سرمربی تیم الاهلی امارات می گوید تیمش فردا بازی سختی برابر تراکتورسازی خواهد داشت.

ایسنا نوشت:کارتین اولاریو درباره دیدار فردای تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: بازی سختی را پیش‌رو داریم ولی ما هم تیم قدرتمندی هستیم و با قدرت به تهران آمده ایم تا به پیروزی برسیم. تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده‌ و آماده‌ایم که فردا یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

او افزود: بازی کردن در لیگ داخلی با لیگ‌های بین‌المللی متفاوت است. ما این موضوع را به خوبی می دانیم و برای همین تیممان را طوری آماده کرده‌ایم تا یک بازی جنگنده برابر تراکتورسازی بگذارد. ما همیشه تلاش کرده‌ایم به پیروزی برسیم و برای پیروزی به میدان رفته‌ایم. در بازی فردا هم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم اما ممکن است هر اتفاقی رخ دهد و این موضوع به شرایط بازی بستگی دارد.

سرمربی تیم الاهلی در ادامه درباره میزبانی هواداران تراکتورسازی هم گفت: مردم تبریز خونگرم و خوب هستند و استقبال خوبی از ما انجام دادند. ما هیچ چیز در این جا کم نداریم. می دانم تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و من امیدوارم که فردا بازی زیبایی را تماشا کنند.

او درباره غیبت رودریگو بازیکن تاثیرگذار تیمش هم گفت: نبود این بازیکن ناراحت کننده است اما بازیکنان خوب دیگری داریم که جایگزین او شوند و بتوانند جای او را پر کنند.

اولاریو در ادامه درباره شرایط آب و هوای تبریز هم گفت: من فکر می‌کنم که شرایط آب و هوا تاثیری روی نتیجه‌ بازی نخواهد داشت. من این شرایط را زمانی که در انگلستان بازی می کردم تجربه کرده‌ام.

او افزود: می دانم تراکتورسازی یکی از تیم‌های خوب ایرانی است. ما شناخت خوبی نسبت به آنها داریم. تراکتورسازی در این فصل نفس تازه ای کشید و بازیکنان خوبی از جمله آندرانیک تیموریان را جذب کرده است. ما شناخت خوبی از تیموریان داریم و همین طور هم لوسیانو ادینیو را هم به خوبی می‌شناسیم. ادینیو پیش از این در امارات بازی می کرد و بازیکن گلزنی است. در کل معتقدم که همه تیم‌های ایرانی خوب هستند و طی سال‌های گذشته کیفیت لیگ ایران بالا رفته است.

اولاریو در پایان درباره نقاط ضعف خط دفاعی تیمش هم گفت: اشکالات خطوط دفاعی ما مربوط به تمرینات نمی‌شود و فقط بر روی ساختار دفاعی مشکل داریم و این موضوع را در هفته‌ گذشته برطرف کردیم.

در ادامه این نشست خبری حسام السعید، کاپیتان تیم الاهلی هم درباره دیدار مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: همان طور که مربی تیم گفت فردا بازی سختی پیش رو داریم اما امیدواریم که دست پر از زمین مسابقه خارج شویم.

او اضافه کرد ما شناخت خوبی نسبت به تراکتورسازی داریم و می دانیم که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 402801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =