان هم باز شده بود . از همان ابتدا ایران یکپارچه حمله بود. دو موقعیت عالی از گوچی در همان 5 دقیقه اول نشان از این داشت که تیم ملی آمده تا تعداد گل هایش را افزایش دهد. این حملات ادامه داشت تا جایی ه روند مسابقه با ضربه ای که به سر جواد نکونام وارد شد را قطع کرد. 

در دقیقه 57 بازی چیزی نمانده بود بحرین به گل برسد. یک حمله خوب از بحرینی ها داشت خطرساز می شد . شوت جان را حقیقی عالی مشت کرد تا دروازه ایران بسته بماند. بعد از این دوباره ایران تیم برتر میدان شد . 

تیم ملی در دقیقه 63 یکبار دیگر به گل رسید اما باز در شرایط آفساید. کمک داور بازی برای چهارمین بار در این نیمه پرچم زد و دوباره گل قوچان نژاد را مردود اعلام کرد.

بحرینی ها که می دیدند گل نمی زنند ، شروع به جنگ روانی کردند اما تیم ملی می خواست قدرتش را تحمیل کند. مسعود شجاعی در دقیقه 71 گل دوم را هم به بجرین زد و شادی تیم را تکمیل کرد .فرار عالی غفوری ، یک کرنر برای تیم ملی چند رفت و برگشت و  ضربه نرم شجاعی ، این یعنی گل دوم ایران و حلقه شادی ملی پوشان.

در دقیقه 75 بازی کارلوس کروش سردار آزمون را به جای گوچی به زمین فرستاد . ورود او ریتم هجومی تیم را سریعتر کرده بود . مربی تیم ملی در ادامه مسعود شجاعی را هم از زمین بیرون آورد و به جای او جهانبخش را به زمین فرستاد.

او سومین تعویضش را هم سروش رفیعی بود. سروش به جای دژاگه به میدان آمد. تیم ملی با این پیروزی و به دلیل گل زده کمتر در جایگاه دوم گروه ایستاده.  تیم ملی پنجشنبه دومین بازی خود به مصاف قطر می رود.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 394675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 147
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود شاکرمی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    "اما سید جلال زیرکانه موقعیت قطری ها را به کرنر فرستاد و خطر رفع شد"، قطر یا بحرین
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      خیلی افتضاح گزارش میکنه این یوسفی. بی هیجان و حال بهم زن. واقعا رو اعصابه. بدتر از یوسفی نداشتن بفرستن؟ مثلا خیابانی رو که حداقل یکمم بخندیم.
    • بوك A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      بهترین برد ایران مقابل بحرین با نتیجه 6 صفر بوده که در سال های 1353 بوده است. يعني تقريبا همون سالهايي كه استقلال هم 6 تايي شده.پس استقلال غصه نخور، بحرين هم 6 تايي ه
    • بی نام GB ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      135 6
      مرسی از بازی پر حوصله بچه ها چون اگه نخوریم حتما گل می زنیم
    • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      این تیم ملی منه ، دوستش دارم ، خیلی زیاد ، قــهــرمــانی بهش میاد... ، چشم حسودها کور
    • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      فعلا شاهزادگان پارسی 1 ع ر ب ها 0
    • یزدان A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      فکر کنم ما تنها کشوری در دنیا هستیم که قیافه ی مردمه خودشو سانسور میکنه
    • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      علیرضا حقیقی بهترین بازیکن ایران بود. اگه اون توپ رو در نمیاورد بازی رو می باختیم
    • ایرانی KG ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      361 5
      ایران خوب بازی کرد . ولی چرا اینقدر تلوزیون سانسور کرد ؟؟؟ چه عیبی داره ما هم وطن های خودمون رو توی استرالیا ببینیم ؟ به کی بگی صداو سیمای ما این کار رو میکنه مسخره مون میکنه خدایی
    • بی نام US ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      231 9
      چه میییییییییییی کنه این اشکان دژاگه.. انصافا توی زمین یه سر و گردن بالاتر از کل 21 نفر دیگه بود
    • بی نام A1 ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      143 4
      ایول احسال حاج صفی.. چه گلی زد. در کل علیرغم تدارکات ضعیف و زیر صفر قبل جام خیلی خوب بازی کردن بیشترم میتونستن بزنن. دوتا آفساید آخری هم مساوی بود.
    • بی نام A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      111 5
      زنده باد ایران. و درود بر بچه های باغیرت ایران// نق نقو ها هم اگه ناراضین اینو بذارن بحساب اولین بازی تدارکاتی درست حسابی مون.
    • بی نام IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      ظهور استاد خیابانی جدید را تبریک میگم. شاگرد استاد میفرماید گروه درمانی را به زمین دعوت می کنند
    • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      منتقدای کیروش و هوادارای اون آقایی که تیم رو وسط راه تنها کذاشت باید یه تجدید نظر تو رفتارشون بکنن... هم بردیم ... هم جوونگرایی کردیم ... هم اون آقای حاشیه رو خجالت دادیم
    • بی نام IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      اون استقلاليايي كه پرسپوليس و خانزاده رو مسخره ميكردن امروز قيافه هاشون ديدن داشت... يك استقلاليه فعلي تو 90 دقيقه براي ايران بازي نكرد خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      103 9
      خیابانی هم در حد و اندازه خودش سوتی زیاده میده مثلا توی بازی معروف ایران و استرالیا توی همین ورزشگاه ام سی جی که اعزام شده بود به هری کیول میگفت هری کویل.. ولی قبول دارم که خیلی حماسی و باحال گزارش میکنه.. کلا گزارشگر حرفه ای باید بلد باشه هیجان کاذب ایجاد کنه که تماشگر جذب بازی بشه.. شما یه ربع گزارش مفسر کانال یورواسپرت رو گوش کن انگار بابا ننش تو زمینن اینقدر که جو میده اما پیمان یوسفی انگار داره برنامه شبهای رمضان اجرا میکنه
    • احسان A1 ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      17 50
      منظور متن خبر و گزارش بالا بود چه ربطی به پیمان یوسفی داشت؟؟
    • یزدان US ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      اقای بی نام بعید میدونم منو و تو یه صدم علی کریمی قلبمون با تیم ملی باشه...اگه دوستدار تیم ملی نبود الان بجای سکوت داشت با مصاحبه اوضاع تیم ملی رو خراب میکرد...علی کریمی کسی نیست که با زور خودشو بجایی وصل کنه...به امید موفقیت و قهرمانی تیم ملی در اسیا
    • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      اصلا من نمی فهمم وقتی قرار صدای گزارشگر و ورزشگاه اینقدر بد پخش بشه چرا گزارشگر میفرستن همراه تیم؟
    • بی نام IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      64 23
      قرار بود فردوسی پور بره ولی مثل اینکه ممنوع الخروج شده البته در حد یک شایعه شنیدم
    • بهنام بچه خوی A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      80 4
      این تیم برام خیلی خواستنی و تو دل برو هست نمیدونم چرا. به لطف خدا و حمایت مردم ایشالا این تیم یکی از بهترین نتایج تاریخ فوتبال کشور رو کسب میکنه. من دلم خیلی روشنه.از طرفی این تیم خیلی مورد بی مهری قرار گرفت و مظلوم واقع شد واسه همین با ذره ذره وجودم برا این بچه های با غیرت تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.
    • بهمن IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      کجاش درخشان بود ؟ این حمله های نصفه نیمه ؟ یا تاکتیک دفاعی تیم ؟ جفت گلها هم شانسی بود .
    • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      158 2
      صداوسانسور واقعا خسته نباشی
    • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      نکونام هیچ فایده ای برای تیم نداره .عملا تیم 10 نفره ست . شجاعی گل نمیزد بود و نبودش فرق نداشت .
  • بی نام RO ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    گل حاج صفی شبه ضربات چرخشی سوباسا در کارتون قوتبالیستها بود
    • بی نام GB ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      83 9
      تیم ما فوق ستاره نداره و خیلی سخته بگی کی بهترینه چون همه خوبند
    • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      68 28
      بردیم خیلی خوب بود ولی چیزی که تو ذوق میزد افت کیفیت محسوس دژاگه و قوچان نژاد بود بعد از رفتنشون به لیگ های عربی نمیدونم چرا به خاطر چندهزار دلا بیشتر کیفیت فوتبال خوشون رو خراب می کنند
    • abbas A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      90 1
      درسته یه دفعه توپ اوج گرفت و یه دفعه هم فرود اومد. حالت چرخشیم داشت. کلا سوپر گل بود.
    • یزدان US ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      242 3
      تماشاگرا صداشون میومد ولی تصویرشون نمیومد ......مونده بودم دست به گیرنده بزنم یا نزنم
    • حمید IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      129 1
      بهترین زوج شدن این ووریا و اشکان خدایی مسعود امروز خوب تاثیر گزار بود من یکی از سرسخت ترین منتقداشم ولی بازیش بگیره تیم و راه میندازه اشکان و احسانم عالی چپ جم کردن ووریا نزاشت یه توپ رد شه ماشاالله مرتضی با سن کم تو دفاع تقریبا بی نقص بود اشکان که نگو ترکوند در حد کریس پا عوض میکنه حیف که تک به تک و نزد بقیه بقیه هم دستون درد نکنه تو امتحانت روحیه خوبی گرفتیم دمتون گرم ولی خودمونیم این مترجم کیروش چه حال میکنه هم برزیل رفت جام جهانی الانم که استرالیا
    • بی نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      150 1
      فک کنم دستش رو دکمه سانسور گیر کرده بود بنده خدا.. در مجموع فکر میکنم از 90 دقیقه ما 60 70 دقیقه رو در جریان قرار گرفتیم.. آقای صدا و سیما باور کن اینجوری پخش نکنی سنگینتری.. خودتون میدونید که مردم الان انتخابهای دیگه ای هم دارن
    • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      76 4
      گل احسان خیلی حال داد. بعد از مدتها با فوتبال حال کردم. تحمل ضدحال خوردن نداشتیم دیگه
    • بی نام IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      25 2
      خخخخخخ دمت گرم قشنگ گفتی.
  • وحید A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    این تیم میخواد قهرمان بشه؟؟؟؟خدایی جز تک به تک دژاگه و این ضربه ایستگاهی حاج صفی ایران چیکار کرد؟؟؟؟این تیم بحرین بودا نه استرالیا نه ژاپنایران مشکل گلزنی و بازیسازی دارهکیروش داره چیکار میکنه؟؟؟؟؟شجاعی؟؟؟نکونام؟؟؟تیموریان کجاس؟؟؟؟خوشحالم از استقلال رفت یعنی این تیم از گروهشم بیاد بالا شاهکاره
    • بی نام GB ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      موتورگازی تویی؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      61 12
      خیلی بلدی کلک.
    • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      31 98
      حرفتون حقه. گل درست و حسابی از تیم ملی ندیدم تا حالا. همش روی کرنر و ضربه ایستگاهی و لو دادن توپ توسط مدافع حریف بوده از وقتی کیروش اومده
    • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      67 24
      خبر جان لطف کن از اینجور کامنت ها رو نچاپ که خیلی رو اعصابن زنده باد ایران
    • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      67 10
      آیه یأس
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      79 9
      تو که انقدر ناراحتی نشین بازیا رو نگاه کن . مجبورت که نکردن
    • بی نام AU ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      72 8
      موتور گازی باز داری ویذاژ میدی
    • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      62 8
      با این جمله آخرت معلومه از کجا خط می گیری
    • بی نام US ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      93 10
      شما مشکلت اینه که تیم ملی ایرانو با تیمی مثل بارسلونا مقایسه میکنی در نتیجه توقع داری تیم ما با این بضاعت و تدارکات تیکی تاکا بازی کنه.. نه برادر من آنالیز فوتبال کار هر کسی نیست ممکنه همون بازیکنی که از دید شما بازیش اصلا به چشم نیومده نقشی که مربی توی زمین بهش داده رو به بهترین نحو اجرا کرده باشه پس بیخودی به سبک ممد مایلی کهن جو منفی ایجاد نکنین..
    • بی نام A1 ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      84 18
      امثال تو فقط منفی کار میکنید. اگه ایران قهرمان جهان هم بشه بازم شماها حرف مفت میزنید. زنده باد ایران زنده باد ایرانی زنده باد کیروش
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      69 9
      وحید جان شجاعی گل زد و نکونام و تیموریان هم خوب بودند. تو اگه بهتری برو تو زمین .
    • محمدرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      33 8
      دوست عزيز زياد حساس نشو راجع به تيم ملي . من بعد از بازي هاي واليبال كه تا يه قدميه كسبه مدال رفتيم و نتونستيم مدال بياريم فهميدم از ورزش بايد لذت برد و نبايد بهش دل بست اونم ورزشه ايران كه اصلا حساب كتاب نداره .
    • امیر DE ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      65 13
      تو احیانا اصول گرا نیستی ؟
    • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      32 2
      تکل دیگه؟؟؟
    • آریو IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      39 6
      ای بابا شماها که تا قبل از این بازی میگفتین ایران می بازه که؟ الان یه چیز دیگه میگین؟ تکلیف مارو مشخص کنین به کدوم سازتون برقصیم خلاصه؟؟ احتمالا اگه این تیم قهرمان هم بشه میخواین بگین بابا استرالیا و ژاپن و کره با تیم دومشون اومدن نه؟؟ یا شایدم نه با تیم جوانانشون اومدن هان؟؟ خدایا مارو از شر دو قشر از اعضای این جامعه نجات بده اول تازه به دوران رسیده ها و دوم تازه فوتبالی شده ها آمین.
    • omidss IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      48 7
      سكوت كن برادر ☺️
    • بابک A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      46 10
      به نظرم شما از طرفداران اون اقا هستید شایدم خود علی باشی
  • lمجتبا IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    37 3
    زنده باد بچه های تیم ملی. زنده باد کیروش. ایران داره مثل ایران روزهای خوب بازی می کنه. به امید خدا قهرمانیم
  • ممل A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    ایشالا ببریم
  • رضا GB ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    ايرانى با غيرت هيمنه همينه
  • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    112 0
    این عمو سانسورچی با اینکه رییسشون عوض شده بازم دست از این کارهای زشتش بر نداشته.
  • طولابي IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    7 21
    شجاعي تو بازيه ؟؟؟؟
  • یاسر A1 ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    الان بین دو نیمه ی بازی هستیم...بحرین 4تایی میشه...آیلاویو خبرآنلاین
  • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    الان برزیم تو خیابونا یا تا آخر بازی صبر کنیم
    • بی نام US ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      38 13
      هر هررر هررررر.. چقدر با نمکی تو بی مزززه.. اتفاقا اونی که مثل سیب زمینی در قبال مسائل ملی بی تفاوته و توی شادی مردم شریک نمیشه باید مسخره کرد.. شما آنرمال هستی عزیز برادر نه مردم
    • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      43 18
      جو گیر نشو بابا
  • جواد IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    66 16
    با تشكر از گزارش خوبتون. جناب مسعود شاكرمي گزارش بطور لحظه به لحظه نوشته مي‌شود و فرصت ويرايش وجود ندارد. پس از اين اشتباهات كوچك گذشت كنيد
  • بی نام A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    15 38
    قطری ها.بازی با بحرینه.
    • بی نام A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      8 0
      چه فرقی میکنه مهم اینه که هردوشونو میزنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    12 1
    بچه ها دمتون گرم
  • رايانت فاضلي IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    8 2
    ايشالله بريم بالا ....
  • سالار IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    10 2
    بچه ها مچکریم
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    28 3
    پاینده و پیروز باد ایران، زنده باد کارلوس کروش، به امید قهرمانی
  • reza A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    11 4
    خسته نباشید بچه ها...واقعا گل کاشتید
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    14 35
    بازی ضعیفی کردیم ولی با خوش شانسی بردیم
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    20 54
    هر دو گل شانسی بود، گل دوم شانسی تر.
  • شاهین IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    30 2
    تو استرالیا چقدر ایرانی مهاجر هست..................
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    17 41
    متاسفانه ما عادت داریم با بردهای کوچیک، خوشحالی عجیب و غریب کنیم، آخه بحرین ضعیفترین تیم گروهمونه، مطمئنا با این بازی نه چندان خوب، مقابل قطر و امارات ه مشکل می خوریم
    • بی نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      32 4
      حالا ببین همین بحرین چه بلایی سر امارات و قطر بیاره.
    • بی نام RO ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      12 5
      همین بحرین رو که شما دلواپسا میگفتید میبرمون،چی شد؟مثل کانون مربیان موتور گازی صحبت میکنی
  • علی زمانی IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    46 1
    ارکستر علیه کیروش خوب عمل نکرد.وزیر ناراحت شد.
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    7 64
    کارلوس جان واسه چی از ژاپن میترسی؟ نگران نباش 7 الی 8 گل بیشتر بهمون نمیزنه
  • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    5 35
    امیدوارم در بازیهای دیگر شروع حمید درخشانی نداشته باشیم.
  • بی نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    19 1
    پس هنرمندان کجان؟ اونا مگه نرفتن؟
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    26 13
    بردن بحرین افتخار حساب میشه ؟
  • بی نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    13 10
    نباید عقب بکشه با گل زدن ... بابا بحرینه،ارژانتین که نیست
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    45 0
    تبریک میگم این پیروزی رو و متاسفم برای صداوسیما که بازهم مثل همیشه تماشاگران ایرانی رو سانسور کرد
  • عليرضا 1342 IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    36 3
    آقا دو گل كم بود بايد ميزد چهارتا كه ياد عدد شماره 4 بخير باشه ............ شوخي كردم بابا به دل نگيريد برد تيم ملي رو به همه استقلاليها و پرسپوليسيها و ساير طرفداران فوتبال تبريك عرض ميكنم انشا الله بريم براي قهرماني بشرطي كه مسئولين همچنان بابت تداركات بي تفاوت نباشند زيرا هر كسب نتيجه اي خرج دارد
  • بی نام IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    60 2
    شروع درخشان صداوسیما در سانسور و حذف تماشاچیان ایرانی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    79 73
    بنده خدا علی کریمی، الان بدجوری آتیش گرفته
    • بی نام CA ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      53 31
      چرا ؟؟؟ مگه مثل امثال شما شخصی فکر میکنه ، الان خیلی هم خوشحاله
    • سعید RO ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      36 19
      یکی نیس ب این بی نام بگه آخه کریمی واسه چی باید ناراحت باشه؟؟؟اخه مجبوری کامنت بزاری و عقده گشایی کنی
  • سعید EU ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    71 4
    هموطن هرجا که باشی، خاک تو خاک منه؛ اگه دل تو سینه داری، واسه ایران میزنه... دم همه ایرانی‌هایی که تیم ملی رو همراهی کردن، گرم. عاشق هموطن‌هامم.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      23 0
      درسته باید از همه کسانی که به خاطر ایران رفته بودند ورزشگاه تشکر کرد. دیروز بازی ازبککره ش، صندلی های خالی ورزشگاه بدجور آزار دهنده بود.
  • ارش A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    8 26
    نمیخوام انتقاد کنم ولی با این بازی جلو امارات و قطر به مشکل میخوریم
  • محمد A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    84 0
    تیم ملی برد، تلویزیون ایران هم مثل همیشه باخت
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    18 2
    کلا این ورزشگاه ام سی جی برای ایران خوش یمنه.. بازم 2 تا زدیم..
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    خیلی ضعیف بودیم
    • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      38 5
      بازی رو دیدی؟ غیر از 15 دقیقه اول کل بازی دست ایران بود که.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    88 19
    كجايي آقاي مايلي كهن؟؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      40 4
      ممد آقا رفته گل بچینه...
  • بی نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    ایران فقط نتیجه گرفت بازی اصلا نکرد تیم خیلی پیر و خسته هستش
    • بی نام IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      40 3
      یه جوری میگی پیر و خسته یکی ندونه فکر میکنه مرحوم دهداری داشته تو زمین بازی میکرده.. یعنی استاد جو درست کردنیم ما
  • عاشق ايران IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    8 21
    اين سيستم دفاعي عالي كروش جلوي تيمهاي خوب مثل نيجريه و ارژانتين خوب جواب ميده ولي جلوي تيمهاي ضعيفتر مثل همين بحرين چرا بعد از دو گل بايد اشباع شيم و به دفاع مطلق بپردازيم ؟؟؟ با وجود حتي نيمكت نشينان هجومي خوبي مثل جهانبخش ازمون و سروش رفيعي
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    17 21
    شجاعی و اشکان و حاج صفی خوب بازی کردن تیموریان یک بازیکن تخریبی در سطح جهانیه مشکل ایران اینه که وقتی توپ دست حریف همه جمع میشن در زمین خودمون این کار جلوی تیمای قوی تر خطرناکه من واقعا نقش نکونام تو زمین نمیدونم فقط با دست به بازیکنا میگه کجا برن بنظر من ایران ده نفره بازی رو برد اگه این تیم به جای نکونام یک هافبک طراح داشت صد درصد قهرمان بود الانشم پتانسیل قهرمانی رو داریم وریا غفوری هم تو فاز حمله عالی بود ولی تو دفاع استرس داشت برای همین کیروش تیموریان سمت راست گذاشته بود که بهش کمک کنه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    21 33
    تبریک به تمام مردم ایران عزیز نتیجه دلچسبی بود اما واقعا"شیوه بازی ما دلچسب نیست اکثرا" توپ رو هواست وبندرت روی زمین بازی میکنیم مخصوصا"دفاع که همیشه زیر توپ میزنند و بازی سازی از دفاع تو مرام ما نیست. خوبی این بازی در ان بود که بازیکنان پوست اندازی کردند و دیگر ان تر کیب ثابت همیشگی نیست
    • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      23 4
      نه. بی انصافیه. اون دوتا آفساید نیمه دوم اصلا درست نبود و بازیکنا روی یه خط بودن. موقعیت 100 درصد گل بود که روی کار تیمی شکل گرفت . دیگه زیادم نباید ریسک میکردن. بحرینه بالاخره
  • رضا A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    53 16
    تیم ایران بازیکن شاخص نداره. تنها دلیلی که باعث میشه به این تیم امیدوار بمانیم تفکرات برتر سرمربی تیم هست و لا غیر.
