پس از اتفاقات به وجود آمده در تبریز و حاشیه هایی که برای فغانی به وجود آمد،داوران فوتبال متنی را بین خودشان دست به دست می کنند که در حمایت از همکارشان نوشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جمعی از داوران فوتبال ایران متنی را دست به دست می کنند که برای دفاع از فغانی نوشته شده است.متنی که بدون شک در روزهای آینده واکنش های زیادی را به همراه خواهد داشت.

این متن را بخوانید: بازيكن ميلياردي عصبی می شود و از زمین اخراج مي شود، مقصر داور است.دو بازیکن در فصل بعد قصد پيوستن به سپاهان را دارند! مقصر فغاني است.

پسر توني حواسش نیست ، مقصر فغاني است.توني تعويض دفاعي مي كند مقصر فغاني است. اسكوربرد خراب است مقصر فغاني است. مخابرات تعطيل است، مقصر فغاني است. تماشاچي جنجال می کند مقصر فغاني است.

روساي محترم براي حفظ صندلي رياست يك فصل كامل تلاش می کنند و ساير آقايان به جاي ايشان چيدمان داوري مي كنند، مقصر فغاني است.

دپارتمان و كميته براي ماندن تلاش می کنند، مقصر فغاني است.اما مقصر جامعه داوري است كه هنوز ساكت است. جامعه ای که منتظر است تا فغاني ذبح شود تا شايد فصل آينده نفت و تراكتور نصيب من شود.مقصر اين جامعه است و پيشرفت با اين روش. شايد امروز فغاني نباشد فردا من باشم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 418602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =