مهر نوشت:

جشن امضای آلبوم سلول شخصی رضا یزدانی در حالی در شیراز برگزار شد که این خواننده فردا،یکشنبه در این شهر کنسرتی برگزار می کند.

عصر شنبه با حضور رضا یزدانی در کافه کتاب تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس هشتمین آلبوم رضا یزدانی با نام «سلول شخصی» که توسط تصویر گستر پاسارگاد و به تهیه کنندگی علی اوجی تولید شده است در حاشیه جشنواره موسیقی فجر شیراز رونمایی شد.

این هشتمین اثر خواننده چهل و یک ساله است که یازده ماه پس از انتشار آلبوم قبلی او به نام «ساعتا خوابن» روانه بازار شده و در آستانه کنسرت این خواننده در کافه کتاب شیراز رونمایی شد.

خواننده موسیقی پاپ در این مراسم، گفت: همیشه در کنسرتها بعد از اجراها فرصت دیدار با علاقه مندان موسیقی به آسانی فراهم نمی شود، از این رو امروز فرصت دیدار و با هم بودن فراهم شد.رضا یزدانی افزود: این آلبوم کمتر از دوماه است که منتشر شده و به طور مجموعه ای صوتی و تصویری رونمایی می شود.

این مجموعه حاوی دو سی دی صوتی و ۱۴ قطعه است.تمامی ترانه های سی دی اول با نام های سلول شخصی، آهنگ قدیمی، پله برقی، سیگار پشت سیگار، سمت هیچ، کلاشینکف، پل نیومن و شلیک کن رفیق توسط اندیشه فولادوند سروده شده اند.

در سی دی دوم هم ترانه های کاشف، خاطرات پینه بسته، ما، مثه یه تصادف ناجور، تعظیم زئوس و خودزنی توسط مهدی ایوبی، رضا داورزنی، خسرو کیان راد، علیرضا باران و بابک صحرایی سروده شده اند.

رضا یزدانی آهنگسازی این آلبوم و تنظیم یک قطعه را انجام داده است.میلاد عدل، بهروز پایگان، پویا نیکپور، محمد خرمی نژاد، شهروز بردوده و ستار اورکی تنظیم کنندگان این آلبوم هستند.میلادعدل، محمد خرمی نژاد، مازیار احمدپور، شهروز بردوده، بهروز پایگان، همایون نصیری، مجید برومند، غزاله شیرازی و ایمان جعفری پویان در این مجموعه به نوازندگی پرداخته اند.عکاسی، گرافیک و تصویر سازی این آلبوم نیز همچون دیگر آثار رضا یزدانی توسط شهرزاد داور انجام شد.

کنسرت این خواننده یکشنبه شب در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =