پنج شنبه 2 آذر 1396
دوشنبه 31 فروردین 1394 - 06:19:00 چاپ

ترانه ای که حالتان را خوب می کند

چند رسانه‌ای > فیلم - گروه موسیقی«حال» نماهنگ خاطرات پراکنده» را با استفاده از تصاویر فیلم «شب‌های روشن» به کارگردانی فرزاد موتمن منتشر کرده‌است. این ترانه تازه ترین ساخته گروه «حال» است که شعر آن را سیدعبدالجواد موسوی سروده است. محمد فکری خواننده و سرپرست گروه است که نام آن برگرفته از این مصرع حافظ است:«حال دل با تو گفتنم هوس است»
این ترانه بر اساس ملودی آشنای سانتانا ساخته شده است. علی جمالی نوازنده گیتار الکتریک و مقداد مهدوی نوازنده پیانو و کیبورد گروه هستند.

 

 

 

 

 

2424

کلید واژه‌ها : موسیقی پاپ -
68 دیدگاه
  • نالان
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 08:18:55
    پاسخ
    74 56

    مرد حسابی این شعر که سر صبحی آتیش به جیگرمون زد مثل این که تا حالا عاشق نشدی که میگی حالتونو خوب میکنه.

    • مجتبي
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:00:37
      63 8

      اقا سخت نگير ههههههههههه

    • سعید
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:20:05
      60 2

      شعر باید شعر باشه ربطی هم به عاشقی نداره دوست من.... در ضمن شعری که شما اسمش رو می ذاری عاشقانه....خیلی وقته که حال آدمها رو خوب نمی کنه....

    • فرزاد
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 15:02:18
      14 7

      خب یعنی خوبه دیگه

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 08:18:59
    پاسخ
    60 44

    ببخشیدآ ، من با این ترانه زیاد حال نکردم

    • مهسا
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:39:59
      25 8

      من کارهای دیگشون رو تو وب سایتشون شنیدم، به نظرم خیلی کارهاشون خوب و متفاوته. سبک خاص خودشون رو دارن و کسایی که پاپ و موسیقی بازاری دوست دارن قطعا خوششون نمیاد از این سبک ها.

    • آرمان
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:54:02
      17 17

      خوب شما برو رپ گوش کن ، مجبورت کردن مگه؟

    • امیر
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:48:18
      15 9

      شما یه کلاس شعرشناسی برو به نظرم آقا عالی بود انصافا.

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 08:37:49
    پاسخ
    33 26

    ولی نکرد

    • آرش
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:54:42
      14 7

      مشکل از جای دیگه س احتمالا.

  • صبا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 08:54:02
    پاسخ
    55 13

    عالی بود. به این گروه ورودشونو به عالم هنر تبریک میگم.

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:09:47
    پاسخ
    28 3

    قشنگ بود ۰۰۰۰ آرمشون هم خوب بود ۰۰۰۰ ولی برای نویسنده متاسفم چه ربطی به خوب کردن حال بود ۰۰۰ پر از درد جدایی بود

    • محمود
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 16:50:38
      13 2

      موافقم کاملا کاشکی تیتر بهتری میزدن برای این پست. ولی تبریک میگم به گروه حال. من آهنگشو رو شنیده بودم، ولی کلیپش هم خیلی خوب بود. زنده باد فرزاد موتمن، امیدوارم به روزهای اوجش برگرده.

  • ترانه
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:33:04
    پاسخ
    28 2

    ممکنه به قول بعضی از دوستان این ترانه حال آدم رو خوب نکنه. البته اگه منظور از حال خوب شادی های سطحیه من هم با این تعبیر موافقم. این آهنگ و شعر و صدا یک کار کاملا جدیه و نباید هم قر تو کمر آدم بیاره. بچه های گروه حال دمتون گرم. امیدوارم حضور شما تو عرصه موسیقی کاملا جدی باشه و بتونین با ابتذال فراگیری که تو این عرصه هست مبارزه کنین. حق نگهدارتون.

  • یک همکار موزیسین
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:40:24
    پاسخ
    16 2

    فضای تلفیقی خیلی خوبی داشت، شعر با لحن و سیاق تقریبا کلاسیک با صدای خواننده خیلی مچ شده بود، اما سازهای مدرن و فضای اهنگ کنتراست به شدت زیبایی ایجاد کرده بودف به این گروه که تا به حال کاری از آن ها نشنیده بودم خسته نباشید می گویم و امیدوارم به زودی شاهد یک آلبوم خوب از آن ها باشیم، البته خداکند که همه آهنگ ها به این قوت باشد

  • حمید
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:40:44
    پاسخ
    18 2

    عالــــــــــــــــــــــــــــــــی بود تبریک به گروه حال و آقای موسوی با ترانه زیباشون.

  • چیستا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:40:58
    پاسخ
    16 2

    شعر آهنگ خیلی به دلم نشست کاش متن کامل رو می گذاشتید

  • میثم
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:42:53
    پاسخ
    15 2

    برخلاف خیلی از کارهای رایج حوزه پاپ اینجا هم کلام فاخر بود و هم اجرایی موسیقایی نوازندگان و خواننده، ملودی سانتانا که عالی است، اما تنظیم گروه هم تنظیم خیلی خوبی بود، به نظرم یک اثر تلفیقی خوب بود، اما کلیپ را خیلی دوست نداشتم، انتخاب این فیلم خیلی انتخاب خوبی بود، اما تدوین قسمت ها خیلی خوب نبود،

  • حامد
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:44:03
    پاسخ
    13 2

    کاش فایل صوتی تنها رو هم منتشر می کردند، چون کسایی مثل من هستند که خیلی علاقه ای به نماهنگ ندارند و دوست ندارند تصاویر فضای آهنگ رو براشون تک معنایی کنه.

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:44:47
    پاسخ
    35 3

    تبریک هم به خاطر صدا وتنظیم زیبا.هم به خاطر انتخاب فیلم شبهای روشن برای نماهنگ...عالی بود.موفق باشید

  • مهدوی
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:45:08
    پاسخ
    32 3

    تبریک میگم به گروه خوش ذوق حال، عالی بود.

  • بهروز
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:45:09
    پاسخ
    35 3

    از صبح چند بار این کار رو گوش کردم، الان سر زدم دیدم توی پر بیننده های سایته خوشحال شدم برای گروه جوانی که این آهنگ دلنشین را ساخته اند.

  • pa
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:46:55
    پاسخ
    43 3

    بسیار بسیار عاااااااالییییی شعر آهنگ صدای خواننده بسیار عالییییییی

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 11:48:49
    پاسخ
    10 47

    چرت بود

    • نسیبه
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:29:46
      19 5

      موسیقی و شعر خوب رو هر کسی متوجه نمیشه البته

    • احمد
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:30:25
      10 4

      تو خوبی بابا

    • بی نام
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:50:35
      9 4

      تو چی گوش میدی دقیقا؟

  • سارا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:07:01
    پاسخ
    42 4

    عاااالی بووود عااااالی. وای خیلی حال کردم

  • محسن
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:14:33
    پاسخ
    32 5

    ملودیش و نت گیتارش که مال کارلوس سانتانا بود نیاز به ریمسترینگ داره بنظرم به هر حال موفق باشند

    • نادر
      دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:03:13
      12 2

      سلام . این تم پال کارلوس سانتاناس. ولی مشخصه که دوباره اجرا شده . به نظرم خیلی نزدیک به اصلش اجرا کرده و یه کوچولو هم بداهه نوازی چاشنیش کرده.

  • بی نام
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:17:56
    پاسخ
    14 44

    اي اين چي بود ديگه با اين خواننده اش

  • ریرا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:58:21
    پاسخ
    41 5

    بسیار عالی و دلنشین. . امیدوارم موفق باشند و کارهای بیشتری ازشون بشنویم .

  • محمد
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 12:59:51
    پاسخ
    42 5

    عالي بود

  • یاشار
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:07:14
    پاسخ
    44 4

    با درود فراوان . قطعه ای بسیار لذت بخش و غنی از تکنیکهای موسیقیایی.طبیعیه که این سبک موزیک نظر مخاطب خاص رو بر می انگیزه و طرفدارهای خیلی از خوانندهای پاپ ممکنه هنر نهان در این قطعه رو حس نکنند. ولی در کل تبریک میگم به این سلیقه .از نوازنده ی گیتار هم تشکر میکنم چه پنجه ی شیرینی داره. شعر هم بسیار زیبا و هنر مندانه است.بعد از این همه وقت بلاخره یکی پیدا شد که از کلمات عاشقتم و میمیرم برات برای عاشقونه کردن فضا استفاده نکرد. بگ لایک.

  • عرفان
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:29:22
    پاسخ
    36 5

    بینظیره، مرسب از گروه حال با این موسیقی باحال ☺✌

  • مهدیه
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:42:52
    پاسخ
    37 5

    من عاشق شبهای روشنم، فوق العاده بود هم آهنگ و هم کلیپ، کلی از خاطره هام زنده شدن. به نظرم خیلی بی احساسن اونایی که میگن خوب نبوده

  • حسام مقامی
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 13:49:38
    پاسخ
    18 4

    مویت شب و رویت روز، طاقت ده و طاقت سوز... عالیه این شعر. صدای خوانندشون خیلی گرمه، کسی میدونه آلبوم دارن یا نه؟

  • محسن اخوان
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:08:00
    پاسخ
    16 3

    خیلی خوشحالم که گروه های جوان موسیقی دارن با خلاقیت راه موسیقی رو ادامه میدن. امیدوارم محدودیت ها و مشکلاتشون روز به روز کمتر بشه. به گروه حال و آقای فکری با این صدای گرمشون هم تبریک میگم. گیتار الکتریک غوغا میکنه در این قطعه.

  • نادر
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:08:42
    پاسخ
    16 3

    احسنتتت. مرسی از ملودی گیتار . چقد نت به نت و دقیق اجرا شده . و چه خلاقیت های اضافه کرده .من زیاد با کاور کردن موافق نیستم ولی ب نظرم خیلی زیبا بود این کار . فقط مسترینگ یک مقدار جای پیشرفت داره .. با ارزوی موفقیت برای گروه هال عزیز .

  • نوید متال
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:14:46
    پاسخ
    15 3

    مرسی بابت موزیک ایندی راک من خودم گیتار بیس و هارمونیکا میزنم .به نظرم سلوی گیتار خیلی عالی بود . همینطور تنظیم نویی داره کار . خواننده هم با احساس بود . کجا میتونیم شمارو فالو کنیم و کاراهای دیگتون رو بشنویم ؟

  • رضا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:16:50
    پاسخ
    13 3

    ازشون عکس بذارید .عالییییییییییییی .نو اورانهههههه

  • پیمان
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:18:59
    پاسخ
    16 3

    به به، آقا عالی بود، من وبسایتشون رو پیدا کردم، آهنگای دیگه شونم خیلی خوبه. ایشالا که موفق باشن.

  • مهدي باقري از بچه هاي كنسرواتوار تهران
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:21:57
    پاسخ
    14 3

    كار بسيار احساسي و تلفيقي قشنگي است چون جنبه هنري و ملوديك كار جديد است براي همين براي بعضي ها مورد توجه قرار نگرفت. كار شايسته ستايش هست وهمچنين شيرين . با اميد موفقيت براي جواناني كه با نو آوري وارد صنعت موسيقي ميشوند و حرفي براي گفتن تو اين بازار مافيايي دارند .

  • اهورا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:24:32
    پاسخ
    14 3

    من کارهای دیگه ی گروه حال رو شنیدم . و از سبکتون خیلی خوشم میاد . تو این دوران رکود هنر و تکرار و مکررات شماهایی که اینطور تلفیق میکنید پیشروی هنر هستید..بهتون میگم که درسته ممکنه نظرات خوب و بد و منفی و مثبت دریافت کنید ولی دلسرد نشید .چون هستن کسانی که موزیک خوب رو از بد تشخیص میدن . نبایدم توقع داشت مخاطب های موسیقی پاپ ان دسته که بی هنر و تکراری حتما از کار شما خوششون بیاد . ولی مطمینن کسی که یه کوچولو از کار خاص و هنر لذت ببره فن شما میشه. مرسی بابت تنظیم های زیباتون .برید جلو و از هیچ هراس نداشته باشین

  • مریم
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:27:45
    پاسخ
    14 3

    تو میروی اما من میبینم فردا را... عالی عالییییییییی گروه حال دوستون دارم، فوق العاده اید.

  • حسین
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:31:51
    پاسخ
    11 4

    خیلی قشنگ بود کارتون . شما اهنگ هم تنظیم میکنید ؟ من خوشحال میشم بهم جواب بدین. من عاشق سبک راک هستم . ولی کار شما خیلی درسته.

  • راحيل
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:33:14
    پاسخ
    14 4

    بى نظيربود. صدا ، موسيقى، ليريكس همه فوق العاده زيبا....و چه احساس عارفانه عاشقانه اى پديد مى آره شنيدنش. بايد به گروهشون آفرين بگم

  • پارسا
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:37:08
    پاسخ
    12 5

    خوب بود منتظر كاراي جديد تريم ، به مرور هم بهتر ميشه

  • زهرا.خ
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:44:41
    پاسخ
    17 6

    فقظ میشه گفت بی نظیر بود. شعرش اشک آدم رو در میاره البته :

  • دانیال
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:50:31
    پاسخ
    8 5

    مبشه گفت خواننده مسلط اجرا کرده . گیتارم خوبه ولی خداییش خیلی افکت بدی رو انتخاب کرده . من بودم از دیجی تک استفاده میکردم . با کورس زوم. اونوقت خش نداشت . دمتون گرم .

  • محدثه سادات
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 14:57:52
    پاسخ
    15 6

    وای محشر بود، عصرم رو ساختین با این کلیپ، ممنونتونم.

  • ایزد
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 15:12:58
    پاسخ
    17 4

    دمتون گرررررم، فقط همین. نقطه سر خط

  • اکبر وکیلی
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 16:44:24
    پاسخ
    19 4

    فوق العاده زیبا بود

  • همایون
    دوشنبه 31 فروردین 1394 - 19:57:50
    پاسخ
    12 6

    خبرآنلاین دمت گرررررم اینا عالی بودن.

  • آرمین
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 06:21:15
    پاسخ
    7 2

    چه حس خوبیداشت این آهنگ، ممنون. تصویر غریی از یک خاطره از یک زن...

  • بی نام
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 08:41:00
    پاسخ
    2 0

    بسيار نيكو كار هاى قديمى رو با روشهاى نو خوندن كار ساده اى نيست و بايد حتما زحمت زيادى براى اون كشيد

  • ترلان
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 08:59:36
    پاسخ
    2 0

    خدا کنه مث گروهای دیگه به تکرار نیفتن، این کارشون خوب بود.

  • مرتضی
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 11:17:49
    پاسخ
    2 0

    صدای خواننده گرم بود خالی از هر ادا و زور زدن های بی خودی این خواننده های امروزی در کنار شعرش که عاااالیه فضای عاشقانه خوبی رو به تصویر میکشه موفق باشید.

  • علیرضا
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 11:18:51
    پاسخ
    2 0

    کارشون خوبه ولی به نظرم این که گروهای تلفیقی همش دارن کارای دیگران رو کپی میکنن خوب نیست. الان کارای پالت و دنگ شو همشون ملودی های خارجیه که یه کم تغییرش دادن و به اسم خودشون دارن منتشر میکنن، بازم دم اینا گرم که از نام هنرمند اصلی نام بردن.

  • سلطانی
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 12:39:10
    پاسخ
    2 3

    به نظرتون اسم آهنگ ربطی به خودش داشت؟

  • میم الف
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 14:09:22
    پاسخ
    2 0

    از خبر انلاین تشکر میکنم که کارای جدید رو معرفی میکنه این کارم بسیار خوب و کلیپ هم خوب بود..

  • بی نام
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 15:07:55
    پاسخ
    3 1

    تنها باری که از بازی هانیه توسلی خوشم اومد. آهنگشون خیلی خوب بود.

  • شهاب
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 15:19:28
    پاسخ
    3 0

    الحق که کارشون درسته، خوشحالم که گروه های جوون تلفیقی دارن رشد میکنن. امیدوارم خوب حمایت بشن تا کاراشون ضعیف نشه و رو به حاشیه نره.

  • مریم
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 16:32:40
    پاسخ
    3 0

    این ترانه ی زیبا با صدای گرم خواننده اش یادآورخاطرات خوش گذشته بود و الحق حالمان راعجیب خوش کرد به امید شنیدن کارهای بعدی و بدیع این گروه موفق در آینده ای نزدیک .

  • مهیار
    سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 21:51:23
    پاسخ
    4 0

    درود بر موتمن نازنین

  • سمانه
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 09:04:46
    پاسخ
    5 0

    آقای موسوی کاراشون عالیه، کتابشون کی منتشر میشه پس؟

  • زهرا
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 10:37:11
    پاسخ
    3 2

    وای چقدرتعریف؟

  • شاهین
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 - 15:59:37
    پاسخ
    4 0

    واو .... تبریک میگم . چه تلفیق خوبی بین موزیک لاتین امریکن و کلام فارسی انجام دادین . شعر بسیار زیباس . و واقعا عمیق . امیدوارم پیوسته و اهسته ادامه بدن این گروه و همین سبک خودشون رو نگه دارن . سلوهای گیتار هم رویایی بود . لطفا کارهای دیگه هم بذارین.

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x