علیرضا افتخاری: بزرگترین آرزویم اجرای کنسرت شجریان در ایران است

علیرضا افتخاری، خواننده موسیقی سنتی می‌گوید بی‌صبرانه منتظر اجرای شجریان در ایران است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خواننده که طی سال‌های گذشته مسیر پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است حالا در یک موضع‌گیری تازه به ایسنا گفته که اجرای کنسرت توسط محمدرضا شجریان در ایران را بزرگ‌ترین آرزوی موسیقایی خود می‌داند. 

او افزود: «بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که استاد محممدرضا شجریان بعد از چند سال دوری از اجرای زنده در ایران، کنسرتی را برگزار کند تا من با افتخار و به عنوان هنرمندی در عرصه موسیقی با یک سبد گل بزرگ یکیاز تماشاگران کنسرت این خواننده ارزشمند موسیقی کشور باشم.» 

افتخاری ادامه داد:‌ «من همواره در گفت‌وگوهایی که با مطبوعات و رسانه‌ها داشتم از تلاش‌های استاد شجریان در عرصه اعتلای موسیقی ایرانی سخن گفته‌ام. امیدوارم روزی برسد که این خواننده موسیقی ایرانی بتواند در ایران کنسرت برگزار کند.»

این خواننده موسیقی سنتی با اشاره به همایش حافظ و حرف‌هایی که شجریان درباره ممنوعیت خود برای برگزاری کنسرت در ایران گفت، اظهار کرد: «در روزهای گذشته در رسانه‌ها اخباری را دیدم مبنی بر احتمال حضور استاد شجریان در اجرایی زنده، کما این که ایشان در همایش حافظ اعلام آمادگی کرد که به اجرای کنسرت در ایران علاقمند است. به هر ترتیب حتم دارم حضور این هنرمند بزرگ در اجرای زنده آن هم بعد از سال‌ها می‌تواند حرکتی تازه در جریان آشتی مخاطب با موسیقی ایرانی در شکلی فراگیر باشد که امیدوارم محقق شود.» 

۵۷۲۴۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    47 27
    آقای علیرضا افتخاری شما چرا یه بام ودوهوا کار می کنید؟
  • محمد IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    30 29
    دمت گرم جناب استاد افتخاری عزیز انشالله همین اتفاق بیوفته خدا نگهدار همه شما باشه همه شما عمرتون در راه خاطره سازی واسه مردم صرف کردید قدر دان همه شما هستیم یا علی
  • مهدی A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    61 26
    جناب آقای افتخاری شما از آرزوهات نگو . رفیق شفیق شما که در آغوشش کشیدی آقای احمدی نژاد یکی از مخالفین برگذاری کنسرت ها و همچنین کنسرت آقای شجریان بود.
    • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
      13 10
      بی انصاف اتفاقا کنسرت شجریان تو همون دوره برگزار شد که؟؟؟؟؟؟؟؟ انصاف رو زیر پا نزار درود بر استاد افتخاری
  • رامین IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    24 1
    اگر کمتر به انتقام و کینه فکر کنیم و کمی با هم مهربان تر باشیم شاید حالمان بهتر شود.....
  • مجید A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
    19 3
    جناب مهدی خان من فک میکنم یک نفر در خونه تون کار اشتباهی انجام دهد تا عمر داری باهاش مشگل داشته باشی ول کن بابا این حرفهارا 100مورد کار خوب از اقای افتخاری را نمی بینی فقط انگشت گزاشتی روی همی ن یکی
  • اکبر IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
    9 0
    تنها چیزی که مرا ناراحت میکند این است که بعد از عروج اساتید بزرگواری چون استاد بزرگ آواز ایران به دیار باقی مجبور خواهیم شد صدای خوانندگان بی تجربه و پر سر و صدا را تحمل کنیم بجای جنگ و جدل دعا کنیم خداوند خودش هدایتمان کند تا موسیقی ایران که حاصل تلاش سینه به سینه این عزیزان است در این کشور به باد فراموشی سپرده نشود. دعای گوشه نشینان بلا بگرداند خدایا تو کمک کن ما که همش مخالف هم ساز میزنیم
  • علی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    10 1
    واقعا بعد از اساتیدی مثل شجریان،افتخاری و ناظری باید به صدای کیا گوش بدیم؟
    • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
      5 8
      آخه رو چه حساب این سه اسم رو کنار هم میاری؟ جناب افتخاری تو ده سال اخیر شاخص ترین کاری که کرده خواندن سرود تیم سپاهان بوده. چند تا آلبوم پاپ هم داده اند که با همون معیارهای موسیقی پاپ هم کارای بی ارزشی محسوب میشن.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    2 0
    من شجریان رو بزرگترین خواننده زنده کشور می دونم ، امّا آقای افتخاری هم آثار بزرگی البته نه در سال های اخیر داشتند و علاوه بر اون شخصیت انسانی فوق العاده ای دارند ، در قضایای بعد از سال 88 در حق ایشون هم مانند شجریان ظلم شد ، مردم و مسئولین باید به هنرمندان بیش از این بها بدهند ، ای کاش هنرمندان هم با هم مهربان تر بودند