چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396
شنبه 16 خرداد 1394 - 08:45:59 چاپ

کاریکاتور/ زندگی مجردی پسرها!

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور - بعد از انتشار گزارش و کاریکاتوری در خصوص بالارفتن آمار دختران مجرد، برخی کاربران خبرآنلاین زندگی مجردی دخترها را به خاطر عدم مسئولیت پذیری و یا ترس از ازدواج پسرها عنوان کردند.

 

علیرضا پاکدل. خبرآنلاین

6060

128 دیدگاه
  • میثم
    شنبه 16 خرداد 1394 - 08:50:41
    پاسخ
    779 41

    والا ترسم داره ..... پول زیاد ... کار خوب .... ماشین .... خونه .... وسایل .... مهریه .... طلاااا..... تحصیلات ...... آخرشم باید بشی غلام حلقه به گوش خانومااا و الااا باید بری ته زندان آب خنک . ؟؟؟

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 12:15:42
      219 13

      من میترسم من می‌لرزم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:01:53
      394 4

      من همین 4 شنبه رفتم خواستگاری،خانواده دختر 1000 سکه مهریه،سرویس طلا،حق طلاق،و کمک مالی زیاد خانواده ام به من و.... خواستند،خب با این شرایط من چرا ازدواج کنم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:02:25
      170 11

      دبه ترشی را یادت را بکشی

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:07:43
      296 10

      میثم جان این را هم بگو که دختره بعد از طلاق و با پول مهریه یک خانه مجردی میگیره و.....

    • ساناز
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:12:44
      111 17

      کمبود شوهر بیداد می کنه....

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:43:35
      106 19

      دخترایی که شرط طلاق میخوان زن زندگی نیستن میرن مهریه میگذارن اجرا پول گرفتن طلاق میگیرن میرن خونه مجردی ب....

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:40:50
      43 8

      ادم باید هوس زندان کرده باشه که بخواد زن بگیره

    • بی نام
      دوشنبه 18 خرداد 1394 - 08:54:29
      19 2

      آخ عجب حرفی زدی.

  • نهنگ عنبر
    شنبه 16 خرداد 1394 - 08:54:05
    پاسخ
    443 9

    زندگي مجردي رو بيا نشونت بدم پرات بريزه

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 10:06:13
      354 8

      والا . بیاین ببینید تو خونه خودم چه پادشاهی هستم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 10:13:36
      25 9

      :

    • خودم
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:08:50
      189 14

      داداش منم از هفته آینده زندگی مجردیم شروع میشه یه برنامه های مفصلیم دارم خیلی باحال و بی دغدغه...

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 08:56:22
    پاسخ
    380 15

    من دو تا خواستگاری ناموفق داشتم. هر دوشون هم با این که از خانواده های معمولی رو به پایین بودن به خاطر بی پولی ردم کردند. هیچ کدوم هم حاضر نشدن با سرکار رفتن به من کمک کنن یا یه کم منتظر بمونن که اوضاع اقتصادی من بهتر شه. سطح توقعات هم در حد لالیگا. هر دو دختری هم که ازشون خواستگاری کردم با این که سنشون رفته بالا هنوز ازدواج نکردن.

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 09:50:58
      99 19

      کار درستی کردن. ازدواج نکردن خیلی بهتر از ازدواج سخت و بده.

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 10:12:34
      179 4

      منم همینطور...

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:02:23
    پاسخ
    108 5

    باید فرز می برد نه سطل رنگ

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:04:11
    پاسخ
    269 32

    وضعمون خرابه.وضع مالیمون.اخه امنیتی که باعث فقر میشه چه ارزشی داره.

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 11:04:22
      23 126

      دوست عزیز میشه بگی تحصیلاتت چیه؟البته جسارت نباشه هاااااااااااا

    • محمد
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 03:37:19
      48 3

      تحصیلاتش؟ برو یه کم فکرتو باز کن تا متوجه بشی طرف چی گفته. حرفش به سیاست و اقتصاد مربوط میشه جانم

    • فرشاد
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 21:59:12
      23 0

      سه هزار میلیارد لایک

    • بی نام
      جمعه 22 خرداد 1394 - 09:42:57
      4 7

      میشه بگی دقیقا چطور امنیت فعلی باعث فقر می شه؟ صریح تر می گفتی تا سبک سنگین کنیم.

    • دکتر
      پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 00:36:06
      1 1

      دکتر داروساز

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:24:14
    پاسخ
    209 3

    بیچاره جوونا

  • محمد
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:33:34
    پاسخ
    219 8

    عدم مسئولیت پذیری ؟ ترس از ازدواج ؟ اینکه یک پسر می‌بینه که نه شغل مناسبی داره که بتونه مخارج یک زندگی‌ ۲ نفره رو تامین کنه و به این خاطر ازدواج نمیکنه این عدم مسئولیت پذیری هست ؟ مسئولیت پذیری یعنی‌ اینکه با نداشتن یک شغل مناسب ، یک خانه ، یک وسیله نقلیه و امکانات رفاهی‌ دیگه که لازمه یک زندگی‌ مشترک هست ازدواج کنیم ؟ یعنی‌ خانواده‌ای هست که حاضر باشه با عروسی‌ دخترش با چنین فردی موافقت کنه ؟ وقتی‌ کمترین هزینه یک عروسی‌ ۵۰ ۶۰ میلیون هست ، وقتی‌ مهریه از ۷۰۰ سکّه‌ کمتر نیست ، وقتی‌ درامد یک فرد مجرد با خرج خودش به تنهائی نمیخونه و از پس مخارج خودش هم به سختی‌ بر میاد ازدواج کنه ؟ این یعنی‌ مسئولیت پذیری ؟

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 11:24:21
      58 8

      هیچکی زنت نمیشه با این شرایط برات تاقچه بالا میزارن

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:38:28
    پاسخ
    341 17

    ترس اصلا صحت نداره با توقعات نا بجا سنت ازدواج رو به گند کشیدید با دختر اروپایی ازدواج کردن ساده تر از ازدواج با دختر ایرانیه

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:16:24
      44 104

      بدو بدو الان دخترای اروپایی با سر قبول کنند پیشنهادتون رو توهم تا کجا آخه

    • احسان
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 01:02:38
      28 5

      اصلا هم توهم نیست . اصلا مهریه از مسیر خودش منحرف شده است . مثل این است قران را وارونه بخونی . مهریه نشانه مهر است . متاسفانه قانون ما هم کاملا غلط است . قابل توجه دادستان که هی میگه مفاسد اقتصادی اینم نمونه اش یارو فکر می کنی چرا فساد اقتصادی می کنه برای اینکه یکی از این خانه های مجردی زیر پاش نشسته است .

  • م.خ
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:40:54
    پاسخ
    311 8

    من خودم متاهلم ، با یک کار ساده و کم درآمد زندگی رو شروع کردم و آخرش بخاطره از دست دادن کار ، زنم قهر کرد و رفت ... کار نیست ای مسئولین به دادمان برسید

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 09:51:49
    پاسخ
    27 81

    اصلا هم اینجوریا نیست خیلی از دخترا از خداشون چنین کیسی بیاد خواستگاریشون

  • محمد24
    شنبه 16 خرداد 1394 - 10:00:22
    پاسخ
    199 60

    تقصیر دختراس

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 12:39:57
      80 197

      تقصیر دخترا نیست. به پسرا نمیشه اعتماد کرد. نمیشه بهشون تکیه کرد. بی مسئولیت بچه ننه شدن. استقلال شخصیت پسرا به مراتب کمتر از دختراست.

    • حقیقت گو
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:55:08
      77 9

      همین روحیه ی استقلال طلبی خانم ها هم خودش مصیبتی است. هم می خوان مستقل باشن، هم اول زندگی شوهرشون ببردشون یه خونه ای بهتر از خونه ی پدر مادرشون.

  • اسکندر
    شنبه 16 خرداد 1394 - 10:09:52
    پاسخ
    195 7

    اصلا هم اینجوری نیست شرایط ازدواج خیلی هم خوبه رفتم خواستگاری یه خونواده خوب و مرفه با اینکه هیچی هم به اونصورت ندارم اما دختر دست گلشونو تقدیم کردن. . . . الکی مثلا منم ازدواج کردم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:26:17
      47 2

      ایول ... خندیدم

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 10:23:24
    پاسخ
    64 1

    بیچاره من

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 10:53:45
    پاسخ
    207 14

    دخترا وقتی از خواسته هاشون حرف میزنن همه ازادی فیمینیستس می خوان تو خونه شوهر دست به سیاه و سفید نمی زنن کار هم که نمیکنن اگرم بکنن پولش مال خودشونه چون اونا بک زن از نسل جدیدن اما وقتی سر توقعات از شوهر میشه همه به دین مبین اسلام مشرف میشن و پیروسنت ها میشن شیر بها و مهریه و نفقه و هزار چیز دیگه می خوان هم خدا هم خرما شوهر عاشق پیشه خرپول خوشتیپ کم توقع

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 13:36:55
      66 5

      کاملت باهات موافقم.

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:34:54
      38 54

      برعکس، این پسرهان که تا قبل از ازدواج همه جوره ادعای روشن فکریشون میشه و خودشون را طوری نشون میدن که دهن هر دختری آب میافته، خالی بندی های زیاد پسرها موقعی که با دخترها آشنا میشند، دخترها ی بدبخت و ساده را گول میزنه، به اشتباه گول ظاهر پر ادعا و اخلاق به ظاهر آروم پسره را می خورن ولی وقتی وارد زندگی باهاش میشن میبینند که طرفشون و خانوادش یه گدا گشنه هایی هستند که نگو و چون شخصیت این دسته از مردها کلا حقیره پس چاره ای جز اذیت و آزار زنشون به عناوین مختلف را ندارند تا یه جورایی بی درد سر مجبورش کنند بدون درخواست حقش از زندگیشون بره بیرون... از این دسته پسرها زیادند متاسفانه...

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:57:59
      38 8

      شوهر من وقتی صحبت از پول من می شه میگه خوب وقتی زن و شوهر با هم کارکنن اینجوریه . وقتی صحبت پول اون می شه میگه من برده نیستم. بخدا در اوج عصبانیت خیلی خنده م می گیره. بهش می گم همیشه این صحبت ها رو از زبون زنها نقل قول کرده ن .جالبه تو که ادعای مردی می کنی این حرفها رو میزنی.. بخدا خیلی دردآوره. دیگه دارم به طلاق فکر می کنم.

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 16:46:28
      18 2

      ای ول حرف اینو تیتر کنید تموم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 21:58:52
      10 2

      آخ که از نهاااااد من گفتی....... دمتتتت گررررررررم

  • ناشناس
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:02:08
    پاسخ
    53 115

    تا موقعى كه اين رابطه هاى بين دختر ها و پسر ها است پسرها ديگه علاقه اى براى ازدواج نشون نميدن الكى گير ندين واسه پول،پول كه خودش نمياد بايد عرق بريزى

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:32:25
      59 6

      چه ربطی داره؟ مگه هرکی ازدواج نمکینه یعنی رابطه داره؟ اینجور انسان ها رو سیاه و سفید دیدن اصلا خوب نیست

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 14:37:32
      8 2

      با اول حرفت کاملا موافقم ولی با قسمت پولش اصلا موافق نیستم

    • دانشجو
      جمعه 22 خرداد 1394 - 09:50:13
      8 2

      وقتی دخترها خودشون قبول می کنند پسرها بدون خواستگاری رسمی باهاشون رابطه احساسی داشته باشند، خب معلومه این پسرها هم به خودشون تکون نمی دهند. البته تقصیر پسرها هم هست که می خوان بدون قبول مسئولیت، طعم رابطه دو نفره رو حس کنند. به هرحال تقصیر دو طرف است.

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:07:43
    پاسخ
    85 5

    وقتی باید بری سربازی دو سال، کار پیدا کنی، پس انداز داشته باشی، خونه تهیه کنی، یک ماشین زیر پات باشه، با این وضع بیکاری و خصوصا رشته های علوم انسانی که خودم درگیرشم معلومه که آخر سر آدم جرات ازدواج نمیکنه من به شخصه ترجیح میدم مجرد بمونم اما مسئولیت یک نفر دیگر را در این جامعه به عهده نگیرم با این که یک بار عاشق شدم و طرف من هم اصلا به مادیات اهمیت نمی داد و از همه نظر مثل هم بودیم باز من جرات نکردم و خواستگاری هم نتونستم برم

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:17:41
    پاسخ
    44 34

    ترس من به عنوان دختر از پسرا نیست. اولا از قوانینی هست که بعد از ازدواج هیچ حمایتی از من نمی کنه. دوما از رسومات سنتی هست همیشه حق رو به مرد می ده و اصولا ازدواج رو بخشی از مراحل تکامل زن می دونه. من هم مثل پسرا از مهریه و اینکه تمام بار مالی زندگی رو دوش مرد باشه متنفرم ولی پسرها و خانواده های ایرانی هم باید یاد بگیرند شخصیت مستقل زن باید محترم شمرده شه. فرصت شغلی برابر داشته باشیم. اجازه همسر برای کار و سفر و ... بی معنیه. فرزند مال پدر نیست. زن

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 16:51:34
      23 36

      اشتباه مثبت دادم شما این قوانینو می خوای برو اروپا تا سی چهل سالگی حالتو بکن بعد هم ازدواج کن بچه هم مال خودت فقط یه پسر دیگه رو بد بخت نکن با این تفکراتت

  • کوروش
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:31:03
    پاسخ
    125 12

    خوشا انان که زن ندارند ////بلای خانگی چون من ندارند

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:45:37
      56 1

      شعرت یه کم مشکل داره بهتره کلمه اصلا رو اضافه کنی قبل از زن.حال بخون بهتر شد.

  • علي
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:32:11
    پاسخ
    197 6

    ترجيح ميدم مجرد باشم و به متاهلي فكر كنم تا اينكه متاهل باشم و به دوران خوش مجردي. مجرد ٣٣ ساله

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:33:26
    پاسخ
    71 1

    نترس ونه مسولیت پذیری ونه هیچ چیز دیگه،،،،،باباولم کنید میخام راحت باشم به همه باید جواب پس بدی،

    • فضول
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 09:36:51
      18 2

      خوب ننه نگفتی ایشالا کی بهمون شیرینی می دی؟ آخه می دونی الان کلا مشکل تموم فامیل ازدواج توئه

  • مصطفی
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:33:48
    پاسخ
    155 1

    من خودم 7 8 سال هست دارم کار می کنم.بعد از این مدت یه آپارتمان 70متری اطراف تهران خریدم با قرض البته تو ارزونی.یه پراید پیزوریم دارم که با وام گرفتم. هم خونه دارم هم ماشین. درسمم خوندم لیسانس گرفتم. کارم داشتم .وقتی رفتم خواستگاری بابای دختر گفت: "نه شما شرایط تون برای ازدواج کافی نیست" .خوب دیگه چی از ما جوونا توقع دارید.مگه با 6 7 سال کار کردن میشه چیرارو داشت. بابا مثه خر کار کردم تا اینا بگیرم .تازه میگی کافی نیست

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:10:22
      9 65

      خب شاید شرایط دیگه ای رو گفته مثل اخلاق, مذهب و ...

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 09:56:59
      8 27

      مصطفی برو سراغ خونواده ای که در حد خودت باشه. توصیه می کنم لقمه بزرگ تر از... نگیری.

  • بهروز
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:34:59
    پاسخ
    72 11

    من مجرد زندگی میکنم همه ی دوستام همه ی آشنایام وقتی میان پیشم امکان نداره بم کلامی نگن که به زندگیم حسودیشون میشیه حتی تا الان یک مورد نداشتم کسی اومده باشه خونه من و مثلا انتقاد کرده باشه

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:39:38
      45 5

      دوست عزیزی شما رو حساب رفتار مردم مجرد نمون

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:46:04
      23 42

      معلومه که جلو روت چیزی نمیگن. تنها دلیل عدم ازدواج پسرایی که شرایط خوبی از لحاظ مالی دارن عدم مسئولیت پذیریشونه و نشون میده که هنوز به معنای واقعی مرد نشدن...

    • بی نام
      چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:22:32
      8 3

      افتخار نداره هااااا....ازدواج اگر درست و حسابی باشه لذت واقعی رو از زندگی می بری و اون موقع است که مردم جدی جدی حسودیشون می شه...

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 11:55:22
    پاسخ
    83 1

    توصیه میکنم فیلم بی پولی با بازی بهرام رادان نیگاه کنید تا نقش پول در زندگیب فهمید

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 12:39:46
    پاسخ
    84 12

    نه تقصیر دختراس نه پسرا شرایط اقتصادی بد مقصره مسئولین تو رو خدا توجه کنید

  • ایرانی
    شنبه 16 خرداد 1394 - 12:40:05
    پاسخ
    71 29

    باور کنید غیر از پول یه مشکل دیگه هم هست که خیلی مهم هست و اون استحاله فرهنگی جوانها به خصوص دخترها تحت تاثیر جریان جهانی اطلاعات هست.

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 12:42:41
    پاسخ
    159 8

    تقصیر اسراییله

  • عمو
    شنبه 16 خرداد 1394 - 12:47:04
    پاسخ
    67 33

    آقا زن نگیرین بد بخت میشین من گرفتم خودم شاغل زنم شاغل بعد 10 سال هنوز هشتم گرو نهمه الان داشتم فکر میکردم قسط بریزم اجاره رو چیکار کنم و ... زن نگیرین دختر بگیرین

  • علي
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:00:36
    پاسخ
    28 55

    اصلي ترين مشكل اينكه همه فكر مي كنند اومدن تو دنيا زندگي كنن ولي اشتباه ميكنن اومدن تو دنيا بندگي كنن مشكل ما جوان ها اينكه وسيله رو با هدف اشتباه گرفتيم

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:01:01
    پاسخ
    76 22

    برای پسرها ازدواج یعنی رسیدن از عرش به فرش، ولی برا دخترا قبل و بعد ازدواج فرقی نداره

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:07:59
    پاسخ
    98 7

    روز به روز اوضاعمون بدتر ميشه. از اين ماه هم كه بيمه رو كردن 169 هزارتومن. واقعا ممنونيم مسئولين. ماكه نميزاريم اون دنيا به راحتي پل صراط رو رد كنين . روز حسابي هم هست

    • امیر
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:20:53
      49 7

      تو این دنیا نمیتونی حقتو بگیری میخوای تو اون دنیا بگیری

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:17:13
    پاسخ
    33 1

    بنظرم اگر براي قسمت اعظم جامعه شغل وجود داشته باشد بسياري از ناهنجاريهاي اجتماعي مثل عدم ازدواج جوانان رفع خواهد شد. قانون 20 80 را فراموش نكنيد

  • سیدجعفر
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:19:18
    پاسخ
    44 1

    چشم و همچشمی زیاد شده توقع دخترها هم بالا رفته اخرش همین میشه دیگه

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:19:18
    پاسخ
    28 5

    نه تقصیر دختره نه تقصیر پسر تقصیر اون افرادی که تو مدرسه و ... این جوونا رو درست آموزش ندادن و الان چنین مشکل لاینحلی پیش اومده که فقط گذر زمان حلش میکنه همین.

  • ارام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:35:19
    پاسخ
    24 2

    دوست من وضع ماليش خوبه تحصيلات عالي خانوادش گفتن بيا زن بگير ميگه الان كه همه دارن طلاق ميگيرن من برم ازدواج كنمهمه قانع شدن كه وقتش نيست

  • محمد
    شنبه 16 خرداد 1394 - 13:55:11
    پاسخ
    82 20

    پسرا با مجرد موندن اصلا مشکلی ندارن دخترا یه فکری به حال خوشون بکنن

    • بنیتا
      شنبه 16 خرداد 1394 - 14:56:33
      44 10

      باریکلا

    • احسان
      شنبه 16 خرداد 1394 - 18:55:50
      25 14

      احسنت چی گفتیحرف دل منو زدی

    • یه نفر
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 22:50:05
      10 16

      اتفاقا دخترها هم اصلا با مجردی مشکلی ندارن این توهم شما پسراست که میبینید عرضه زندگی مناهلی ندارید این حرفها رو میزنید که شرمنده خودتون نباشید خخخخخ

    • محمدبه بالایی
      دوشنبه 18 خرداد 1394 - 22:37:43
      12 7

      اوه اوه به دخترا برخورد این حرف واقعیت تلخه خخخخخ

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:00:15
    پاسخ
    42 4

    اآقا ازدواج نکنید من اشتباه کردم 600 سکه مهر خانومم هر روز منو میکشه دادگاه و پاسگاه بخدا این مسلمانی نیست که مهر بشه چند صد سکه اصلا اگر مهریه بشه غیر متعارف که در همان اول زندگی مرد نتون به زنش بدهد اون ازدواج حرام و باطله

    • بی نام
      پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 12:54:28
      7 1

      خوب نمی تونستی بدی واسه چی این مهریه رو قبول کردی؟؟خوبه آدم فکر داشته باشه ها...حالا چون شما مهریه سنگین قبول کردی نداری بدی، بقیه هم زن نگیرن؟چه منطقی

  • آریا
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:01:21
    پاسخ
    52 5

    با احترام به همه خانم ها اما بعضی از شماها انگار دکان باز کردید و میخواهید دلالی کنید . جالبه این فرهنگ مهریه که بسیار ناشایست هم هست نزد دختران حتی تحصیل کرده هم محبوبیت خاصی داره . پیشنهاد من این است دموکراسی و برابری کامل زن و مرد حق طلاق و حق خروج از کشور و در صورت جدایی تمامی اموال نصف . اگر این قانون که به نفع خود خانم ها هم هست تسویب شود خیلی از توهین ها به ظرفین بر طرف میشه . البته یک سری دخترای سودجو دنبال مردان پول دار نباشند و سپس درخواست طلاق بدهند . که برای این هم متمم هایی هست در قوانین طلاق فرانسه

    • دوستت
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 01:30:42
      9 2

      تصویب منظورت بود؟ جانم فغانسه؟

  • طیبه
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:04:56
    پاسخ
    17 16

    ظاهرا نظرات را همه اقایون دادند. من به عنوان یک بانو الاقل 3 نفر از دوستانم با اقایونی ازدواج کردند که به جز کار چیز دیگری نداشتند و الان با هم و با پرداخت بیش از 1.5 میلیون قسط در ماه خانه کوچکی خریدند و از بسیاری از امکانات صرف نظر کردند بنابراین همیشه در این میان بانوان را متهم نکنید. داشتن شغل حداقل شرایط لازم هست اما وجدانا چند خانم دور و بر شما با مردانی که خونه و ماشین ندارند ازدواج کردند؟؟ چند خانم بی دلیل جدا شدند و مهریه خود را به اجرا گذاشتند؟ کمی منصف باشید. وقتی از حداقل فاکتورهای لازم برای مرد زندگی بودن تهی می شوید دختران جامعه ما هم چون می بینند به مردانگی همسر اعتمادی نیست رو به مادیات به عنوان پشتوانه می اورند.

  • پیام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:08:34
    پاسخ
    25 1

    فقط مشکل اقتصادی نیست بلکه فرهنگی هم هست ، متاسفانه جامعه ما به جامعه مصرف گرا صرف تبدیل شده ، از نظر اخلاقی و چشم و هم چشمیها ، راستی دوستی های کثیف قبل ازدواج هم یک مشکل دیگس که خیلی از جوونا الان بهم اعتماد ندارن، هممون روشنفکر شدیم اونم فقط با دیدن ماهواره و فیلم و اینترنت ، نه کتابی نه مطالعه ایی هیچی ، به قول شاملو بزرگ ..............

  • احسان
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:13:08
    پاسخ
    29 5

    من نمیدونم تا کی باید شخصیت ما پسرا خرد بشه.جم کنید بابا

  • 214
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:18:06
    پاسخ
    41 0

    راه حلش تمام مشكلات اختلاسه. يا حق

  • saeed
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:19:26
    پاسخ
    70 3

    بخدا همین دو ساعت پیش برام احضاریه اومده از دادگاه برای مهریه.

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:10:09
      31 2

      saeed حقته که ازت طلاق بگیره. مردحسابی توی این وضعیت نشستی پای خبر آنلاین برای کاریکاتور نظر می دی. خ......

  • بی خیال
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:20:48
    پاسخ
    23 0

    حرفی نداریم برای گفتن خفه.باشیم بهتره...

  • سالومه
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:25:59
    پاسخ
    26 0

    من نمی دونم این مسئول نظرسنجی خبر آنلاین چه لجاجتی با من داره که پست هامو نمی ذاره وگرنه می گفتم علت اصلی چیه من خودم روزنامه نگارم حتما در این باره یک مقاله می نویسم تا علل اصلی عدم تمایل جوانان به ازدواج را تشریح کنم این پست هم نذار . باشه؟

  • یه دختر
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:26:10
    پاسخ
    61 9

    من یه دخترم ..خدارو شکر تحصیلات و کار هم دارم .. کم توقعم و اینجوری هم تربیت شدم .. به هر خواستگاری که رسیدم و گفتم دنبال یه زندگی ساده و دور از تجملات و با مهریه 14 سکه یهو خواستگاره جا خورد و گفت مگه میشه این مگه میشه یعنی شما لابد ایراد داری که اینقدر راحت میخوای زنم شی .. این واسه چند تا خواستگار اجرا شد و همه همین جوری شدن .. خب بگین من چیکار کنم جز اینکه دیگه سخت بگیرم .. سخت بگیری عزیز میشی.............

    • یه پسر
      شنبه 16 خرداد 1394 - 16:42:57
      55 2

      من تمایل دارم با جون و دل بیام خواستگاریتون

    • مهدی
      شنبه 16 خرداد 1394 - 20:42:46
      27 7

      آره شما راست میگی و ما هم باور کردیم

    • خلایق هر چی لایق
      شنبه 16 خرداد 1394 - 21:49:16
      16 1

      خدا شما رو خیر بده . ولی دست از ایده برندار.حتما لایقت پیدا میشه.

    • یه دختر
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 23:15:13
      9 3

      امثال آقا مهدی بودن که میگن راست میگی پس من دیگه سخت میگیرم

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:30:51
    پاسخ
    40 2

    آقاجان مشکلات اقتصادی بیداد میکنه. هر کی هم زن داره میخواد طلاق بده با این گرونی. موتور نمیکشه. شما اقتصاد رو حل کن، به همه اعم از دختر و پسر شغل بده، بعد برس به فرهنگ و چرا دختر نمیخواد و چرا پسر نمیخواد. من خانواده ای رو میشناسم که برای خواستگارای دخترشون سنگ میندازن، فقط چون نمیتونن جهاز بدن. آقا یه یخچال بخوای بخری 4 میلیونه، از کجا بیارن؟ پسر هم همینطور، خرج عروسی کمر شکنه. نمیشه که برن تو چادر بدون وسایل زندگی کنن. حتی عروسی هم نگیرن، مهریه هم ندن، یه خونه و چهارتا وسایل که میخواد. اوضاع خیلی خرابه. به قول معروف خونه نشینی فاطی از بی چادریه.

  • تبریزلی
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:47:20
    پاسخ
    17 3

    مهریه همانطور که از اسمش معلومه از روی مهره و کادو هستش/ کادو رو می دن نه اینکه بگیرن از طرفی فرضا خانوم مهر نخواست. خونه نمی خواد؟ماشین؟ نون؟ ..... ؟

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:47:52
    پاسخ
    35 1

    من چهار ساله یه دختری نشون کردم ولی نمیتونم ازدواج کنم چرا چون سال به سال همه جی گرون تر میشه درآمدا کمتر امسالم که ماشالا دولت پول کم آورده مالیتا رو بردن بالا وام بانکی هم که همه بالای 30 شما بگو ببینم تو این مملکت چه کاری میشه کرد که 30 سود بده آخه... حالا هی میگن مشکلات فرهنگی نخیر کل مشکل ما جوونا اقتصادی فقط و فقط مشکل ما مالی...

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:50:12
    پاسخ
    48 3

    من یکساله که ازدواج کردم اگه شرایط اقتصادیتون خوب نیست ازدواج نکنید

  • سمانه
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:52:32
    پاسخ
    22 96

    سلام دوستان. من دختری هستم 27 ساله و مجردم. فوق لیسانسم رو یه دانشگاه تراز اول گرفتم و الانم استاد دانشگاه هستم، از لحاظ فردی دختری مقیدبا طاهری مناسب و از لحاظ خانوادگی هم خانواده آبرومند و از لحاظ اقتصادی خدارو شکر متوسط رو به بالا. متاسفانه واقعا همینطوره پسرها به دلایل مختلف از زیر ازدواج و تشکیل خانواده سرباز می زنند خوب ما دخترها هم معتقدیم چون واقعا از هر لحاظ شرایط ایده آلی داریم، تن به ازدواج با هر آقایی ندیم. بهر حال وصلت با خانواده و دختر خوب به قول معروف سرقفلی داره. البته فکر نکنید که من فرد مغروری هستم اتفاقا بر عکس اما خواستم در جواب این همه کامنتی که آقایون گذاشتند از جانب خانمها نظراتم رو گفته باشم.

    • میم
      شنبه 16 خرداد 1394 - 16:23:00
      43 8

      خوبه شما استاد دانشگاه هستید و این نظر رو میدید. من یه خانم 29 ساله ام و دو ساله که ازدواج کردم. با یه خانواده محترم و خوب. همسرم تحصیلاتش بالاست. سطح اقتصادی دوتا خونواده هم متوسطه. هزینه ازدواجمون شده 2 و نیم. به نظرم حق با اقایونه. خانم ها تو توهمات خودشون یه ابری یالا سرشون درست میکنن. مهم «اخلاقه» که متأسفانه تو جامعه ما در حال فروپاشیه. متاسفانه حتی اونایی که مذهبی و مقیدن هم گرفتار این چشم و هم چشمی ها شدن حالا چه برسه به دیگران. قابل توجه خانم استاد دانشگاه

    • سمانه
      شنبه 16 خرداد 1394 - 23:11:21
      6 24

      اقایون محترمی ک منفی میدید لطفا نظراتتونم بفرمایید

    • احسان
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 01:06:16
      35 4

      خواهرم مطمئنی از هر لحاظ اماده ای لازمه ازدواج گذشت و فروتنی است که ما شا الله شما چشمش را در اوردی . وای به حال جامعه ای که هنوز اندر خم ازدواج که یک چیزی مثل غذا خوردن است مانده است . ازدواج یک دروازه به سوی کمال است نه اینکه رسیدن دو کمال به همدیگر است . شما دیگه ازدواج می خواهی چکار به قول خودت نقصی نداری

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 21:59:07
      6 5

      لطفا دیگه از طرف خانم ها صحبت نکن. مرسی

  • بی نام
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:53:40
    پاسخ
    63 2

    اينها بهانست تا ما از هدف اصليمان كه همانا جنگ با صهيونيسم و كاپيتاليسم و مرام هايي از اين دست است غافل شويم

  • معحس
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:55:44
    پاسخ
    63 2

    اتفاقا کسایی که ازدواج نمیکنن ادم های مسئولیت پذیری هستند که نمیخوان وقتی شغل و درامد و سرپناه و شرایطش ر ندارن ازدواج کنن و یه نفر دیگه رو هم بدبخت کنن.

  • شایان
    شنبه 16 خرداد 1394 - 14:59:38
    پاسخ
    62 2

    مواظب مهریه باشید گول نخورید

  • نادیا
    شنبه 16 خرداد 1394 - 16:39:02
    پاسخ
    21 81

    پسرا مجرد بمونن بهتره چون نمیتونن خرج دخترا بدند یک دختر که الاف شما نیست با شما ازدواج کنه اخرش بگید همش پول نداریم

    • بی نام
      شنبه 16 خرداد 1394 - 20:31:36
      19 28

      پول به کنار اخلاق هم ندارن خیلیا

    • علیرضا
      شنبه 16 خرداد 1394 - 22:15:43
      52 4

      مگه پسر عابربانکه؟

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 00:20:05
      69 11

      شما یه دبه بخر بعدا به کارت خیلی میاد

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 14:15:05
      24 3

      بخدا قسم که ازدواج های امروزی از عشق نیست اگر عشق واقعی باشه دختر و پسر با مشکلات هم میسازند.ولی شما فقط چشمت دنبال پول اونم پول زیااااااد

  • سامان
    شنبه 16 خرداد 1394 - 22:21:54
    پاسخ
    34 9

    دخترای ایرانی لگد به بخت خودتان نزنید و با پسران ایرانی هر چند ممکنه وضع مالی شون زیاد خوب نباشه ازدواج کنید. پیر میشین آن موقع بسیار دیر خواهد بود.

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:00:47
      10 32

      سامان اول برو از مامان جونت تعهد بگیر که بعدا برای تو و زندگی متاهلیت تصمیم گیری نمیکنه . بعد بیا به دخترا توصیه کن زیر بار بی ارادگی شما پسرا برن.

  • بی نام
    یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:03:01
    پاسخ
    41 10

    فقط دختر اروپایی داخلی به درد ما پسرای ایرانی نمیخوره 40. 50. سال پیش میگفتن دختر ایرانی حیا و عفت داره حالا حیا وعفت اروپایی بیشتر از دخترای ماست پسرام فرشته نیستن ولی باعثش شما بودید

    • بی نام
      یکشنبه 17 خرداد 1394 - 13:30:27
      11 20

      هرکس مسیول عمل خودشه اقای محترم

    • دانشجو
      جمعه 22 خرداد 1394 - 11:46:50
      1 15

      کی گفته حیا و عفت دخترهای اروپایی بیشتر از دخترهای ماست. دخترهای اروپایی بیشتر بیرون از خانواده بزرگ می شن و برای تامین نیازهای خودشون حاضرند بدون هیچ قید و بندی وارد روابط بسیار نزدیک بشوند و خودشون رو مفتی یا با پول در اختیار دیگران قرار بدهند. دخترهای ایرانی فقط جنبه آزادی دخترهای غربی رو می بینند و فکر می کنند زندگی بدون خانواده و خویشاوند خیلی کیف داره.

    • :
      جمعه 22 خرداد 1394 - 13:36:58
      13 0

      جناب دانشجو کاملا باهات مخالفم علاوه بر اینکه حیا و عفت دخترهای اروپایی بیشتر است ، سطح توقعشون هم خیلی خیلی کمتره

  • تبریزلی
    یکشنبه 17 خرداد 1394 - 10:15:16
    پاسخ
    29 5

    آقا اصلا بیائید جای زن و مرد رو عوض کنیم..حق مرد ها رو بدن به زن ها و بر عکس...خانم ها بیرون کار کنن و آقایون داخل خونه..خانم ها بیان خواسگاری آقایون و مهریه تعیین کنند و شیر بها بدن ....چون فقط تو این حالت هست که دو طرف مشکلات طرف مقابل را تا حدودی میفهمن...این طوری مشکلات حل میشه..

  • مجرد
    دوشنبه 18 خرداد 1394 - 16:28:12
    پاسخ
    11 3

    دختری که خونه، کار،ماشین، پول، اخلاق داره بیاد خواستگاری من منتظرم. 30 ساله از دنیای مجردا

    • ارزو
      جمعه 29 خرداد 1394 - 17:06:03
      2 5

      زرشک....ترش نکنی....

  • یاسر
    پنجشنبه 21 خرداد 1394 - 18:10:31
    پاسخ
    6 0

    ما فقط نمیخایم یه بنده خدای دیگه رو بدبخت کنیم چه بسا با بچه دو تا بنده خدا ی دیگه

  • بی نام
    یکشنبه 31 خرداد 1394 - 16:56:41
    پاسخ
    7 0

    بی مسئولیتی پسرا؟؟؟؟؟؟؟ یا پر توقعی و چشم رو هم چشمی دخترا با 700 تومان حقوق تصویبی دولت مسئولیت هم مگه میمونه عجبببببببب

  • بی نام
    پنجشنبه 4 تیر 1394 - 11:58:44
    پاسخ
    4 3

    چو هرگز نیابی نشانی ز شوی زگهواره تا گور دانش بجوی دخترا بهتره همش درسشونو ادامه بدن تا گور

  • آرش
    شنبه 17 مرداد 1394 - 05:31:22
    پاسخ
    3 1

    همین چند وقت پیش با یک دختر اروپایی آشنا شدم، دکتر ،مهربان اهل آشپزی، کلی خیاطی بلده و در عین حال میگه طلا نمی خوام ..مقایسه می کنم با ارزش و احترامی که ایشون به آدم قائله با ارزشی که دختر ایرانی بهم داشت ، واقعا مخم هنگ می کنه.. قبل ایشون رفتم خواستگاری یک دختر ایرانی، هیچ عیبی نتونست بذاره ولی آخر سر فرمودن به دلم ننشستی..یعنی اگر مار بندازن گردنم دیگه خواستگاری دختر ایرانی نمی روم

    • ققق
      سه شنبه 24 شهریور 1394 - 23:09:33
      1 1

      خب نرو

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700