۰ نفر
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

لحظاتی پیش در جلسه ف علنی شورای شهر اصفهان، رای‌گیری موافقان و مخالفان برای شهرداری سید مهدی جمالی‌نژاد انجام شد که وی با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع به عنوان شهردار اصفهان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در اصفهان، لحظاتی پیش پس از اتمام جلسه غیرعلنی شورای شهر اصفهان و انتخاب جمالی‌نژاد به عنوان گزینه نهایی برای شهرداری اصفهان، جلسه فوق العاده علنی شورای شهر با حضور 21 عضو شورای شهر اصفهان به منظور ثبت آرای موافق و مخالف برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا امینی رئیس شورای شهر اصفهان به بیان توضیحاتی در ارتباط با انتخاب شهردار اصفهان پرداخت و گفت: از میان بیش از 40 گزینه انتخابی برای شهرداری اصفهان، در ابتدا 8 و در نهایت 4 گزینه به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شدند که یکی از این افراد در روزهای گذشته انصراف خود را اعلام کرد.

وی افزود: در طول روزهای گذشته سه نفر انتخابی در جلساتی با اعضای شورای شهر به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود برای شهرداری اصفهان پرداختند و در نهایت در جلسه غیرعلنی شورای شهر اصفهان سید مهدی جمالی نژاد با رای اکثریت اعضای شورا به عنوان گزینه نهایی برای شهرداری اصفهان انتخاب شد.

در پایان صحبت‌های امینی رای گیری به منظور ثبت آرای شهردار جدید اصفهان انجام شد و جمالی نژاد با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع به شکل رسمی به عنوان شهردار اصفهان معرفی شد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =