سرمربی استقلال گفت که شعار هواداران علیه خودش و بازیکنان، خودجوش بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: «بازی زیبایی بود كه سرعت، گل و موقعیت داشت. حیف بود كه چنین مسابقه‌ای برنده نداشته باشد. این دوازدهمین بازی بود كه برد را با مساوی یا باخت عوض كردیم. این آمار برای تیمی مثل ما فاجعه است. بازیكنانمنان تمركز لازم را نداشتند.»
او در مورد شعار هواداران علیه خودش و بازیكنان گفت: «هواداران حق دارند وقتی تیم 12 بازی را این طوری واگذار می‌كند علیه تیم شعار دهند. این شعارها برنامه‌ریزی شده نبود و كسی هم خط نداده بود. هواداران خودجوش این حركت را انجام دادند. هواداران اعتقاد دارند تیم باید با این بازیكنان نتیجه بگیرد.»
قلعه‌نویی در مورد عملكرد جاسم كرار گفت: «او در حد خودش بازی نكرد. به او حق می‌دهم آمادگی كامل نداشته باشد چراكه بعد از آن اتفاقات بازیكن حق دارد از نظر روحی روانی آمادگی كامل نداشته باشد. وقتی یك روز می‌گویند از سال بعد نمی‌توانی در لیگ ایران بازی كنی یا محرومیت دو جلسه‌ای او تبدیل به سه جلسه می‌شود از نظر روحی ضربه می‌خورد. با این حال با وجود كرار ما بازی رو به جلویی انجام دادیم. حق كرار چنین رایی نبود. ولی كاری نمی‌شود كرد. باید با این شرایط سوخت و ساخت.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 408406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =