نعیمی رز:مخالف ورود پول های کثیف به انتخابات هستم/شفاف سازی منابع مالی انتخابات می تواندقانون شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، کشور را نیازمند قانون جامع مالی انتخاباتی دانست تا منابع مالی برای همگان شفاف سازی شود.

صفر نعیمی رز، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین بر شفاف سازی منابع مالی در تبلیغات انتخابات مجلس، تاکید کرد و افزود: بنده به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  و سخنگوی فراکسیون اکثریت مجلس با این مسئله، که هزینه های انتخابات مجلس شفاف سازی شود، موافق هستم.

وی در ادامه گفت: بنده همیشه با پول های کثیفی که در جریان انتخابات و تبلیغات نمایندگان خرج می شود، بسیار مخالف بوده و هستم. درزمینه رفع این مشکل، مسئولین اجرایی کشور با تدبیر خود می توانند، این معضل را به راحتی حل کنند. این موضوع به صورت کلی در دستان وزارت کشور قرار دارد.اگر وزارت کشور از حواشی سازی، جریان بازی و جانب داری گروه ها خودداری کند و بی طرفانه در عرصه انتخابات حضور داشته باشد و انتخابات را به صورت کامل و جامع رصد کند،  می تواند در این قضیه موفق عمل کند.

وی در پایان، در پاسخ به  سوال مبنی بر اینکه، روند شفاف سازی منابع مالی انتخابات نیازمند قانون می باشد یا خیر گفت: اگرنمایندگان مجلس شورای اسلامی این موضوع را در غالب یک طرح و لایحه ای به مجلس ارئه بدهند،  صد در صد رای بالایی را کسب می کند و می تواند به یک قانون جامع و کامل تبدیل شود، تا به عنوان خط مشی  نمایندگان در انتخابات قرار بگیرد.

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 410417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =