صمد مرفاوی از سازمان لیگ خواست به فکر سلامت لیگ برتر باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ صمد مرفاوی بعد از بازی عجیب و غریب تیمش با نفت تهران که تحت تاثیر تصمیمات داوری قرار گرفت ، گفت:« بازی خوبی بود. ما سوار بر بازی بودیم. نیمه اول هم خوب بودیم ولی سر یک اتفاق گل خوردیم و این گل باعث شد ما غافلگیر شویم ولی توانستیم نیمه دوم دوباره بازی را در دست گیریم و گل خورده را جبران کنیم.»

مرفاوی که تیمش به دلیل بازی های آسیایی نفت مجبور شد در زمانی کمتر از دو هفته 4 بازی انجام دهد ، می گوید:« البته ما زمانی برای ریکاوری بازیکنانمان نداشتیم. بعد از بازی با استقلال زمانی کمی داشتیم تا بازیکنانمان به طور کامل در شرایط مسابقه قرار گیرند ولی نسبت به بازی با استقلال خیلی بهتر بودیم.از بازیکنانمان راضی هستم ولی چاره‌ای نداریم جز اینکه با این برنامگی‌های لیگ بسازیم. در 12 روز 3 بازی انجام دادیم و از الان باید برای بازی بعد در 17 اسفند آماده شویم و این شرایط تنها برای تیم پیکان است که در  12 روز 3 بازی انجام دهد و بعد به یک وقفه بلندمدت بخورد تا بازی بعد. »

آنها از حالا باید منتظر بمانند تا بازی حریفان شان در آسیا انجام شود و به لیگ برگردند. مرفاوی هم مثل منصوریان از شرایط داوری بازی تیمش گلایه داشت درباره اعتراض های منصوریان به تاج گفت:«من هم موافق علی منصوریان هستم. نگران لیگ برتر هستیم و خواستار یک فوتبال پاک در مستطیل سبز هستیم تا خدایی ناکرده برخی عوامل نتوانند فوتبال پاک ما را زیر سؤال ببرد. متاسفانه هفته پیش اتفاقات عجیبی برای تیم ما افتاد . اتفاقات داوری این هفته هم به ضرر ما بود و البته تیم حریف هم اعتراض داشت.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 399949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =