ایران 3 - آمریکا صفر / قهرمان لیگ جهانی دوباره زانو زد

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر صفر آمریکا را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 چهارمین مسابقه خود مقابل آمریكا را شروع كرد؛ آن هم در حالی كه ایران بازی اول و دوم را باخته بود و در بازی سوم با نتیجه سه بر صفر آمریكا را شكست داده بود.

سرویس اول بازی را میلاد عبادی پور زد. آمریكایی ها توپ را برگرداندند و میرزاجانپور با یك آبشار زیبا امتیاز اول مسابقه را به نام ایران ثبت كرد. عبادی پور سرویس دوم را اما به تور زد. آمریكایی‌ها هم سرویس اول خود را به تور زدند تا ایران دو بر یك جلو بیفتد. اما آمریكا سرویس عادل غلامی را تبدیل به امتیازی برای خود كرد.

ایران با آبشار زیبای میرزاجانپور امتیاز سوم را هم گرفت. امتیاز چهارم هم با دفاع خوب میرزاجانپور به دست آمد. شهرام محمودی بازی را شروع كرد. اما آمریكا با دفاع خوب، امتیاز سومش را گرفت. میرزاجانپور كه تا اینجا ستاره ایران بود، امتیاز بعدی را هم گرفت. خود او سرویس ایران را زد. اما آمریكا توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز چهارم خود كرد.

ایران تا این لحظه حتی یك بار هم اجازه نداده كه آمریكا جلو بیفتد. بازی 6-6 و پس از آن 7-7 شد. ایران امتیاز هشتم را گرفت و داور وقت استراحت اعلام كرد. پس از وقت استراحت، میلاد عبادی پور سرویس خود را به بیرون زد و دو تیم در عدد 8 مساوی شدند.

شهرام محمودی امتیاز نهم ایران را گرفت و چند ثانیه بعد امتیاز دهم هم توسط همین بازیكن كسب شد. ایران امتیاز خود را به 12 رساند و فاصله را برای اولین بار در این مسابقه به سه امتیاز رساند. البته آمریكا امتیاز دهم را گرفت و اجازه نداد فاصله بیشتر شود. ایران دو امتیاز دیگر هم گرفت و فاصله 4 امتیازی شد. میرزاجانپور سرویس خود را زد كه آمریكایی‌ها نتوانستند توپ را به زمین ایران برسانند. فاصله 5 امتیاز شد تا دوباره مثل بازی قبلی، روحیه ایران بالا برود.

ایران دو امتیاز دیگر هم گرفت، بدون اینكه آمریكایی ها بتوانند امتیاز خود را از 10 بالاتر ببرند. فاصله به 7 امتیاز رسید و بازیكن آمریكا توپ را به خارج زمین زد تا ایران 18 امتیازی شود. سرانجام سرویس بد ایران، امتیاز آمریكا را بالا برد و آن‌ها 11 امتیازی شدند. نبض بازی از دست ایران خارج شد و آمریكایی ها سه امتیاز متوالی دیگر هم گرفتند.

كواچ برای تیم ملی وقت استراحت گرفت و پس از ذكر نكات فنی، تیم ملی دوباره از آمریكا فاصله گرفت. ایران زمانی كه به امتیاز 23 رسید،آمریكا 16 امتیازی بود. آمریكا امتیاز هفدهم را هم گرفت اما این تهدیدی برای ایران نبود چراكه هنوز 6 امتیاز فاصله بود و ایران برای برد تنها 2 امتیاز دیگر می خواست. خطای تور آمریكایی ها، ایران را 24 امتیازی كرد. عبادی پور سرویس ایران را زد كه توپ او به تور خورد. آمریكا 19 امتیازی شد. 

سرانجام آمریكایی ها با زدن توپ به بیرون، ایران را 25 امتیازی كردند و ایران ست اول را 25 - 20 برد.

ست دوم

در ست دوم ایران دوباره اولین امتیاز را گرفت. اما آمریكایی ها نسبت به ست اول كمی بهتر شده بودند. آن ها در این ست با نتیجه 3-2 جلو افتادند و برای اولین بار در این مسابقه توانستند از ایران جلو بزنند. آمریكا كه سعی می كرد برتری اش را حفظ كند، موفق به انجام این كار نمی شد. ایران مسابقه را 5-5 مساوی كرد و پس از گذشت چند دقیقه، دوباره بازی 7-7 مساوی شد. سرانجام ایران امتیاز هشتم را با آبشار ناموفق آمریكا گرفت و داور وقت استراحت فنی را اعلام كرد.

اولین امتیاز پس از استراحت فنی را ایران گرفت. میلاد عبادی پور سرویس ایران را زد و آمریكایی ها توپ برگشتی را به زمین ایران رساندند اما دفاع خوب ایران با آبشار بازیكن آمریكا همراه بود كه امتیاز هشتم را برای این تیم گرفت.

اما ایران پس از این امتیاز، دوباره توانست آمریكا را مغلوب بازی خود كند و سه امتیاز متوالی گرفت. ایران 12 - آمریكا 8. مربی آمریكا تقاضای وقت استراحت كرد. آمریكا پس از وقت استراحت یك امتیاز گرفت اما آبشار زیبای محمد موسوی دوباره فاصله را به 4 امتیاز رساند. ایران امتیاز چهاردهم را هم گرفت و فاصله به 5 امتیاز رسید. سرمربی آمریكا دوباره وقت استراحت گرفت. 

وقت استراحت هم باعث نشد آمریكایی ها اختلاف را جبران كنند. ایران به خوبی امتیاز می گرفت و آمریكایی ها مقابل شاگردان كواچ حرفی برای گفتن نداشتند. فاصله در حد همان 4-5 امتیاز بود و دو تیم مسابقه را پیش می بردند. ایران به امتیاز 20 رسید و آمریكایی ها همچنان 15 امتیازی بودند. هر دو تیم دو امتیاز دیگر گرفتند كه این به سود ایران بود. حالا ایران 3 امتیاز برای برد می خواهد و آمریكا 8 امتیاز.

دوباره هر دو تیم یك امتیاز گرفتند. حالا فاصله ایران با پیروزی در ست دوم تنها دو امتیاز است. سعید معروف سرویس ایران را زد. آمریكایی ها توپ را در زمین ایران خواباندند. آمریكا یك امتیاز دیگر هم گرفت و 20 امتیازی شد. فاصله به سه امتیاز رسید. كواچ تقاضای وقت استراحت كرد. 

پس از وقت استراحت، ایران با آبشار شهرام محمودی امتیاز 24 را گرفت. عبادی پور سرویس ایران را زد. آمریكایی ها توپ را برگرداندند و خطای میرزاجانپور در زدن آبشار، آمریكا را 21 امتیازی كرد. آمریكا سرویس بعدی را زد. توپ به تور خورد و ایران 25 امتیازی شد. ست دوم هم با نتیجه 25 - 21 به نام ایران ثبت شد.

ست سوم

در ست سوم، آمریكا بالاخره توانست اولین امتیاز یك ست را بگیرد. آن‌ها ست سوم را نسبت به دو ست گذشته بهتر شروع كردند. البته ایران اجازه نمی داد اختلاف بیشتر از یك امتیاز شود، اما همین هم برای ایران خطر محسوب می شد. چرا كه آمریكایی ها تیمی حرفه ای هستند و ایران نباید اجازه می داد این تیم جلو بیفتد. چند دقیقه كه گذشت، ایران شرایط را جبران كرد. بازی به نفع ایران برگشت و اگر سرویس میرزاجانپور به تور برخورد نمی كرد، اختلاف به دو امتیاز هم می رسید. محمد موسوی امتیاز ششم را برای ایران گرفت و دفاع خوب عبادی پور، امتیاز هفتم را به همراه داشت. اختلاف به دو امتیاز رسید. 

ایران به لطف هماهنگی بازیكنان، فاصله خود را به خوبی حفظ كرد. فاصله حداقل دو سه امتیاز بود و گاهی هم بیشتر می شد. با همین فاصله، ایران به سمت امتیاز 20 حركت می كرد. سعید معروف با لیدری خوبی كه در زمین داشت، نقش پررنگ خود را به رخ می كشید. ایران به امتیاز 18 رسید و آمریكا در امتیاز 13 باقی مانده بود. پیشروی با همین فاصله، ایران را به یك برد سه امتیازی دیگر می رساند؛ بردی شیرین مقابل یكی از قوی ترین تیم های والیبال جهان كه همین پارسال هم قهرمان لیگ جهانی شده است.

مربی آمریكا وقت استراحت گرفت و پس از پایان وقت استراحت، آمریكایی ها یك امتیاز گرفتند. ایران هم سریعا امتیاز نوزدهم را گرفت اما آمریكا با كسب امتیاز پانزدهم، فاصله را به 4 امتیاز رساند. فاصله امتیازها همچنان برای ایران مناسب بود. آمریكا سرویس را زد كه عبادی پور دریافت كرد. توپ به زمین آمریكا رفت و آمریكایی ها با یك ضربه محكم، امتیاز شانزدهم را هم گرفتند. 

آمریكایی ها كه دوباره جان گرفته بودند، امتیاز بعدی را هم كسب كردند. ایران امتیاز 21 را به خاطر اشتباه آمریكایی ها گرفت و كواچ درخواست وقت استراحت كرد. حالا ایران برای بردن این مسابقه تنها 4 امتیاز می خواهد و آمریكا برای بردن این ست، به 8 امتیاز احتیاج دارد. 

پس از پایان وقت استراحت، ایران امتیاز 22 را گرفت و آمریكا هم به امتیاز 18 رسید. بازیكن آمریكا سرویس را زد كه عبادی پور دریافت را انجام داد و میرزاجانپور با یك آبشار زیبا، امتیاز 23 را گرفت. آمریكا درخواست ویدئو چك كرد. تیم داوری رای به سلامت امتیاز ایران داد. حالا ایران تنها دو امتیاز دیگر می خواهد.

شهرام محمودی سرویس ایران را زد اما آمریكایی ها توپ را دفع كردند و با یك آبشار محكم به امتیاز 19 رسیدند. آمریكا سرویس را زد. ایران دریافت كرد و آبشار شهرام محمودی بیست و چهارمین امتیاز را به ارمغان آورد. فرهاد قائمی سرویس آخر را زد و توپ او در زمین خوابید. ایران 25 - 19 بازی را برد و به یك برد سه امتیازی دیگر مقابل آمریكا دست یافت.

 

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 124
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا GB ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    این دفعه نه تنها سرود امریکا، بلکه سرود ایران رو هم پخش نکردن. خجالت آوره
  • بی نام ES ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    6 1
    چقدر حرف ميزنه اين گزارش گره
  • بی نام DE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 1
    سوال1 : تفاوت ایران و آمریکا تا اینجای بازی؟؟ جواب: هماهنگی دفاع روی تور و دفاع عقب
  • حامد CH ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    واقعا باید به بازیکنان شایسته تیم ملی تبریک گفت...منصفانه کل بازی یک طرف شخصیت باکلاس مربی امریکا هم یکطرف...
  • بی نام DE ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    سوال2: منظور "فونداسیون" در والیبال چیست؟ جواب: ضربه اول
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    صدا و سیما والیبال رو با میدان جنگ اشتباه گرفته
  • بی نام DE ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    خدایی این گزارشگر استاد من بود شاگرد اول کلاسش شده بودم، اما الان امتحانام تموم شده مغزم هنگ میکنه از تدریس والیبال موقع گزارش بازی، بیخیال شو
  • بی نام GB ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    مغزمون رو خورد این جناب استاد محتشمیان با توضیحات اضافه و ملال آور. گزارشش هم که هیچ هیجانی نداره..... به امید پیروزی تیم ملی
  • امير IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    6 0
    ميشه اين آقاى گزارشگر واليبال هم تعويض بشه ... يه گزارشگر ديگه هم باشه بد نيست هااااااا... گزارشش رو مخه ... ميفهميد ؟ رو مخخخخخ
  • بی نام DE ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    زنده باد تیم ملی والیبال ایران ، کواچ مچکریم
  • آریا IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    تلاش، مدیریت،برنامه، حمایت
  • بی نام DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    4 0
    سوال3: مشکل امریکایی ها تا بدین جا چیست؟ جواب: نداشتن بازیکن کلاسیک از پشت خط
  • بی نام DE ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 1
    فکر کنم واسه سرویس زدن عبادی پور، باید پیشنهاد بدیم تور رو بردارن
  • بی نام DE ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    عبادی پور بره تو زمین امریکا بازی کنه یکم واسه مون امتیاز بگیره
  • ناشناس لئون IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    تبریک بردیم
  • دانی A1 ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    اونجا با سانسور نمیزارن خوب ببینیم اینجا هم با تصویر برداری افتضاح
  • سپهر IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    خیلی راحت میبریم ایشالا این همون برد برد معروفه امریکایی ها هم امروز تو حرکتی که تا اذان نگفتن به احترام ما آب ننوشیدن امروز برنده بودن
  • ایراندوست TR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    5 0
    این محتشمیان چی میخواد از جون مردم؟ رو مخه...
  • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    هرچی دفاع رو تور عالی بودیم سرویس گند زدیم
  • امير IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    ميشه اين گزارش لحظه به لحظه رو يه نفر ديگه گزارش كنه ... يه گزارشگر مثل عادل ... صداى اين گزارشگر رو مخه ... ميفهمييييييد رومخخخخخخخخ
  • خلیج پارس A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    در این گروه لهستان قدرتمندترین تیم است وامیدواریم در تهران لهستان را در هر دو بازی شکست دهیم
  • بی نام IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    موسوی نابودشون کرد
  • ارشد A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    اینم از فرهنگ ما: مجری شبکه 3 قبل بازی از لفظ آمریکاییهای مادر مرده استفاده کرد گزارشگر گفت آمریکاییها بدلیل احترام به ماه رمضان بطریهای آبی که همراه داشتن دو تا قبل اذان نخوردند متاسفم
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    کواچ بدبخت واسه حرف زدن هم باید از شما اجازه بگیره؟؟؟ این چه اخلاقیه ؟ جای تشکرتونه؟ شما گزارشگری.... گزارشت رو بکن ، تز نده
  • آریا IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ایران جاویدان
  • بی نام A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    تو هر بازی اگه محتشمیان یا کرده تیکه نندازن به کواچ اون بازی تموم نمیشه انگار ولم نمیکنن.
  • بی نام DE ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    باز این آقای محتشمیان کلاس والیبالش رو شروع کرد...
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    چرا وقتی ملت بهشون میگفتن باید امریکا رو ببریم جبهه میگرفتن؟ اینا که سوسک شدن طفلک هااااا آخی ی ی
  • سعید A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    چرا گزارشگر با کواچ لجه ؟ بجای گزارش بازی تو کار مربی دخالت می کنه
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    چرا اين گزارش گرا با اين كواچ پدر كشتگي دارن ، چرا ؟
  • سمیرا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    مگه کارلوس کیروش مربی تیم ملی نیست؟؟ پس الان کجاست؟
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    چقدر اطراف زمین که دیده دوربین هست شلوغه و بی نظم...خبرنگاره بصورت بد خمیازه میکشه که متاسفانه در دیده دیدگان جهان هست زشته...برای حفظ حرمت مردم و آبروی ایران لطفا رعایت کنند
  • بی نام A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 5
    جالبه محتشمیان گفت آمریکاییا به احترام روزه دارای ایرانی تا اذان آب نخوردن تو ورزشگاه اونوقت ما توخیابون جلو همه چیز میخوریم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    اين بوقا واقعا نامرديه
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    فقط به گزارشگر بگین از طرف همه حرف نزنه، والا . دیوونمون گرد
  • حسین A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    چرا این مجری اینقد راحت و بی ادبانه از کواچ انتقاد میکنه تیم ایران کی به این خوبی بازی کرده تابحال خود این است چند بار والیال بازی کرده خوبه کواچ طلای المپیک داره چرا به خودش اجازه میده به این راحتی از بهترین مربی تاریخ والیال ایران ایقد راحتانتقاعد کن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    آقای گزارشگر به جای این که از کواج بپرسی چرا تا حالا مرندی تو تیم نبوده بپرس چرا ظریف نیست؟ چرا حتی کنار زرینی و فايزی نشسته اگر به خاطر مصدومیت گذاشتیش کنار.
  • بهزاد A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    حضور نيروهاي انتظامي در كنار زمين جهره خشني از ايران نشان ميده.هيج جاي دنيا نديدم
  • مهر RO ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    والبالیست ها که عالی بازی میکنن ولی مجری های برنامه توپ و تور خیلی بی ادب و بدون اطلاعات هستن خواهشا مجری های مناسب برای برنامه استفاده کنن
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    پسر باورم نمیشه، این تیم آمریکاست، بهترین تیم دنیا که ما داریم اینقدر راحت میبریمش. واقعاً باورم نمیشه، دم بازیکنا و کادر فنی گرم. هیچوقت یادم نمیره زمانی رو که تنها خواستمون این بود که وقتی به چین و کره میبازیم، باختمون ۳ صفر نباشه و لااقل یک ست بگیریم و ببازیم. اونوقت آقای گزارشگر و برخی کارشناسان محترم میان بین صحبت هاشون با گوشه و کنایه به سرمربی تیم ملی تیکه میندازن. فقط خواستم بگم آقای گزارشگر، خیلی بی انصافی.
  • ناشناس A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    کنگره آمریکا فردا مسدود کردن حساب بانکی کواچ و ممنوعیت صادرات توپ والیبال به ایران را برسی میکند
  • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    آخه این افرادی که بین ست ها ا از شبکه سوم و ورزش صحبت می کنند، آقای حسینی و غیره برای چی انتخاب شده اند؟
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    همه بازیکن های تیم ملی والیبال با ارزشن ، اما خداییش "سعید معروف " رو نداشتیم الان جایگاهمون این نبود..... مچکرم کاپیتان
  • ابوالفضل IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    عععععععععع واقعا ديگه گزارشگر نداريم فقط همين دو نفر توي ايران هستن. حالمون بهم ميزنن
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    این گزارشگر بدرد کلاس آموزش والیبال میخوره . نه گزارشگری. همش داره درس میده و نکته یادآوری میکنه.
  • بی نام A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    فکر کنم این محتشمیان توقع داشته مربی تیم ملی بشه کواچ اومده جاشو گرفته,چقدر آدم میتونه بخیل باشه من موندم
  • بی نام A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    گزارشگر واقعا بد در مورد كواچ صحبت ميكنه
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    دمتون گرم، انشالله 2 بازی با لهستان هم پیروز شیم و 6 امتیاز رو بگیریم بریم فینال
  • بی نام GB ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    فکر کنم کم کم باید شاهد حضور کل نماینده ها در استادیوم باشیم و تصویرشون هم 40 دفعه پخش شه.
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    کاش این فوتبال رو تعطیل میکردن، تماشاگر هم نداره حیف پول
  • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    هر 2 باخت رفت آمریکا رو جبران کردیم بریم سراغ لهستان
  • بی نام IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    چقدر باکلاسه مربی امریکا
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    دنیا فقط صنوبر
  • صبور باشيد ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    اقاي موسوي تو اين سطح از بازي هنوز نمي دونه توپي كه دست پاسور اوناست نبايد دست بزنه اگر مي دونه چرا نيم ساعت بعد اونم هنوز عصبيه و طلبكار و اگه نمي دونه رو خودش كار كنه اميدوارم جلوي لهستان از اونجا كه كري هم دارن حرفه اي تر عمل كنه چون وقتي از نظر روحيه خودتو باخت بدي در واقع به حريف كمك كردي امريكايي ها تصميمات داوري رو خيلي بهتر مي پذيرفتند اين حرفام واقعا از روزي دلسوزيه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    یه رئیس فدراسیونی میشه کفاشیان نتیجش میشه اون ، یکی میشه داورزنی نتیجش میشه این. فردای قیامت میبینمتون ، فعلا مشغول خندیدن باشید نوبت ما هم میرسه...
  • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    این نکته فراموش نشه قهرمان جهان رو تو دو بازی 3 بر صفر بردیم.
  • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    شبکه سه هم ، به شبکه ورزش 3 . 0 باخت
  • شهرزاد IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    یک تیم دیگر هم به جمع شیش تایی ها پیوست
  • بی نام IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    از بین 4 تا تیم سوممیم. این دیگه خوشحالی داره؟
  • آریا A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    اقا توروخدا دیـــــــــــــــــــــــگه این گزارشگرو نذارید....به چه زبونی بگیمممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    اولا تبریک واسه برد دوما به خدا دیگه دلم میسوزه واسه کواچ...تایم اوت میگیره و حرف میزنه بهش میگن چرا حرف میزنی نمیگیره میگن چرا حرف نمیزنی توضیح نمیده میگن حرف شنوی ندارن توضیح میده میگن اینا ماله تمرینه بخدا دیگه خسته شدیم از این آقایون به اصطلاح گزارشگر...واقعا متاسفم فقط
  • بی نام IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    به این میگن یوزپلنگ
  • میلاد RO ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ایول بهشون که دل ملتو شاد میکنن
  • بی نام RO ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 4
    گزینه های رومیزتونم پوچه بابا برید جلو بوغ بزنید
  • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ای جانم دلاورا. دمتون گرم. سرتون ،دستتون و پاهاتون درد نکنه.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    در شب پیروزی خاطره انگیر فوتبال برابر آمریکا، این بار والیبالی حماسه آفریدن.... دمتون گرم...
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ممنونم
  • امیر A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    درود به غیرت تک تکشون
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    3 0
    زنده باد ایران
  • حسین IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    ضمن تبریک به همه عاشقان ایران ، حالا دیگه مطمئن شدم اینایی که به میلاد عبادی پور و کواچ گیرمیدن و تهمت میزنن ، از فکو فامییل و نوچه های دلال هایی هستند که میخواستن مرب دیگری و بازیکن دیگری رو بچپونن به تیم ملی که الحمدلله نتونستن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    پوششش تصویری این بازی نسبت به بازی قبل خیلی بهتر بود.
  • محمدرضا A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    هیچ حرفی نیست جز تبریک برای این بازی زیبا . بچه ها واقعا خسته نباشید
  • بی نام US ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    بعدی...
  • کریم 72 IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    4 0
    یعنی هلاک خونسردی و اخلاق سرمربی امریکام. دمش گرم. 180 درجه با سرمربی برزیل فرق میکنه.
  • علی A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    برد شیرینی بود
  • بی نام A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    پیروزی والیبال همزمان با سالگرد پیروزی تیم فوتبال مقابل آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه ، 31 خرداد سال 1377 ایران 2 بر 1 آمریکا رو برد یادش بخیر.
  • سعید A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    خدا قوت به قول رئیس جمهور همه چی باید برد برد باشه.
  • محسن US ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    واقعا خوب بازی کردن ، ولی آمریکا به طور عجیبی تو این دو تا بازی ضعیف عمل کرد .
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    من والیبال را دوست دارم...من تیم والیبال ایران را دوست دارم...من بازیکنان تیم ملی والیبال ایران را دوست دارم...من مربی تیم والیبال ایران را دوست دارم... دمتان گرم که یک ملت را خوشحال می کنید.
  • آبی A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    خیلی دوس دارم ی انتقادی بشنوم,ببینم ب,چی,میخوان گیر بدن
  • بی نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    این 2 بازی بهترین بازی های تاریخ والیبال ایران بودن ، به کمتر از قهرمانی جهان راضی نیستیم بچه هاا..... زنده باد زنده باد تیم ملی والیبال ، فدراسیون والیبال ،جناب آقای داورزنی، و سرمربی بزرگش کواچ... انشالله به سقف آرزوهاتون برسید
  • افسانه A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    غیرت,شرف,غرور,این یعنی ایراااااان
  • مجتبی A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    فقط,به عشق ایران لایک مثبت,ایرانی نیستی اگه منفی بدی
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    تبریک و خسته نباشی به بچه‌های تیم ملی و تماشاگران فقط چرا در دو دیدار سرود تیم ملی آمریکا رو پخش نکردن؟ فکر نمیکنم سرود ملی یه کشور مشکلی داشته باشه
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    مرسی بچه ها همه عالی بودن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    چقدر عالیه این کواچ,با این عبادی پور چط کار کرده واقعا,الان اینالو انتقاد میکنع
  • یه آدم IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    خدا قوت دلاور
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    بچه ها گل کاشتند دمشون گرم
  • بی نام A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    ایرانی با غیرت,یا علی مولا مدد
  • بی نام RO ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    به نظر من آمریکایی ها نخواستند ما راببرند . باخت آمریکا سیاسی بود
  • بی نام IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    اقا این گزارشکر چه خصومت شخصی با کواچ داره انقدر بهش گیر میده
  • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    آمریکا مجبور به پذیرفتن مذاکرات هسته هستش. حالا اونا فهمیدن که قدرت ایران چقدر هست.
  • یه آدم IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    این کواچ فوق العادس فقط همینو میشه گفت. قشنگ میدونه کجا چیکار کنه. چه وقت تعویض کنه ، چه وقت تایم اوت بگیره. خدا قوت دلاور خسته نباشی پهلوان.
  • سارا IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    بزن لایکو به افتخار ایران لعنت به کسای که ما خانم هارو از چشیدن طعم پیروزی تو ورزشگاه محروم کردن
  • محمدامین از استهبان EU ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    سلام واقعا عالی بود این پیروزی ارزشمندبه ملت ایران تبریک عرض میکنم ماشالله به غیر ت بلندقامتان. والیبال
  • محدثه A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    افرین به این میگن بازی ادم میدونه که میبره از بازی لذت میبره....با این حساب میشه گفت میتونیم با امتیاز بالا صعود کنیم....انشالله....
  • احمد اشرفی نوشنق اردبیلی US ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    دست تک تک شون رو می بوسم نوکر همشون هستم
  • سید A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    تبریک به روحانی تبرییک به اوباما تبریک به رامبد تبریک به همه تبریک به خودم
  • فرزاد IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    شير مردان ايران تبريك
  • بی نام IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    دمشون گرم همشون عالی بودن مخصوصا رئیس فدراسیون والیبال تا دیدن داره ایران میبره همه اون مقامات دولتی و غیردولتی ریختن اون وسط چرا از اول نیومده بودن.؟؟ این بردها فقط و فقط بخاطر غیرت بازیکنا کواچ و جناب داورزنی هست هیچ ربطی هم به جناب وزیر نداره
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ماشالا به بچه ها مثل بازی قبل بی عیب و نقص البته جو سالن واقعا کوبنده بود
  • اینانمانلو A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 1
    برد امروز مقابل امریکا رو مدیون کارهای پایه ای ولاسکو و غیرت بچه ها هستیم، کواچ نشون داد که هنوز از تجربه بین المللی لازم برخوردار نیست و بازی را که میتوانستیم 10 بر صفر ببریم 3 بر صفر بردیم، همانطور که قبلا گفتم کواچ میتوانست در بعضی صحنه ها تایم اوت بگیرد و مانع ضد حمله امریکا شود که عدم تجربه ایشان را در این لحظات شاهد بودیم
  • احسان RO ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    بازی ایران ترکمنستانو دیدم ایران امریکا هم دیدم
  • بابای علی A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    با تمام احترامی که برای تیم خوب آمریکا قایلم و کلی هم از مربیشون خوشم میومد، ولی اگر تا صبح هم بازی ادامه پیدا می کرد، آمریکااز قهرمانای والیبال وطنمون یک ست هم نمی تونست بگیره....
  • بی نام A1 ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    ايول ايول ايول آقا فقط اين گزارشگره رو نرو بدجوررررررررر
  • بی نام RO ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    با تو روینده و رویانم من... چه کنم عاشق ایرانم من
  • بی نام US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    4 0
    این آقا فقط به آقای کواچ توهین می کرد.این چه وضعیت گزارش کردنه.تیم 3 بر 0 برده هنوز به کواچ بیچاره حمله میکنه.دریغ از اینکه یک بااااااار به خاطر بگه آقای کواچ.تیم ما حسین معدنی عزیز رو از دست داد ، ولاسکو رفت ، کی این تیم رو جمع کرد ؟؟کی غرور بچه هارو خوابوند.واقعا ناراحتم.حتا صحبتای گزارشکر ملی ب گوش کواچ میرسه. نمک نشناااسا
  • احمد US ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    تبریک به همه مردم ایران اما یک انتقاد کوچک از گزارشگران و مفسرین محترم. متاسفانه به طرز غریب و قطعا هماهنگ شده ای جناب کواچ از نظر ایشان وجود خارجی ندارد. او نهایتا یکی از تماشاچیانی است که به زمین نزدیک تر است و هیچ نقشی در موفقیت تیم ندارد. از زمانی که بنده به خاطر دارم و به یقین اقای محتشمیان گزارشگر مسابقه اخیر هم به خاطر دارند گلایه گزارشگران ما همیشه بر این بوده که تیم ما سرویس خوب نمیزند و دریافت اول را به درستی انجام نمیدهد. حداقل در چهارده پانزده سال اخیر که من والیبال تماشا می کنم همیشه این نکته را دوستان مورد تاکید قرار می دادند. و حال جای سوال برای این عزیزان نیست که این دو نقیصه چگونه این قدر کمرنگ شده است.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    تنها ضعف بازی امروز: گزارشگر بازی. اصلا ایشون نمیتونن با هیجان گزارش کنن. همه رو به جز خودشون احمق فرض میکنن. حرفای بی ربظ میزنن. حرفای تکراریشون که رو مخه. نمیدونم چرا بازم از ایشون استفاده میشه. چرا به نظر مردم احترام نمیزارن. صد رحمت به کرده. ایشون خیلی هم با ارومیه ای های تیم مشکل دارن و اصلا بازی خوب اونارو نمیبینن و احترام مردم ارومیه رو هم نگه نمیدارن. نمونش بازی فینال لیگ
  • بی نام A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    گزارشگر عوض تفسیر فنی بازی نصیحت و به به و چهچه میکرد و روی اعصاب بیننده بود در بازی تنیس تماشا گر حق ندارد تا توپ به زمین ننشسته بوق و جیغ بزند احتمالاً با این برنامه ها بزودی برای والیبال ایران هم این مورد اجباری میشه تا تماشاچی بوق کامیون پدرش را به سالن نیاورد
  • توحید IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    همینطور که والیبال ما نسبت به 10 سال گذشته فرق کرده، گزارشگرش هم باید فرق کنه. باور کنید این گزارشگر هیجان بازی رو از بین میبره در حالیکه باید برعکس باشه. والیبال ایران گزارشگر مدرن میخواد.
  • دانشجو IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    الان یه سری می آن می گن چرا گقتی آمرییکا به زانو در آمد؟ چرا سیاسی می کنی؟ و از این حرفها... عزیز من این کری خوندن ها، همه جای دنیا هست، قهرمان المپیک هم وقتی ایران رو 32 برد،ريال تیتر زد که ایران را در هم کوبید خوبه سه دو برده بود نه سه هیچ. این موضوع هم هست که ما کلا خودمون همه چیز رو سیاسی می کنیم.... حتی در کری خواندن ها هم فکر می کنیم داریم سیاسی می کنیم، نخیر، آمریکا هم به زانو در آمد، بچه های ما بهتر کار کردند، آمریکا از پس ایران بر نیامد، آمریکا له شد، آمریکا مبهوت و انگشت به دهان ماند... اینها همه ش کری خوندنه و ربطی هم به سیاست نداره....
  • بی نام EU ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    من نمیدونم این کواچ چه هیزم تری به محتشمیان فروخته.
  • مصطفی A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    2 0
    من نمی دونم مشکل آقای محتشمیان با کواچ چیه امشب هم که هیچ بهانه ای برای انتقاد از کواچ نداشت گیر داد که کواچ باید پاسخگو باشد که چرا مرندی را زودتر به تیم ملی دعوت نکرده
  • بی نام DE ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    کیفیت صدای پلست بهتر بود.. شبکه سه صدا رو خفه کرده بودن
  • محمد IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    کلا همه عادت کردن در برابر خواست مردم اين مملکت باشن ، صدا و سيما که ديگه نوبرشه اين گزارشگر آقاي محتشمي نه تنها يک بار هم از اين کواچ بنده خدا تعريف نکرد بلکه بارها به بهانه هاي مختلف ايشون رو کوبيد بابا مردم يکي رو نخوان چه جوري بايد بگن ، هر جاي ديگه دنيا بود بهترين گزارشگر هم بود مي ذاشتنش کنار يعني مردم مظلوم اين مملکت از تعويض يک گزارشگر هم ناتوان هستن چه برسه به بالاتر از اون
  • هادی A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    اقای گزارشگر، آخه چرا ایتقدر حرف می زنی، مغز بیننده رو می خوری. حتی 2ثانیه هم سکوت نمی کنه، ی ریز حرف می زنه لذت مسابفه رو از آدم می گیره.
  • جهانگيري DE ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    درود بر ايراني وهوادار اييييييييييييييييراني،،،،،،،،
  • ابوالفضل IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    1 0
    توروخدا گزارشگر جديد بيارين. اينا ديگه پير شدن بازي به اين قشنگي رو داره خواب ميكنه هيجان بازي رو ميگيره و سردش ميكنه. فك كنيد تصور كنيد اين بازي با گزارش شخصي با سبك فردوسي پور بود چي ميشد ؟ چه هيجاني انتقال ميداد و گرم ميكرد
  • بی نام A1 ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    0 0
    چه خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد، بازی ایران با آمریکا نشان داد که بازی برد برد نداریم.
  • آتنا;عشق والیبال A1 ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 0
    دستشون درد نکنه ... عالی بودن عالی ... میگم دوستان عبادی پور بد بازی نکرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :
  • بی نام IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    2 0
    تبریک عرض میکنم . واقعا شایسته این برد بودند و هستند . خدا نگهدارتان باشد . ار مسئولین محترم تقاضا داریم که حتما به این بچه های والیبالیست حتما یک پاداش خوب ، مثل ماشین یا خانه اهدا کنید . با تشکر .
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    1 5
    اتفاقاً خيلي گزارشگر با معلوماتي هستن ايشون
  • من IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    4 0
    خبرآنلاین جان این گفته های مربی امریکا را منتشر کن خیلی حرف توشه تو سایت فدراسیون جهانی هستش لینکش رو با توجه به مقررات نظر خودتون نتونستم بنویسم