منتظری در لحظه عصبانیت می گوید قوچان نژاد دو روز است به تیم ملی آمده و نباید اینطور حرف بزند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از بازی ایران و ترکمنستان. بازیکنان خسته و ناراحت هستند. تیم ملی موفق نشده حریف ضعیف خود را شکست دهد. پژمان منتظری در گوشه ای از رختکن همراه با یکی از بازیکنان تیم ملی به گلایه از عملکرد بازیکنان و تیم می پردازد. اکثر بازیکنان ناراحت هستند و واکنشی نشان نمی دهند، اما رضا قوچان نژاد وارد بحث می شود: «بس کن دیگه. اگه می خواستیم کاری کنیم باید تو زمین می کردیم. تمومش کن.» این حرف های گوچی باعث تعجب منتظری می شود و به رضا می گوید این بحث ها ارتباطی به او ندارد. قوچان نژاد هم گویا از عملکرد خود و همینطور نیمکت نشینی اش خیلی راضی نیست. بازیکنان دیگر واسطه می شوند تا بحث بین آنها تمام می شود، اما منتظری که شدیدا از دست قوچان نژاد دلخور است، می گوید: «دو روز است آمده، چرا اینطوری حرف می زند؟!» این بحث ها جلوی بازیکنان جوان تیم صورت می گیرد و اکثر با تجربه ها می گویند بهتر است آنها ساکت باشند و حداقل جلوی جوان ها با هم چنین بحثی نکنند.
این اتفاق دور از چشم کارلوس کروش رخ می دهد وگرنه همه می دانند او اگر در آن لحظات در رختکن بود، چطور وارد قضیه می شد و حتی ممکن بود با این دو بازیکن برخورد کند. کروش بعد از بازی ترکمنستان به قدری دلخور بود که وقتی به رختکن رفت کسی جرات نداشت کلمه ای حرف بزند. او به انتقاد تند از بعضی از بازیکنان پرداخت.

 

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 428635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یه نفر RO ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    39 13
    نتیجه اخلاقی مورد نظر: وای خدا کیروش چقدر خوبه
  • بی نام SK ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    30 12
    حق با قوچان نژاد بوده خب اگه می تونستی باید تو طمین یه کاری می کردی .
  • محمود A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    27 32
    کسی که تو مکتب کیسه ها رشد کرده باشه بهتر ازین نمیشه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
    46 21
    قوچان نژاد در اين سه چهار سالي كه ايران بازي كرده از هر چي بازيكن داخليه بيشتر براي تيم مايه گذاشته اين منتظري خودش چه گلي به سر تيم زده كه اينطور رفتار ميكنه.كيسه كشه ديگه.خواهشا تاييد كنيد.
  • elikhanoom16 A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    26 9
    دفه آخرت باشه با آقا رضا اینطوری حرف میزنی اگه نبود که نمیرفتیم جام جهانی درضمن چرا همش منتظری رو میزنید به استقلال رفته تو عربا این شکلی شده