    • بی نام IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      7 28
      اتفاقا قوچان نژاد یه سر و گردن بالاتر از بقیه بود..
    • بی نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      27 2
      دژاااااااااگه چی بود پس؟؟؟
    • بی نام IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      25 1
      اصلاح میکنم منظورم از قوچان نژاد همون دژاگه بود.. خخخ
  • بی نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    41 6
    به امید قهرمانی ایران عزیز
  • سیستم مدیریت آموزش الکترونیک IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    17 12
    به امید موفقیتهای بیشترتیم ملی فوتبال ایران سیستم مدیریت آموزش الکترونیک
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    84 3
    بچه ها عالی بودن فقط این صحنه های تکراری اذیت میکرد
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    11 10
    فارغ از بحث نتیجه انصافا خوب بازی کردن.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    32 5
    کمترین انتظار رسیدن به فینال هست که میشه اسمش رو موفقیت گذاشت.سوم شدن واقعا" دیگه بدرد نمیخوره.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    7 2
    آفرین جوانان تیم باید به جوانان میدان داد تا در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم
  • اسي IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    34 0
    چرا نمي ذاريد مردم از ديدن بازي لذت ببرن با اين بازي نشون دادنتون .
  • سهیل IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    37 0
    والا اگه گزارشگر نفرستیم خیلی سنگینتره، صدا که کیفیت نداره ، صدای تماشاگرا هم که کم بود صدای گزارشگر هم که عقب جلو میشد همش، خب چه کاریه همینجا گزارش کنید بخدا بهتره،
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    19 3
    خبرآنلاین یه وقت کامنت هایی که از سانسور گله کردن رو نذاری...
  • حسن A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    5 36
    ایران بد بازی کرد و شانسی برد.با این تیم از گروهمون هم صعود نمی کنیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    7 2
    بازی با بحرین بود یا قطر؟؟
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    55 0
    چقدر بدبختیم که حق نداریم تماشاگرای کشور خودمون رو ببینیم، از شروع جام تا الان هیچ بازی رو اینقدر سانسور نکرده بودن
  • ایمان US ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    34 0
    تبریک میگم این برد ارزشمند رو ولی اخه این چه وضع پخش بازیه؟ سرود اول بازی رو که درست و حسابی نشنیدیم، بعد صدای گزارشگر هم که عقب بود ، صدای ورزشگاه هم که کم بود، هموطنای ایرانی رو هم که سانسور میکردن، این صداوسیما درست بشو نیست
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    33 0
    سیاست تلوزیون ایران اول بازی چند تا صحنه از تماشاگران مرد ایرانی و اون صحنه رو نشون دادن تا دقیقه نود به فاصله پنج دقیقه به پنج دقیقه
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    9 6
    با اين فدراسيون و ليگ نبايد انتظاري بيشتر از اين داشت
  • kaveh IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    38 2
    واقعا جیگرم خنک شد هر وقت جلوی تیم های عربی نتیجه میگیریم حال عجیبی داره زنده باد ایران و ایرانی
  • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    34 0
    خیلی عجیبه یعنی یه نفر از سانسورها انتقاد نکرده یا خبرانلاین.....
  • امیرحسینی A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    12 25
    باسلام.بااینکه بردیم ولی بازیه خوبی نکردیم.اخه بحرین تیمی هستش ک ما یازده نفره جلوش دفاع کنیم و باکرنر به گل برسیم واقعا ک
  • سانی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    15 2
    شما فکر کردید بحرین خیلی ضعیفهباورکنید به نظر من از قطر قوی تره اگه بازی با قطر رو ببینید دفاع و دروازبانشون افتضاح بودن خود سرمربیشون هم گفت.بحرین حتی میتونه قطر رو شکست بده.دم بچه ها گرم بازی خوبی بود.به امید بردهای بیشتر و صعود
  • الیاس IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    18 4
    فکر نمیکردم اینقدر خوب بازی کنن، ولی بعضی وقتها این بزن زیرش از خط دفاع کار رو خراب میرد. رسانه میلی هم که قربونش برم بدجور رو اعصاب بود
  • هادی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    40 2
    ایرانی ها برای تشویق کردن خوبن، ولی برای نشان دادن خیلی بدن واقعا نشان ندادن هموطنانمان چه معنایی داره.
  • امیررضا RO ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    11 15
    درود بر بچه های تیم ملی آفرین دارن، گرچه خیلی بی حال بازی می کردن، درسته بردیم اما خیلی می شد بهتر بازی کرد
  • مرتضی A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    57 4
    به " فوتبال " ایران تبریک می گویم چرا که فارغ از تمام بحث ها این تنها پیروزی تیم ملی ایران بود که در ارنج تیم حتی یک بازیکن از باشگاههای پرسپولیس و استقلال حضور نداشتند. این یعنی رنسانس فوتبال ایران به سبک " کیروش".
  • ترنج A1 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    36 4
    آقای یوسفی افتضاح گزارش میکنه. اصلا معلوم نبود اونجا بود یا نبود. افتضاح
  • علی‌ RO ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    108 3
    صدا وسیما اعصاب آدمو خرد می‌کنه با این بازی پخش کردن . همین که یه ثانیه دوربین میره رو تماشاچیا سه ساعت صحنه آهسته پخش می‌کنن. بابا الان قرن بیست یکم هستیم مردم توی روستاها ماهواره دارن و سریالای خارجی‌ نگاه میکنن اونوقت صدا و سیما ۵۰ سال از مردم عقبتره
  • رضا A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    46 13
    کیروش آریایی دوست داریم . تو کویر فوتبال ایران همچین تیمی رو ساختن شبیه معجزست که فقط کیروش میتونه انجام بده .قیافه بعضی بزرگوران دیدن داره حالا.
  • حمید A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    73 3
    جهان سوم جایی است که فوتبال را هم با شدت هر چه تمام تر سانسور می کنند.
  • حمید A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    99 4
    مطمین باشید اگر قرار بود ابعاد فتنه 88 را تبیین کنند تماشاگران لخت را هم نشان میدادند
    • سارا A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
      1 0
      مرسی حمید هزارتا لایک
  • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    32 14
    میدونیدکل بازی فقط ازچی حرص خوردم پرسپولیس خودش یه دروازبان خوبی مثل علیرضاحقیقی داره بعد میره دروازبان بدردنخور تیمهای دیگه رو میگیره
    • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
      11 40
      حقیقی خوبه؟ چی کار کرد؟
  • بهمن A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    52 8
    کارلوس کیروش کبیر دوست داریم
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    54 8
    بچه ها خسته نباشید. من فوتبال رو ندیدم اما از گزارش بنظر میاد تیم ملی از حالت احساسی داره تبدیل به حالت عقلانی می شه.
  • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    94 5
    بازی رو بردیم ولی صداوسما ببخشید صداوسانسور مثل همیشه باخت
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    105 5
    زن بی حجاب بحرینی رو نشون میدن اما مرد و زنی رو که از پوست و گوشت خودمون هستن سانسور میکنن.والا خجالت داره
  • سعید IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    14 85
    به این میگین درخشاان؟؟ خوبه همین الان هم بین این 4 تیم در پیت دومیم
  • شاهین IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    41 14
    پرس کردن تیم ملی واقعا در حد لالیگا بود بحرینی ها نمیتونستن زیاد توپ رو نگه دارن و سریع با یه پرس گاها دونفره توپ رو از دست میدادن.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 14
    شما می خواستید فوتبال ببینید یا تما شا چی ها رو ناقلاها
  • آوا IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    2 1
    بچه ها مچکریم
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    به نظر من گزارشگر عالى بود
  • علی A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    ایووووووووووول حاج صفی
  • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    0 0
    الن دیگه باید بگیم ایول سردار ازمون