مدیرکل جهانی فروش و بازاریابی هواوی گفت: پس از چین، ایران بزرگ‌ترین بازار فروش شرکت گوشی‌های موبایل هواوی است. هواوی سال گذشته ۵ میلیون گوشی هوشمند در ایران فروخته است.

جیم شو در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ایران بازار مهمی برای تولیدکنندگان گوشی تلفن همراه است، بالطبع دستاوردهای بسیاری نیز برای شرکت هواوی داشته و تصور می‌کنیم بازار گوشی‌های هوشمند ایران رشد بسیار سریعی دارد.

مدیر کل جهانی فروش و بازاریابی شرکت هواوی افزود: هواوی بازار ویژه‌ای در ایران دارد؛ اکنون برند هواوی در ایران شناخته شده، درصدد افزایش ارزش این برند در بازار هستیم و تلاش داریم تا خدمات پس از فروش و رضایت مشتری‌ها را افزایش دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه هواوی کسب چه سهمی از بازار ایران در سال‌های آینده است، گفت: هواوی فعالیت در بازار تبلت را در مقایسه با بازار موبایل هوشمند دیر شروع کرده و در حال بررسی هستیم ببینیم در کدام بخش بازار توان رقابت بیشتری داریم.

جیم شو ادامه داد: در مجموع پس از کشور چین، هواوی بیشترین فروش را در ایران دارد و سال گذشته 5 میلیون گوشی تلفن همراه در ایران فروخته است.

مدیر کل جهانی فروش و بازاریابی شرکت هواوی با ارزیابی بازار گوشی هوشمند ایران، گفت: سالانه 14 میلیون گوشی تلفن همراه نیاز سالانه بازار ایران است؛ در گذشته 40 درصد سهم بازار متعلق به گوشی‌های هوشمند و 60 درصد گوشی‌های غیرهوشمند بود که اکنون این نسبت جابه جا شده و 60 درصد سهم بازار در اختیار گوشی‌های هوشمند قرار دارد.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =