شاهکار بلانکو صدر را آبی نگه داشت/یک گل تمام اروپایی!

دیدار استقلال و ذوب‌آهن با پیروزی شاگردان نکونام به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ - یک به سود استقلال خاتمه یافت. مجید علیاری در دقیقه ۶ تک گل ذوبی‌ها را به ثمر رساند و جلال‌الدین ماشاریپوف در دقیقه ۶۴ و گوستاوو بلانکو ۹۴ برای استقلال گل زدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

داور: کوپال ناظمی.

دقیقه یک: ایمان سلیمی پس از تکل روی محمدحسین اسلامی، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶: مجید علیاری در یک ضدحمله سریع، در موقعیتی تک به تک با حسینی، توپ را از بالای سر دروازه‌بان استقلال درون دروازه آبی‌ها قرار داد.

دقیقه ۱۲: شوت مهرداد محمدی از داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن از بالای دروازه این تیم راهی اوت شد.

دقیقه ۱۹: مهرداد محمدی با پاس آرش رضاوند در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد، اما باز هم شوت مهاجم استقلال از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: محمدرضا اسلامی در مرکز میدان توپ را در اختیار گرفت و پس از عبور از چند بازیکن استقلال، ضربه‌اش را با بی‌دقتی از بالای دروازه استقلال به اوت فرستاد.

دقیقه ۳۲: ضربه سر ایمان سلیمی از روی شش قدم با اختلاف کمی ‌به بیرون از دروازه ذوب‌آهن رفت.

دقیقه ۴۸: روی یک ارسال به روی دروازه، استقلال توسط روزبه چشمی و روی اشتباه بازیکنان ذوب آهن به گل رسید ولی این گل به دلیل آفساید و هند محمدی مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه بود که با ضربه سر قریشی، این شلیک برگشت داده شد.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی به روی دروازه با سایش و ضربه سر مرادمند همراه شد و توپ به ماشاریپوف رسید که این بازیکن با یک شلیک دیدنی و تماشایی، توپ را به طاق دروازه فروزان کوبید و پس از برخورد توپ به زیر تیرک دروازه، به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

دقیقه ۸۰: شلیک راه دور محمدعرفان معصومی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰: سانتر خطرناک حردانی نزدیک بود که با اشتباه شایان مصلح به گل تساوی استقلال تبدیل شود که این تیم به شکل خطرناکی از مقابل دروازه ذوب آهن رد شد.

دقیقه ۸۱: ارسال گریگول چابرادزه با قطع توپ دیدنی و تماشایی حسینی همراه شد.

دقیقه ۸۲: شلیک فوق العاده خطرناک و زمینی محسن آذرباد به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =