قهرمانان ژیمیناستیک ریتمیک کشور معرفی شدند

مسابقات زیمیناستیک ریتمیک قهرمانی کشور برگزار شد و قهرمانانش معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ چهارمین دوره مسابقات لیگ ژیمناستیک-ریتمیک قهرمانی کشور از تاریخ در تهران برگزار شد. در این دوره از مسابقات که به میزبانی خانه ژیمناستیک برادران شهید آذرپی ورزشگاه شیرودی تهران، برگزار شد یازده تیم از استان‌های مختلف کشور حضور داشتند. تیم‌ها و نفرات برگزیده پس از چهار روز رقابت در سه رده سنی خردسالان، نونهالان و بزرگسالان معرفی شدند. در بخش مجموع تیمی این مسابقات تیم‌های آموزشگاه لنا شمیرانات، هیئت ژیمناستیک استان البرز و استاد اعظمی استان فارس در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

تیم‌های «آموزشگاه لنا شمیرانات» به مربیگری شیرین نظری، «هیئت ژیمناستیک جنوب غرب تهران» به مربیگری مریم راضی‌نژاد و «هیئت ژیمناستیک کرمانشاه» به مربیگری نقشبندی، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم رده سنی نوجوانان ایستادند. در رده سنی خردسالان نیز تیم‌های لناشمیرانات به مربیگری نینا محرمی، کرمانشاه به مربیگری نقشبندی و هیئت ژیمناستیک استان البرز به مربیگری لیلا زدبکو مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رده سنی نونهالان تیم آموزشگاه لنا (یک) به مربیگری مهسا محرمی و سرپرستی زهرا عباسی‌نژاد، لنا (دو) به مربیگری نگین مدنی و استان البرز به مربیگری لیلا زدبکو به ترتیب عناوین موفق به کسب عناوین اول تا سوم این مسابقات شدند.

در بخش انفرادی و در رده سنی نونهالان نادیا عسکری، شقایق مقیمی و هلیا محمدی‌زاده از آموزشگاه لنا شمیرانات به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند. در رده خردسالان نیز پریا عباسی، امیتیس هنربخش و هانیه بختیاری هر سه از همین تیم، مقام اول تا سوم را کسب کردند. در رده نوجوانان الیزه فرازمند، آیدا بصرت نیا از تیم لنا و الهه لطفی از هیئت ژیمناستیک جنوب غرب تهران به عنوان نفرات بر‌تر معرفی شدند.

نفرات شرکت کننده در این مسابقات در قالب ۱۳ تیم به رقابت با یکدیگر پرداختند. تیم آموزشگاه لنا شمیرانات، چهارمحال بختیاری، استاد اعظمی استان فارس، هیئت ژیمناستیک کرمانشاه، اورانوس استان البرز، هیئت ژیمناستیک استان البرز، بروجن، خانه ژیمناستیک اصفهان، هیئت ژیمناستیک ارومیه، استان خوزستان و کیش اسامی تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات بود. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 400623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =