علی پروین عکسی نوستالژیک را روی صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ علی پروین که از دار دنیا در عصر تکنولوژی تنها یک صفحه اینستاگرام دارد که توسط یکی از آشنایانش اداره می شود و به شدت با لایک های این صفحه حال می کند ، در روزهایی که برای تعطیلات با کل خانواده به ویلای رامسر رفته است ، عکسی از روزگار قدیم منتشر کرده که حسابی خاطره ساز است. صحنه ای از تمرینات تیم ملی ایران در زمین شماره 2 آزادی ، پیش از اعزام به مسابقات آسیایی پکن. جایی که پروین با درخشش بازیکنانی چون مرحوم قایقران و مهدی فنونی زاده توانست به بزرگترین موفقیت ملی خود دست یابد . در این تصویر او در کنار محمد پنجعلی و البته ولی صالح نیا دیده می شود. 3 بزرگی که همه این روزها غبار پیری بر چهره های شان نشسته است.

پروین درباره این تیم دهه 60 خود حرف های جالبی دارد؛«اردو که نداشتیم. همه چی ما خوابگاه آزادی بود . فکر کردی چی می دادن بچه ها بخورن؟ یا آبگوشت بود یا کله پاچه. همین ها رو می خوردیم ، می رفتیم با کاپ قهرمانی بر می گشتیم . اما حالا چی؟ از صبح تا شب دارن زیر نظر پزشک تغذیه کار می کنن ، آخرش هم 3 تا می خورن و بر می گردن!. ما با تیم ابگوشتی مان جام می آوردیم و فوتبالیست های الان ... دکی! بی خود نبود می گفتم ما داریم با موتورگازی می ریم و بقیه سوار موتور جت شدن»

پروین هنوز یکی از شیرین ترین چهره های تاریخ فوتبال ایران است. بزودی می توانید گفت و گوی نوروزی ما با علی آقا درباره 10 نفر از آنهایی که می شناسد و شما می شناسیدشان را در خبرآنلاین بخوانید.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 406349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ح م تلوری A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
    10 2
    سلطان عشق منی
  • رحيم IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۰
    2 15
    كجاى لحن اين اقا شيرينه ؟؟؟ جز اينكه خودمان هم با اين ادبيات بزرگ شده باشيم. ايشان هرجا بوى پول به مشام برسه حاضره مثل استيل اذين وهدايتى