بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور از امشب/ پایتخت فردا برفی است

میزان نوشت:

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در بیشتر نقاط کشور از امشب خبر داد و گفت: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی صبح فردا نیز تهرانی‌ها به عبارتی بیشتر ساکنان مناطق شمالی پایتخت قدم روی برف خواهند گذاشت.

امیر حسین نقشینه درباره وضعیت هوا در سه روز آینده گفت: براساس پیش بینی‌های سازمان هوا شناسی از صبح امروز بارندگی‌ها به صورت برف و باران مرکز در شرق سواحل مدیترانه در برگرفته و انتظار می‌رود که به تدریج بارش‌ از امشب تا فردا تشدید یابد، به طوری که می‌توان گفت بارش ها بیشتر مناطق کشور را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

او در ادامه با بیان این مطلب که از بعداز ظهر امروز تا فردا شدت بارنگی ها در بیشتر مناطق کشور افزایش می‌یابد، گفت: سواحل شمال و شمال غرب کشور امروز و فردا شاهد بارش برف خواهد بود. همچنین فردا به تدریج از مقدار بارش های نیمه غربی کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب که یکشنبه این بارندگی‌ها جنوب شرق کشور هرا نیز در برخواهد گرفت، ادامه داد: طی دو روز آینده در نیمه شرقی کشور بارش‌ها شدت می‌گیرد و ساکنان نوار شمالی کشور در این ایام بارش‌های خوبی را شاهد خواهند بود.

او در ادامه با بیان این مطلب که شمال غرب کشور امشب تا صبح فردا بارش برف را شاهد خواهد بود ، افزود: ارتفاعات و دامنه‌های البرز و زاگرس مرکزی بارش برف را تجربه خواهند کرد، علاوه براین طی سه روز آینده دریای خزر نیز مواج بوده و امشب نیمه شرقی خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد شد و طی دو روز آینده نیز خلیج فارس و دریای عمان و تنگه هرمز مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان این مطلب که نیمه شرقی کشور از امشب تا روز یکشنبه وزش باد شدید را تجربه می‌کنند، گفت: براساس پیش بینی سازمان، فردا کاهش دمای محسوس را در استان‌های شمال غرب شاهد خواهیم بود.

نقیشنه در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: از امشب بر مقدار بارش‌ها در پایتخت افزوده می‌شود به طوری‌که می‌توان گفت گفت بارش‌ها به صورت برف و باران بوده و صبح فردا نیز تهرانی‌ها و بیشتر مناطق شمالی این شهر قدم روی برف خواهند گذاشت.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 401128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =