قهرمان جهان برابر دلاوران ایران زانو زد/شهرام ،مجتبی و بچه ها کوبیاک را خاموش کردند

لهستانی ها در یک بازی حساس و نفس گیر سعی کردند اصلا زیر بار فشار جمعیت ایرانی حاضر در ورزشگاه نروند. ولی در یک بازی طولانی و 3 ساعته سرانجام حریف زانو زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست دادن آمریکا این بار نوبت لهستان بود تا در آزادی زانو بزند. یعنی هواداران والیبال به کمتر از شکست دادن یکی از قدرت های اروپا راضی نمی شدند. دیداری سرنوشت ساز که می توانست راه را برای صعود به مرحله بعد هموار تر از قبل کند.

دو بازی رفت را به آنها باخته بودیم اما با یک امتیاز از لهستان به خانه برگشتیم. یک امتیازی که با توجه به قانون جدید لیگ جهانی شاید چندان به کار ایران نیاید. طبق قانون جدید تیمی که بیشترین برد را داشته باشد راهی مرحله بعدی لیگ جهانی می شود. با تمام این اوصاف هدف تمام بچه های ایران، کادر فنی و تماشاچیانی که با زبان روزه به آزادی آمده بودند فقط یک چیز بود؛ شکست دادن لهستان. اگرچه بعد از شوک اولیه بازی، لهستانی ها که سال قبل هم در تهران بازی کرده بودند بازی را گرفتند و از ست دوم دیگر مشکلی با فشار جمعیت نداشتند. مصدومیت میرزاجانپور هم برای ایران مشکل ساز شد.

ست اول:

كواچ با تركيب غلامي، معروف، سيد، ميلاد عبادي پور،محمودي و ميرزا جان پور و مرندي بازي را شروع كرد. ترکیبی که در بازی با آمریکا خوش درخشیده بود. بازی با لهستان که دقایقی دیرتر از بازی های قبل شروع شده بود باید ایران را پیروزش می کرد تا مطمئن باشیم از این گروه صعود می کنیم. ما نیاز به دو برد از دو بازی با لهستان داریم. هواداران ایرانی هم بیش از هر چیز منتظر بودند با درخشش موسوی و یارانش اتفاقات بازی رفت را تلافی کنند. جدال دو تیم خیلی نزدیک و حساس شروع شد. در نبود کورک، ایران همچنان باید در برابر قهرمان دنیا کاری سخت را پیش می برد. امتیازات با برتری خفیف لهستانی ها آغاز شد. ولی به مرور این بچه های ما بودند که بازی را در دست گرفتند. دفاع های عالی روی تور عادل غلامی و سیدمحمد موسوی و البته دریافت های خوب بچه ها در عقب زمین، در کنار سرویس های پرشی موجی سعید معروف و موسوی، اول ایران را به امتیاز 8 رساند. در 8 امتیاز اول ایران 8 بر 6 پیش افتاد. با پیش افتادن ایران، لهستانی ها هم اسیر استرس شدند و مدام سرویس از دست دادند یا توپ به تور کوبیدند. 10 بر 7 برای ایران و سرویس های متوالی که لهستانی ها از دست می دادند نشان از استرس تیم مهمان داشت. آنها امتیاز 11 را هم به همین سادگی به ایران دادند و آنتیگا وقت استراحت گرفت.

امتیاز 12 ایران را شهرام محمودی گرفت و بلافاصله با خواباندن سرویسش ما را به امتیاز 13 رساند. بچه ها خیلی خوب روی تور دفاع می کردند و قصد نداشتند در این بازی اجازه خودنمایی به حریف بدهند. کوبیاک اما وقتی به خط سرویس رفت توانست سرویسش را بزند و لهستانی ها هم خوب بچه های ما را دفاع کردند. او دومین سرویسش را هم خوب زد اما این بار سید محمد موسوی با تمام انرژی توپش را خواباند و امتیاز را گرفت. میرزاجانپور توپش را به تور کوباند و امتیاز 11 را به حریف داد. لهستانی ها بلافاصله امتیاز 12 را هم گرفتند و پیش آمدند. سرویس دوم بینیک اما این قدر بد بود که به تور نرسید. یانوش در زمان حمله توانست امتیاز 13 را برای لهستان بگیرد . ولی ایران توانست زودتر از حریف به امتیاز 16 هم برسد و امتیاز 16 ما را باز شهرام محمودی گرفت.

لهستانی ها بعد از امتیاز 16 برای ایران پیش آمدند و تا یک امتیازی ایران هم رسیدند. دو اشتباه از میرزاجانپور در این لحظات باعث شد تا فاصله امتیازی دو تیم کم شود و به امتیاز 19 بر 18 برسد. شهرام اما در لحظاتی که حال میرزاجانپور بد شد و از زمین بیرون رفت، توانست امتیاز 20 را بگیرد. قائمی با یک امتیاز سرویس عالی، باز ایران را پیشتر انداخت. حالا ما 21 بودیم و آنها 18. بچه ها باید از این پس ست را اداره می کردند و پیروز می شدند. امتیاز 19 لهستانی ها را سید محمد موسوی با تمام قدرت پاسخ داد. ما امتیاز 23 را گرفتیم . سرویس موسوی از دست رفت و آنها به امتیاز 20 رسیدند. عبادی پور توانست امتیاز 24 را بگیرد و کوبیاک جنجالی بر سر این امتیاز راه انداخت. او می گفت ایرانی ها 4 ضرب به توپ زدند.

ایران با جای خالی عالی عادل غلامی امتیاز 25 را گرفت و ست اول به ایران رسید.

ست دوم:

شروع ست دوم با امتیاز نواکفسکی برای لهستانی ها شروع شد . آنها امتیاز دومشان را با دفاع خوب کوبیاک گرفتند و نشان دادند برا این ست برنامه دارند. کوبیاک با یک جای خالی امتیاز سوم تیمش را هم گرفت و تیم ما را شوکه کرد. نواکفسکی چیزی نمانده بود امتیاز 4 را هم با سرویسش بگیرد اما این بار قائمی طلسم را شکست و ما یک شدیم . پایپ لهستانی ها بعد از کلی رفت و برگشت آنها را به امتیاز 4 رساند. فشار جمعیت این بار باعث نشده بود که سرویس های حریف از دست برود ولی پاس بریده معروف برای موسوی ما را به امتیاز 2 رساند. سید با یک دفاع عالی برابر یانوش توانست ایران را به امتیاز 3 برساند. شهرام سرویس بعدی را زد اما باز آنها امتیاز گرفتند. آنها با استفاده از پایپ و دور کردن ضربات از شان از تور می خواستند امتیاز بگیرند. در امتیاز 6 برای لهستان، سعید معروف سه بار به موسوی پاس داد و هر بار سید دفاع شد تا آخر امتیاز را از دست بدهیم. امتیاز 4 ما را لهستانی ها هدیه دادند . اما خیلی زود امتیاز به حریف رسید. یرنیک سرویس از دست داد و ما 5 شدیم. موسوی در خط سرویس ایستاد. سرویس عالی چند رفت و برگشت و خود سید در خط حمله برای ایران امتیاز شدند. امتیاز 8 برای لهستان اما با از دست رفتن سرویس موسوی بدست آمد.

امتیاز 7 برای ایران روی اشتباه در سرویس بازیکن حریف بدست آمد. عبادی پور هم با یک دفاع عالی توانست بازی را در امتیاز 8 برابر کند. دفاع خوب عادل غلامی روی سرویس عالی سعید معروف، ما را به امتیاز 9 رساند و پیش افتادیم. سرویس بعدی سعید را بوشک به سختی برای تیمش تبدیل به امتیاز کرد.

یک اشتباه از بچه های ما در ول کردن بازی، کار را دوباره در هم پیچید. لهستانی ها یک امتیاز پیش افتادند و دوباره باید ما تلاش می کردیم به حریف برسیم. بازی 12 بر 11 به سود لهستانی ها پیش می رفت. قائمی امتیاز 12 را برای ما به زیبایی گرفت. شهرام محمودی به خط سرویس رفت اما از او خیلی راحت به امتیاز رسیدند. کوبیاک حالا در خط سرویس بود اما این بار شهرام از سرویس او امتیاز گرفت، آن هم روی پاس مرندی!

سرویس خوب مرندی، ضربه لهستانی ها و دفاع عالی موسوی ما را باز پیش انداخت. حالا آنها باید بازی را مساوی می کردند. امتیاز 14 را به همین صورت گرفتند میلاد عبادی پور خیلی خوب امتیاز 15 را گرفت و حالا ما در آستانه بردن وقت استراحت دوم بازی بودیم اما باز لهستانی ها امتیاز 15 را گرفتند. حرکت خوب بوشک باعث شد تا آنها زودتر از ما به امتیاز 16 برسند. آنها امتیاز 17 را گرفتند و امتیاز 16 ما را عادل غلامی گرفت. امتیاز مساوی ما را هم شهرام محمودی گرفت. این بار باید با دقت تر پیش می رفتیم. سرویس خوب معروف و دفاع عالی عادل ایران را پیش انداخت. حالا که سرویس های لهستان بهتر شده بود ما باید این ست را با دفاع های بهتر می گرفتیم. آنتیگا تا عقب افتاد درخواست وقت استراحت کرد که دور موفقیت ایران را قطع کند. معروف باز در خط سرویس بود. آنتیگا با داوران حرف می زد و اعتراض داشت به اینکه پشت نیمکت شان شلوغ است. شلوغ کاری او جواب داد و آنها توانستند امتیاز 18 را بگیرند. کوژک سرویس زد و در یک رفت و برگشت کوبیاک توانست امتیاز 19 را برای تیمش بگیرد. باز آنها پیش افتادند. این ست بازی گره خورده بود.

یک وقت استراحت از کواچ، دو امتیاز متوالی و ما باز پیش افتادیم. اگرچه آنها خیلی سریع امتیاز را به 20 برابر رساندند. میکا سرویسش را به اوت زد. غلامی به خط سرویس رفت. سرویس جهشی موجی او اما برای ما امتیاز نشد. کواچ درخواست ویدئو چک داد. تصویر برداری این تصویر را نداشت و امتیاز به لهستانی ها رسید. ایران 22 بر 21 پیش بود اما خیلی سریع آنها امتیاز برابر را گرفتند. سرویس دوم با هیجانی مرگبار پیش می رفت.  کوبیاک در خط سرویس بود. محمودی توپش را به اوت زد. معروف به زمین برگشت و کوبیاک باز درخط سرویس بود. او به تور کوبید و دو تیم در امتیاز 23 بودند. قائمی باید سرویس می زد. امتیاز 24 را هم لهستانی ها گرفتند. آنها امتیاز 25 را هم گرفتند و ست را بردند. فریاد های شادی کوبیاک بعد از بردن این ست، مسئولیت بچه ها را برای ست های بعدی بیشتر می کرد.

اتفاقی که در ست های چهارم و پنجم با آمدن دوباره میرزاجانپور به زمین افتاد. بچه ها این قدر خوب بازی کردند که کوبیاک تعویض شد و جشن شادی شیرین ایران در سالن 12 هزار نفری برگزار شد.

ست سوم:

شروع ست سوم با بازی برابر دو تیم آغاز شد. لهستانی ها یک امتیاز پیش بودند و مدام ما سعی می کردیم تا با آنها پیش برویم. یانوش بعد از یک آبشار خوب با سرویس مستقیم توانست امتیاز 5 را بگیرد اما شهرام محمودی خیلی عالی از یرنیک امتیاز 4 ایران را گرفت. نواکفسکی حریف را به امتیاز 6 هم رساند. بچه ها باید سعی می کردند در این فشار جمعیت بازی را دوباره در دست بگیرند. لهستانی ها تا امتیاز 7 دو امتیاز از ما پیش بودند. سرویس های خوب لهستانی ها در این ست سبب شد آنها خیلی زودتر از ما به امتیاز 8 برسند. دفاع عقب ما حالا که سرویس های حریف خوب شده بود داشت ضعفش را نشان می داد. 

امتیاز 6 برای ما را موسوی خیلی سخت گرفت. ولی آنها خیلی سریع امتیاز 9 را گرفتند. شهرام اما توانست امتیاز 7 ما را خیلی سریع بگیرد. یانوش توپش را به آنتن کوبید و ما به امتیاز 8 رسیدیم . شهرام دوباره عالی عمل کرد و توانست امتیاز برابر 9 ما را هم از لهستانی ها بگیرد. معروف حالا در خط سرویس بود. فرهاد قائمی عالی توپ را جمع کرد و عادل غلامی با زیرکی ایران را به امتیاز 10 رساند.

عبادی پور هم با ضربه ای عالی ایران را به امتیاز 11 رساند. سعید معروف 4 امتیاز متوالی را در خط سرویس گذراند و آنتیگا چاره ای غیر از گرفتن وقت استراحت نداشت. یک خطای تور از عبادی پور و یک خطای تور از کوبیاک بازی را 12 بر 10 به سود ما کرد. میلاد سرویسش را به اوت زد. بعد از او کوبیاک برای زدن سرویس رفت و البته به امتیاز رسیدند. 12 برابر شد نتیجه بازی. یک جای خالی عالی از شهرام محمودی ما را همچنان پیش نگه داشت. سرویس عادل به تور خورد. دو تیم در امتیاز 13 برابر بودند. این بار لهستانی ها پیش افتادند. قائمی اما امتیاز 14 ما را گرفت. لهستانی ها با دو امتیاز متوالی 16 شدند و این وقت استراحت را هم بردند، مجری ورزشگاه، حسینی که قبل از این بازی با انتقاد محتشمیان کارشناس والیبال روبرو شده بود، از مردم می خواست فشار را بیشتر کنند. اشتباه عبادی پور لهستان را به امتیاز 17 هم رساند. کار داشت دشوار می شد. این بار میلاد به امتیاز رسید. ما هنوز یک امتیاز عقب بودیم. نیاز به سرویس های بهتری داشتیم. موسوی اما به اوت زد. آنها امتیاز 19 را هم گرفتند و ما تازه 17 بودیم. مهدوی در خط سرویس قرار گرفت. سرویس او را اما کوبیاک به امتیاز بدل کرد و شادی امتیازش با عصبانیت جمعیت همراه شد. لوماچ امتیاز 21 را هم گرفت. این بار عبادی پور برای ما امتیاز گرفت. ما 18 بودیم. میلاد آیا می توانست از سرویس امتیاز بگیرد؟اتفاقی که نیفتاد و کوبیاک با یک دست توانست قائمی را دفاع کند. خود او رفت در خط سرویس . لهستانی ها توپ شان را به اوت زدند. ولی بلافاصله امتیاز 23 را هم گرفتند. امتیاز 24 برای لهستان و 21 برای ایران مفهومش شکست ما در ست دوم می توانست باشد. اتفاقی که با دفاع موسوی اتفاق افتاد.

ست چهارم:

با بازگشت میرزاجانپور دوباره ترکیب تیم ملی ایران تکمیل شد رقابت پایاپای دو تیم در شروع این ست تا امتیاز 4 ادامه داشت. هر امتیاز از ما را انها بلافاصله جواب می دادند. بردن این ست برای ما اهمیت زیادی داشت تا اقلا یک امتیاز از این بازی خانگی بگیریم و میرزاحانپور بعد از ضعف در ست اول، به ترکیب برگشته بود و داشت خوب بازی می کرد. نواکفسکی با به اوت زدن توپ ما را 2 امتیاز پیش انداخت و تیم به این ست امیدوار تر بود. این ست باید طوری پیش می رفت تا موسوی دوباره مثل دو ست قبلی اسیر حاشیه های کوبیاک نشود. میرزاجانپور در این دقایق ستاره ما بود. او بعد از استراحت در دو ست آمد و با آمدنش ایران 8 بر 4 در این ست در وقت استراحت اول از حریف پیش افتاد. بازی در ادامه 9 بر 7 به سود ما پیش رفت. بچه ها باید اختلاف را حفظ می کردند. بوشک به تور کوبید و ما به امتیاز 10 رسیدیم.

میلاد عبادی پور و عادل غلامی 2 امتیاز شیرین برای مان گرفتند و البته بوشک با یک پایپ توانست بازی را 12 بر 9 کند. سالن حسابی هیجان داشت. عادل خیلی عالی کوبیاک را دفاع کرد و بازی گرفتن از عادل در این ست حسابی به کار تیم ملی آمد.

کوبیاک حالا خاموش شده بود و اثری از فریادهایش نبود اما همان لحظه یک جای خالی از او آنها را به امتیاز رساند. خودش به خط سرویس رفت اما عادل با امتیازی که گرفت نگذاشت او خیلی در آن جا ماندگار باشد. عادل حالا خودش باید سرویس می زد. سرویس پرشی موجی اما در نهایت آنها امتیاز گرفتند. امتیاز بعدی هم برای لهستانی ها بود. ضربه میرزاجان پور به آنتن خورد و در برگشت میله آنتن هم به صورت این بازیکن خورد. یرنیک سرویس بعدی اش را به اوت زد. ما 15 بودیم و آنها 12  میرزاجان پور خیلی عالی امتیاز 16 ما را هم گرفت و بچه ها حالا 4 امتیاز از حریف سرسخت پیش بودند.

بوشک جای خالی اش را به اوت انداخت و ما 17 شدیم. امتیاز 18 را هم خیلی زود میرزاجان پور گرفت و ورزشگاه به مرز انفجار رسید. سرویس های خوب شهرام محمودی و بازی خوب دفاع های ما، ایران را دوباره به بازی برگرداند. لهستانی ها این بار هم به اوت زدند و ما به امتیاز 19 رسیدیم. آنتیگا بلافاصله وقت استراحت بعدی اش را هم گرفت. امتیاز 20 را هم برای ما مجتبی میرزاجان پور گرفت. در نهایت امتیاز 13 به لهستانی ها رسید اما خیلی سریع توپ را به تور کوبیدند و ما 21 شدیم. امتیاز 14 لهستانی ها را باز کوبیاک گرفت. ولی در این ست دیگر مجالی برای شلوغکاری نداشت . میلاد امتیاز 22 ما را گرفت. ما دیگر این ست را برده بودیم اما فقط باید به امتیاز 25 می رسیدیم. موسوی جایش را در این لحظات به صنوبر داد تا بچه های اصلی ما هم استراحتی کنند. شهرام امتیاز 23 ما را گرفت و حریف 15 بود. یک اشتباه از داور، منجر به تکرار سرویس مهدوی شد. او به اشتباه خطای تور ما را گرفت. ولی در تکرار بچه ها توانستند امتیاز 24 را بگیرند. فابین هم سرویسش را به اوت زد تا ما به امتیاز 25 برسیم . بازی به ست پنجم کشید.

ست پنجم:

ست حساس پنجم برای لهستان با سرویس های خوب آنها آغاز شد و توانستند 3 بر 2 از ما پیش بیفتند. یار شماره 21 این تیم بی توجه به هیاهوی سالن امتیازهای خوبی گرفت. شهرام محمودی این بار در خط سرویس ایستاد. او اما نتوانست موفقیت ست قبل را تکرار کند. بازی 4 بر 3 به سود لهستانی ها بود اما تیزهوشی مرندی و بعد ضربه عالی مجتبی امتیاز را به ایران داد تا مساوی باشیم. میرزاجانپور به خط سرویس رفت. سرویس عالی او و توپی که کوبیاک به اوت زد، ایران را پیش انداخت. مجتبی سرویس بعدی را خیلی میلیمتری به اوت زد.

سرویس عالی موسوی و توپی کوبیاک به اوت زد باعث شد تا امتیاز 7 به ما برسد. اشتباهات کوبیاک باعث شد تا آنتیگا او را تعویض کند لهستانی ها امتیاز 6 را هم گرفتند ولی ما پیش بودیم. ضربه عالی محمودی ما را به امتیاز 8 هم رساند. شهرام در این بازی بیشتر از همه بازی کرد و تقریبا تمام بازی را در زمین بود.

بازی 9 بر 8 به سود ایران ادامه داشت. هر امتیاز ما را آنها عالی جواب می دادند و بازی خیلی سخت پیش می رفت. امتیاز 9 را هم یانوش گرفت ولی سرویسش را به اوت زد.

عادل غلامی به خط سرویس رفت. یک سرویس پرشی عالی و ضربه عالی شهرام محمودی ما را به امتیاز 11 رساند. عادل باید باز سرویس می زد.  اعتراض آنتیگا کنار زمین، جو را به هم ریخته بود. داور دوم توضیحاتی را به داور بحرینی می داد. چیزی نمانده بود کار به دعوای فیزیکی در زمین بازی میان داور مسابقه و کادرفنی و بازیکنان لهستان بکشد. او بازی را به هم ریخته بود. 

بیش از 5 دقیقه در بازی وقفه ایجاد شد و در نهایت هم لهستانی ها توپ شان را به اوت زدند. ایران به امتیاز 12 رسید. حریف عصبی شده بود و بچه ها باید مسابقه را در این 3 پوئن پایانی اداره می کردند. 

امتیاز 13 را هم شهرام محمودی عالی گرفت و ما در آستانه پیروزی بودیم. آنتیگا دوباره وقت استراحت گرفت و این بار سرویس عادل خراب شد. این بار کواچ وقت استراحت گرفت. بازی داشت از مرز 3 ساعت می گذشت. یک دریافت عالی از مرندی، پاس تماشایی سعید معروف و امتیازی که میرزاجان پور گرفت. شهرام محمودی سرویسش را بیرون زد. ما 14 بودیم و آنها یازده. امتیاز آخر آیا برای ما بدست می آمد؟ باز مجتبی این امتیاز را برای مان گرفت و سالن غرق شادی شد.

251 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 430150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 278
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    این گزارشگرا چقدر بدن.... اگه فردوسی پور بود الان تکه کلامش این میشد """""" چقدرررررر چقررررریم مااااااا""""" زنده باد تیم ملی والیبال
    • اوپراتور IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      حالا معلوم میشه که آمریکا عمدا به اینا باخت تا از شر پرتاب سنگ و بطری در امون باشن و راحت برن خونشون...
    • شیرین IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      مربی فقط قلعه نویی
    • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      پوشش تصویری و گزارش این بازی خیلی بهتر بود نیست به بازیهای قبل
    • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      تبریک میگم برد ایرانو.... مرندی اشتباه کم نداشت، جای ظریف واقعا خالیه
    • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      111 9
      خیلی دعا کردیم اگر 21 عقب بودیم 31 میشد حذف می شدیم ، خدا شکرت از این برد
    • بی نام A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      موقع پخش سرود ملی لهستان رسید مجری برنامه سکوت کرد من با خودم گفتم آیا بهتر نبود دفعه قبلی هم با صداقت به مردم می گفتن نمی خواهیم سرود ملی آمریکا را پخش کنیم و به مردم "دروغ" نگویند باور کنید این از مسابقه هم مهمتر است سرمایه های اجتماعی خودمان را با اینکار جه کرده ایم؟
    • بی نام A1 ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      187 9
      میرزاجان پور با سر داشت میرفت تو زمین ، همین مرندی دوید گرفتش فکر کنم..... همه عالی بودن.... میگم عالی عذاب وجدان میگیرم .... تو فرهنگ لغات واژه ای نیست بشه از این بچه ها تعریف کرد.... دست مریزاد به بازیکن ها کادر فنی سرمربی مسئولین فدراسیون والیبال و بخصوص رئیس کاربلدش جناب آقای داورزنی... پرچم ایرانمون بالاست
    • بی نام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      6 6
      بدن؟ یا بدند؟
    • بی نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      27 0
      بچه ها دست مریزاد.قهرمان جهان بردیم.بازیکنای اونا هم خیلی خوب بودن.باید یاد بگیریم به تیم مقابل هم احترام بزاریم.
  • بی‌ نام A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    به امید پیروزی عزیزان انشالله
    • والیبال IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      اینایی که منفی میدن حرف حسابشون جیه ؟
    • بی نام IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      لهستانی نفوذی دارن منفی می دن
    • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      حرف حسابمون اینه که چرا بانوان نباید بیان چرا بعد پیروزی صدا و سیما مسایل رو سیاسی میکنه چرا کیفیت تصاویر اینقدر پایینه و هزاران مشکلات دیگه
    • بی نام A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      61 38
      بهتره بگیم فازشون چیه
    • بی نام US ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      73 69
      اينايي که منفي ميدن همشون انگشت شمارن ولي با تکنيکي ساده تعداد منفي ها رو چند برابر تعداد خودشون نشون مي دن.
    • sara A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      53 5
      بی نام که میگی با تکنیک ساده ، اگه اینجوریه از کجا معلوم شما ها با همین تکنیک ساده مثبتارو زیاد نمیکنید ؟
    • حامد RO ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      18 3
      سلام. اگه تعریف و تمجید کنید منفی میدن. دو تا عیب بگیر از صدا سیما و وضع کشور و والیبال ببین چقدر لایک جمع میکنی. :
    • بدون نام ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      16 0
      با اتوبوس اوردنشون تو كافي نت
    • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      1 0
      خیلی عالی بودن
  • بی نام IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    چقدر خوبه این موسوی ی ی ی
    • سجاد US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      25 14
      کلا موسوی ها خوبن
  • هاتف IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    سلام و درود بر ولیبالیستهای ایرانی
    • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      لهستانیا حمله کردن به خبرآنلاین دارن منفی میدن :
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    اینهمه ادعاااااا اینهمه تبلیغ .... کیفیت پخش و صدا و گزارش رو نگاه کن
  • بی نام IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    وقت استراحت این کواچ بی تجربه در آخرین امتیاز ست دوم فقط و فقط به نفع اونا تموم شد
    • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      چرا کواچ به امیر غفور بازی نمی ده ؟؟؟؟؟؟ امیر غفور هر وقت بازی کرده فوق ستاره بوده.... این همه شهرام محمودی و عبادیپور این همه اشتباه می کنند اما کواچ باز هم به امیر غفور بازی نمی ده
    • بی نام A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      انصافاً سکوت کن کسی ازت نظر نمیخواد
    • الهام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      کواچ لیاقت نداره امیر غفور براش بازی کنه واسه اینکه امیر غفور با ولاسکو خیلی خوب بود الان نمیزاره بازی کنه
    • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      خانم الهام خواهش میکنم شما بهتره درباره آشپزی و گلدوزی نظر بدید
    • maryam IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      الهام جان عزیزم کواچ مثه یه سری خاله زنک نیس ک بخواد با این دلایلی ک گفتی بازیش نده یکم منطق داشتن چیزه فوق العاده خوبیه امتحانش کن
  • بی نام US ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    کواچ واقعا اصلا مربیگری بلد نیست.خیلی راحت میتونستیم سه هیچ ببریم ولی به دلیل کاربلد نبودن ایشان این اتفاق نیفتاد.
    • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      بله شما درست میفرمایین.فرمایش دیگه ای ندارین؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      دفعه بعدی شما مربی باش
    • sahar IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      106 4
      شماکه بلدی میرفتی مربیشون میشدی که سه هیچ ببریم
    • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      87 5
      تو بلدی واقعا به بعضی ها باید گفت برو جلوووووووو آینه ...
    • محمد A1 ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      92 6
      مثلا باید معجزه میکرد .؟؟؟کواچ بهترینه
    • بدون نام ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      97 11
      وقتي شهرام محمودي توپ رو داره با ضرباتش پاره مي كنه لزومي نداره كس ديگه اي رو بيارند
    • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      40 2
      جنسش چی بوده ...
    • بی نام IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      54 2
      تو بلد تو اینکاره تو ولاسکو شماره 2
    • مستر والیبال A1 ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      25 1
      بینام جان. اول که معلومه از والیبال چیزی نمیدونی که فرق پشت خط زن و یک سوم و میانه و منطقه چهار رو نمیفهمی. شهرام محمودی به بهترین نحو بازی کرد . ثانیا غفور بدلیل مشکل مچ پا نمیتونه بازی کنه قبل از تمریناتش توی امریکا پاش عیب برداشته. چرا ی حرفایی میزنی که مورد تمسخر قرار بگیری بازیکن پشت خط زن رو که نمیشه اورد بجای بازیکن منطقه چهار. مثل اینه که دروازبان رو بگی بهش برو نوک حمله بازی کن.خخخخخ خواهشا نظر ندی صلوات
    • بی نام IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      6 1
      عزیز دلم تیم مقابل قهرمان جهان بود حداقل بگو 31
    • عطيه IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      1 0
      كار بلد دفعه بعدي شما مربي شو
  • باران A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    هر کاری کنه این لهستان اخرش تسلیم هواداران ایرانی می شن.
    • بی نام IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      2 3
      نمیدونم چی شد ست چهارم وا دادن
  • بی نام A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    چه امتیازهایی گرفت امشب """"" غلامی ی ی ی ی"""""
  • seyed A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    اقا جون مادرت عادل غلامی بکش بیرون ....سید رو بزار ...اصلا از این عادل خوشم نمی اد .....سید تا اخر باشه می بریم ...زننده باد سید محمد موسوی
    • میردامادی A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      152 2
      اول اینکه عادل غلامی با قد کم یک فوق ستاره در والیبال روز دنیا تو پست مدافع میانی محسوب میشه. دوم اینکه عادل در بازی امشب بهترین مدافع زمین شد با 4 دفاع مستقیم.
    • فرشاد EU ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      79 0
      عزيز مشخصه اولين باره واليبال مي بيني. اعتقادي به چرخشي بودن واليبا نداري؟
    • سارا IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      121 2
      چرند نگو عادل عالی بازی می کنه
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      139 7
      اصن والیبال بلدی؟؟؟ عادل غلامی و موسوی میتونن با هم تو باشن ... موسوی با لیبرو باید عوض بشه چون تعویض حساب نمیشه...
    • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      80 10
      آقا جون خودت حرف نزن همون سید بود بهش میگفتن سرویس درست بزن حالا شما نمیخواد بشی کارشناس فنی لطفا
    • بی نام A1 ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      67 1
      این همه غلامی دفاع کرد و سرعتی زد.مشکلی نداشت بنده خدا . هر دو تا عالی هستند،بی انصافی نکنید.
    • والیبال IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      42 1
      شما که خوشت نمیاد بفرما بیرون مزاجم دیگران نشو
    • سارینا A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      21 2
      من از سید محمد موسوی خیلی خوشم میاد عاشقشم ......اوههه چی کار کرد میرزا ....عالی بازی کرد به افتخار میرزا بزن لایکو
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    25 79
    چرا کسی رو تعویض نمیکنه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      12 0
      مهم اینه بردیم، تعویض کنه ببازیم تو جوابگویییی
  • بدون نام ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    57 98
    غفورو بيارن حله
  • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    حسابی الکی مشوق داخل سالن که میگفت ۱۲۳ که مردم بگن جوابش بدن تو اعصاب بود...حال کردم مردم داخل سالن جوابشو ندادن...
    • بی نام A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      این حسینی مجری خیلی یخ و بی مزه س. با اون یییک دووو سهه مسخره و لوسش. چرا اینو راه میدن آخه. هیچکی نباید جوابشو بده
    • بی نام A1 ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      15 3
      چی حالی مردی که جوابش رو ندادن؟
  • ویدا A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    42 13
    لهستان خدایی خیلی قویه فک نکنم دیگه بشه ک ببریم ولی خدا رو چه دیدی شاید بردیم ولی...
  • بی نام A1 ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    136 6
    غلامی ی ی ی همچنان می درخشد
  • بی نام IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    گزارشگر بهتر اینا هم داریم امشب از شبکه ورزش بازی روسیه و آمریکا رو گزارش می کرد..خیلی بهتر از قدیمی ها بودش
    • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      29 4
      دقیقا خدایی خیلی خوب گزارش میکنه
    • بی نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      12 26
      انصافاَ کجاش خوب بود؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    53 2
    آنتن رو رو هوا نصب کرده بودن لعنتی ها؟؟؟؟؟ اگه میخورد تو چشم میرزاجان پور کی جوابگو بود؟؟؟
    • عشق سید محمدم A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      10 0
      موافقم.خاک بر سرشون با این انتن وصل کردن.الهی بمیرم واسه داداش مجتبام.خدا رو شکر نخورد به چشش
    • mirza IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      1 0
      راست میگه دیگه. میرزا جونم اگه چیزیش میشد چی
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    52 4
    شیرررررررره میرزاجان پوووووورررررر
  • بی نام A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    60 7
    اژدهاااا وارد میشود 》》》》 مجتبی میرزاجان پور
  • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    30 6
    موسوی و محمودی خسته بنظر میرسن، البته موسوی باز هم خیلی با غیرت بازی کرد 3باز پرید توپ رو زد معروف بیخیال نشد
  • بی نام A1 ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    12 3
    اگه ببیازیم صعود نمیکنیم
  • بی نام IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    35 17
    اگه کواچ نبود الان بازیکنای ایرانی داشتن تو خیابونا دور دور می کردن
  • بی نام A1 ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    56 3
    این بازیکن ها رو باید طلاااا گرفت
  • مهداد EU ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    39 3
    بچه ها دست تك تكتون رو مي بوسم و خوشحالم كه باعث افتخار ما هستيد
  • مجید IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    هوررررررررررررررررررررررررا
    • فاطمه A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      0 0
      گل گفتی مخصوصا میرزا جانپور
  • بی نام A1 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    51 6
    عاشقتم عاشقتم عاشقتم میرزاجان پووووررررررر
  • بی نام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    15 30
    سلام ولاسکو.... :دی
  • بی نام IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    17 71
    به زووووووووووور بردییییییییییییییییییممممممممممممممم
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    10 69
    به زووووووووووووووووووووووووووووووووور
    • نیلوفر IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      2 0
      به زووووووووووووووووووووووووووووووور نبر دیم با پشت کار وعالللللللی بازیکر دن بچه ها مخصوصا مجتبی ججججووووووووووووون
  • بی نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 67
    به زووووووووووووووووور بردیییییییییممممممممممممم
    • یاسر A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      9 1
      خب کامنت چاپ کن عزیز خبرآنلاین بجای اینکه یک کامنت مسخره رو سه بار نشون بدی کامنت بقیه رو هم تایید کن
    • niloo IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
      0 0
      تو بازی ایران امریکا ی خورده از صداوسیما تشکر کردیم جو گیر شد ...............تصویر ک هی میرفت و می اومد......صدای گزارشگر یا در نمیومد یا کلا صداش قطع میشد........اصلن ی وضعی هااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  • محمدرضا A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    173 5
    یکی به لهستانیا بگه ما یه عمر جنگ روانی عربا رو تجربه کردیم ، از این کارها نکن
    • بدون نام ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      75 5
      ولي موسوي بعضي اوقات تو دام اين جنگ رواني ميفته
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    از حق نگذریم مربی لهستان حقشه فردا شب دعوت بشه ماه عسل
    • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      39 22
      برنامه لوس
  • هادی A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    48 8
    فقط اشک شوق.....
  • بی نام IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    زمان ولاسکو ما پدیده بودیم الان یکی از قدرتهای دنیا هستیم یعنی کواچ هیچ نقشی نداشته؟؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      10 71
      نه زیاد
    • .. IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      45 2
      نمیشه ک قدرنشناسیمونو نشون ندیم بایدم بگیم کواچ بده ک یه طوری بروزش داده باشیم
  • بدون نام ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    ليگ افغانستان كيفيت فيلمبرداريش از ما بهتره
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    یک سوال.... امریکا که از لهستان قوی تره.. چی شد که ما به راحتی تونستیم امریکا رو ببرینم. ولی برابر لهستان به سختی؟هنوزم شک دارین که شکست امریکا با برنامه بوده؟؟؟؟
    • بی نام FR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      87 8
      دوستان تو این شبهای عزیز دعا برای بیماران فراموش نکنید
    • بی نام US ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      70 6
      اصلا تو خوب... تو عالی... تو حمید معصومی نژاد... برو کنار بذار باد بیاد یه تنه جلوی عبور باد از آذربایجانمون رو گرفتی
    • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      71 5
      تو دیگه چه تفکرات فسیلی داری آمریکا ابدا نتونست خودشو با ساعت ایران و به خصوص با جو سالن آزادی آداپته کنه
    • بی نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      38 3
      چی شده؟؟؟؟؟؟
    • علی IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      68 3
      دلواپسم اولا لهستان قهرمان جهانه دوما لهستان قوی تر از امریکا نباشه ضعیف ترم نیست سومن لهستانیا سرعتی زن داشتن که اکثر امتیازاشونم اونجا گرفتن چهارمن بازیکنای حرفه ای امریکا انقد حرف ای هستن که وارد سیاست نشن پنجمن یخورده از توهم بیا برین
    • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      45 5
      دوتاشون هم سطح هستن، تیم ها روز خوب و بد دارن .... برزیل هم 10 تا از آلمان خورد ارزش هاش زیر سوال رفت؟؟ .....ما هم بازی های رفتمون رو اصلا خوب نبودیم اما بدون شک بهترین بازی های تاریخ والیبالمون همین 3 تا بازی دور برگشت بود و بس... میشه 1بار ساز مخالف نزنی؟؟؟
    • امیر A1 ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      49 2
      خدا شفای عاجل به شما عنایت بفرماید ما بخدا دعا گو هستیم
    • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      33 2
      توهم زدی . نکن ضرر داره . مخو پوک میکنه .
    • بی نام RO ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      53 20
      تبریز اوغلی تراکتور سوراخ
    • بی نام A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      46 5
      حالا میفهمم چرا میگن به ایرانی نباید چیزی بدی ... از بس بعضی ها بی جنبه اند واقعا فکر میکنی ساده است خودت والیبال نشسته هم نمیتونی تو کشور مقام بیاری اونوقت ....
    • بی نام BE ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      39 3
      داداشی تئورسین توطئه 1چون امریکادو بازی راحت مقابل روسیه داشت هنوز و دور آخر هم میزبانه و با اختلاف صدر نشین برعکس لهستان که این دو بازی براش مرگ و زندگیه به آب و آتیش نزد2 بر خلاف لهستان امریکا بار اول بود میومد آزادی و بازم بر خلاف لهستان کلا تجربه زیاد بازی مقابل جمعیت 1012 هزار نفری و .... رو نداشتن
    • بی نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      41 3
      خیییلی داقونی بشر.........خییییییییلی.
    • بی نام EU ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      14 36
      برنامه کجا بوده برادر. امریکا نیازی به پیروزی نداشت زیاد فشار نیاورد. اونا صدر جدول هستن. از طرفی امروز بچه ها سرویس زیاد خراب کردن. شاید یه کم تمرکز نداشتن.
    • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      40 3
      شما رسما پارانوياي حاد داريد، بخاطر خودتون به دكتر مراجعه كنيد
    • بی نام A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      3 1
      خدا شفا بده
    • بدون نام ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      5 2
      از اين اسم نژاد پرستانه اي كه گذاشتي معلومه چي قراره بگي مرد حساب كري خوندن هم جا و مكاني داره
    • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      7 3
      یادت باشه ضدلنگ جان دیگه سوال بیخودنکنی تااینجوری بالنگ کفش نیان تودهنت
    • محمد IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      1 1
      برای اینکه تیم امریکا نقطه قوتش زدن سرویس های عالیه که تماشگرها خیلی روشون تاثیر داشتن ولی نقطه قوت لهستان تو حمله و دفاعه. تو این جور موقع ها هم تماشاگرا معمولا ساکتند و روی تمرکز حریف زیاد تاثیر نمی زارن.
  • رضا IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    29 1
    اوه اوه فردا باید برم سر کار فقط اومدم بگم دمشون گرم خیلی چسبید یعنی چسبیدا
  • م. شیرازی A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    12 24
    چرا کوبیاک؟ حریف زو.تحقیر نکنید. این اخلاق ورزشی نیست
    • محمد A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      12 0
      کوبیاک به معنای واقعی کلمه بازیکن بی ادب و بی اخلاقی است به شدت امروز تماشاگران رو تحریک کرد.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    54 10
    فقط میرزاجانپور
  • بی نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    38 2
    الان که تیم برد، اینایی که تا چند دقیقه پیش تو کامنت ها غر میزدن چه حسی دارن؟
  • محسن IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    82 11
    میزاجان پور از حال نمی رفت سه هیچ می بردیم. ما پشت خط زنن نداریم و میزاجانپور غنیمته. کوبیاک هم خیلی چندش آوره
  • فرحناز A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    41 5
    بردییییییییییییییییییمممممممممممممممم هوراااااااااااااااا لهستان پخ ههههههههههههههخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بدون نام ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    25 1
    ست دوم و سوم را فقط بخاطر دريافت بد كه اونم از سرويس خوب اونا بود باختيم
  • بی نام A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    19 1
    بازی خیییییییییییییلی سختی بود ولی ما بردیییییییییییییییییییییییییییییییم.....
  • منیژه IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    31 1
    عاااااااااالی عاااااااااالی من افتخار میکنم به تیم والیبالمون اصلا اهل ورزش نیستم اما این ببین چیه منم ورزشی کرده لحظه به لحظشو شاهد بودم گل کاشتن زنده باد ایرانم
  • بدون نام ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    42 1
    اين دفعه بازيكنان فرق كرده بودند و دسته جمع به طرف داور نمي رفتند دونه دونه مي رفتند اما ديگه برم نمي گشتند
  • مهدی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    99 1
    همه برا من مربی شدن طرف تا دیروز فرق لیبرو و پاسور رو نمیدونسته حالا تو این چن سال که تیم ملی اومده لیگ جهانی و چنتا مسابقه والیبال دیده اومده از کواچ انتقاد میکنه دمشون گرم
    • رضا IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      43 4
      big liike
    • بدون نام ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      4 1
      اين انتقادها به برطرف شدن مشكلات كمك مي كنه و نقاط ضعف مشخص ميشه اقاي كواچ يه خورده به خودش مسلط تر باشه و كلا ارام تر باشه هم براي خودش و هم بازيكنان خيلي بهتره و روحيه مي گيرن
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    49 7
    میرزاجانپور عالیییییی بود
  • ali A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    29 14
    این چه تیتر ی هست که میزنید " زانو زد " ؟؟؟؟ یه کم فرهنگ بد نیست
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 40
    والیبال چیه بابا اصلا درگیری توش نیست منظورم درگیری فنی و فیزیکی بازیکنان هست. فوتبال چیز دیگری است
    • منیژه IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      4 1
      فوتبال چیه که میلیاردی هزینه میکنن متاسفانه گند زدن باید تمام بودجه صرف والیبال بشه نه فوتبال که مفت فقط پول میکشن بالا
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    72 1
    باید به مربی که تا اینجا این تیم را رسانده دست مریزاد گفت و ما ایرانیها چقدر زود قضاوت می کنیم از کواچ انتقاد میکنیم با همه موفقیت هایش و از کیروش حمایت با همه باخت هایش
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      31 4
      فرق والیبال و فوتبال ما زمین تا اسمونه..کیروش و با کواچ نباید مقایسه کنی...خداروشکر تو والیبالمون همه چی سر جاشه و رو ب راهه ولی تو فوتبالمون هیچی سر جاش نیست هیچی اصولی نیست...
  • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    78 2
    شما مقایسه کنید این مربی لهستان رو با مربی آمریکا تفاوت فرهنگی از زمین تا آسمون
  • مریم IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    61 2
    نوش جون کوبیاک با اون شادی های رو اعصابش...مثلا می خواست حرص مارو در بیاره...
  • ابوالفضل A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    91 8
    باید دستای میرازاجانپور رو طلا گرفت همچین بازیکنی. مگه داریم؟؟ مگه میشه ؟؟
    • بی نام A1 ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      47 1
      بگو ماشالله. خدا حفظش کنه.
  • احسان A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    50 1
    واقعا بی فکرترین افراد اونایی بودن که واسه این دو بازی که کاملا معلومه داوریش سخته و مهم ترین بازی امشب لیگ جهانی هم بود دو تا داور ضعیف گذاشته بودن
  • مهدي زماني ازدرگز IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    27 2
    دمشون گرم عالي بازي كردن
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    40 0
    مزخرفترین داوری جهان رو دیدیم
  • داوود A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    47 40
    تماشاچی ها وقتی دیدن داورا میخوان باهم صحبت کنن صداشونو بلندتر کردن و این یعنی برد به هر قیمتی
  • آذین IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    68 4
    وای عالی بودش حسابی گل کاشتن ایول واقعا لذت بردیم به امید اینکه یکشنبه سه ست رو با اختلاف زیاد ببریمممممممممممممممم... ؛
  • بی نام RO ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    این گزارشگر فقط از شهرام محمودی که افتضاح بود تعریف میکرد،ولاسکو هیچ اعتقادی به محمودی نداشت.فقط توی جو
    • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      52 9
      شما مطمئنی والیبال دیدی؟ در این بازی شهرام محمودی فوق ستاره ایران بود
    • الهام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      16 24
      تا قبل از کواچ کسی نمی دونست محمودی کی هست حالا امده تو ترکیب اصلی
    • محمود IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      51 2
      وقتی مجتبی مصدوم شد تمام فشار تیم روی شهرام بود برای همین دستشو خونده بودن.
    • محسن IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      27 3
      ی کم انصاف داشته باش
    • بی نام A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      37 2
      محمودی امتیاز آورترین بازیکن شد
    • بی نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      45 1
      آره اینقدر بازیش بده که مرتب امتیازآورترین بازیکن می شه. تازه تعداد خطاهاشم خیلی کمه. واقعا یه بازیکن چقدر می تونه بد باشه؟ :|
    • بی نام IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      45 1
      تو عمرت والیبال دیدی؟ بعد از کورک دومین بازیکن امتیاز آور لیگ جهانیه بعد بازی بلد نیست؟؟
    • سوسن A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      11 1
      شهرام به اذعان همه کارشناسان بهترین بازیکن و موثرترین بازیکن امسال تیمه و کم خطاترین.شما چه اصراری داری ذخیره این بازیکن که به لحاظ هوش و ذکاوت اصلا باهاش قابل مقایسه نیست بیاد تو زمین اونم حالا که ما به این امتیازات نیاز مبرم داریم شهرام بسیار باهوش عمل میکنه و به قول مفسران روس و صرب انگار تو دستاش رادار داره و میدونه هر لحظه توپ رو باید به کدوم قسمت از زمین 9 متری حریف فرود بیاره تازه بعد از عبادیپور بهترین دریافت کننده ایرانه بهترین اسپکر لیگ جهانیه دومین امتیارآور لیگ جهانیه پنجمین زننده سرویس با احتساب دو بازی اول مقابله آمریکا که محاسبه نشده و کسی از فدراسیون پیگیری نکرده عوض حسادت بگو ماشالا به این جوون ایرانی ماشالا به غیرتش
  • بی نام A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    57 8
    عالی بود، مرسی بچه ها، مرسی تیم، مرسی مردم، هیچ جای دنیا ملتی مثل ما نداره، کیه که قدر بدونه...
  • mehran IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    96 7
    معروف تو چقد خوبی ...چه اخمی میکنه..ماشالا بچه ها
  • ذکریا A1 ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    19 1
    خبر آنلاین هنوز انقدر بلد نیستید که چطوری یه گزارش خبری رو بنویسید که اول نتیجهٔ بعضی‌ رو باید نوشت تو همون پاراگراف اول بعد برید سراغ مثنوی معنوی نوشتن. فقط بلدید یه مطلب احساسی‌ بنویسید که کاملا از روی جوگیر شدن هستش. یه کم مسائل حرفه‌ای رو رعایت کنید بد نمی‌شه.
  • طرفدار والیبال A1 ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    22 1
    ای ول به غیرت بچه های تیم والیبال کاش یک هزارم این غیرتو فوتبالیست های عملی داشتن
  • محسن گرايلو ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    15 1
    ممنون بچه ها تيم ملي ايران خاك دليران
  • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    105 6
    میرزاجانپور با غیرت
  • بی نام A1 ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    90 7
    شبکه 3 که جمعش کرد، شبکه ورزش هم بلافاصله رفت رو فوتبال و بحث چرت تیم ملی فوتبال هههووووووووققققق
  • هما IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    55 4
    عالی عالی خداروشکر دلاور مردان تبریک به همه به خودم به شما به تو به اون به ما
  • بی نام IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 27
    ایران زیاد خوب بازی نکرد ولی بردیم
  • بی نام A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    21 3
    مردیم . تا بردیم . اعصاب برامون نزاشتن .
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    18 4
    آمریکا امتیازات لازم را از روسیه می گیره و دیگه برای بازی لهستان انگیزه نداره. اگه در بازی بعدی سه امتیاز نگیریم به احتمال زیاد حذف می شیم. این اهمیت ست دوم را که میلی متری از دست دادیم نشون می ده.
    • منم د یگه A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      3 0
      عزیز من به تعداد برد ه نه امتیاز
  • ایرانی GB ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    61 1
    امشب فهمیدم تیم آمریکا و اون مربی با شخصیتشون چقدر با وقار و مودب بودن. این لهستانی ها رسما رو مخ بودن هر کاری کردن بازی و نبازن ولی نتونستن. آمریکایی ها مثل مرد باختن و رفتن ...
  • امین IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    73 11
    یکی بگه چرا منفی مثبت ها اینجورین اینجا؟
    • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      19 4
      اکثرش واسه وقتیه که ایران 2 ست پشت هم باخت
  • بی نام A1 ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    74 6
    فشار زیادی رو تحمل کردم. هنوز قلبم داره تند تند میزنه
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    95 9
    چه داور ضعیفی بود این بحرینی و کمک دومش .
    • مجید IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      24 3
      کمک دومش؟کمک اول کجای کار بود؟مگه فوتباله.کلا ۲تا داور که بیشتر نیستن
    • بی نام A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      3 0
      عزیزم . ▪ تعداد کل داوران: ۱۰ نفر یک داور بالا، یک داور پائین که اختیارش مثل سرداوره و یک داور ذخیره ۴ داور خط و یک داور خط ذخیره یک نویسنده و یک کمک نویسنده.
    • سینا A1 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      4 0
      مجید دلبندم . بازی والیبال 10 تا داور داره . نفر دوم داور روبروشه که میتونه مثل داور اول خطا بگیره .
    • محمد A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      0 0
      ای جانم مجید
  • بی نام IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    کواچ اصلا مربیگری بلد نیستبسه دیگه .این کواچ دیگه چه کار باید بکنه؟هی ایران می بره هی میگن کواچ مربی نیست.نظر بعضی ها خیلی رو مخه واقعا.
    • بی نام BE ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      15 28
      کواچ مربی خوبیه و جا داره حالا حالا ها تو ایران کار کنه فقط 2 ایراد بهش وارده :1مواقع حساس محو بازی میشه و نمیتونه خوب وقفه ایجاد کنه یا خیلی زود تایم میگیره یا خیلی دیر امتیاز های پایانی ست دوم همین بازی رو دقت کن چطور برای لهستان تایم گرفت و باختیم2 وقتی تیم عقبه یا تحت فشاره روحیه دادن به بازیکن خیلی مهمه داد بکشی و خودت آروم نباشی نمیتونی تیم رو کنترل کنی در کل یک کمک مربی خوب ایرانی جاش خالیه
    • بی نام A1 ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      18 1
      اشتباهی منفی دادم. واقعا مربیه خوبیه
  • ثنا IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    19 18
    ولی واقعا جای خالی ظریف حس می شد ای کاش برگرده.
  • محمد خان A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    12 1
    ایران میتواند از این گرون ب عنوان گروه اول ب مرحله بعدی برود ... ماشاالله جوانمردان ایران ..... ایران :۳ لهستان :۲
  • بی نام A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    26 5
    سعید معروف ، معروف همیشه نبود.موسوی باید به اعصابش مسلط باشه مرندی داره کامل جای ظریفو میگیره.عبادی پور پخنه تر شده
  • حمیدرضا A1 ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    17 2
    ای ول به بچه های والیبال اما خیلی خیلی نگران قضاوت این داور دوم توی بازی بعدی ام بازی بعد اون داور اوله خدا رحم کنه به نظرم فدراسیون باید یه اعتراضی بکنه
  • بی نام A1 ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    17 3
    کم مونده بود خودمون زانو بزنیم .
  • بی نام US ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    37 15
    این منفی ها رو کدوم مجهول پدرهایی میدن ؟؟؟ زنده باد ایران... حقیر باد دشمن ایران
    • سید مرتضی RO ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      10 4
      بی تربیت..
    • واشر A1 ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      8 3
      عزیزم شما که آمریکایی قیمت ساندیس چنده اونجا؟
  • نادیا A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    11 2
    ایول برنده شدیم..حالا همه بریم بیرون شادی کنیم
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    19 5
    کاش ما میزبان جام جهانی میشدیم و اولین بار قهرمان جهان با این تماشاگران
    • بی نام A1 ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      12 0
      ما هنوز سر راه دادن خانم ها ب ورزشگاه جنجال داریم حالا بهمون میزبانی جام جهانی میدن با این اوضاع مملکت...
  • بی نام A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    4 3
    هک شده؟
  • بی نام A1 ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 2
    این پیروزی مبارک. چقدر دیر خبر میدین
  • بی نام RO ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    11 38
    شهرام محمودی توی اغمتیازات حساس گند میزنه به تیم،این گزارشگر هم فقط ازش تعریف میکنه،شهرام محمودی رو بندازین بیرون
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    19 6
    فقط میرزاجانپور و شهرام محمودی
  • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    25 3
    مسئول ویدیوچک 2ساله هنوزکارشا یاد نگرفته
  • ایمان RO ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    38 8
    جالبه بیشترین نقش را در پیروزی ابران شهرام محمودی داشته بعد بعضی دوستان میگن غفور آخرین بازی غفور یادتان هست با همین لهستان بود در زمین آنها...کلی توپ خراب کرد.انصافا دست محمودی و میرزاجان پور درد نکنه.موسوی هم اشتباه زیاد داشت ولی غلامی خوب بود.
  • سید مرتضی RO ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    10 43
    بدلیل کمبود بازیکنه که از محمودی ومجتی استفاده میشه... واس محمودی بهترین حالت اینه ک دفاعی جلوش نباشه و در جمع کردن توپای عقب زمین و دفاع روی تور که کلا افتضاحه.. و میبینید چهره ی مدعی هم از خودش نشون میده... روزی میاد که مجتبی و محمودی تیمو به باد بدن... غفور و معنوی نژاد حیف و میل شدن... اگه داریم میبریم فقط بخاطر معروف و تماشاگراست... یه روزی به حرفام میرسید.. روزی که بخوایم واسه مسابقات انتخابی تو کشورای دیگه بازی کنیم و کواچ دنبال تغییر در تیم نباشه...
    • سوسن A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      10 1
      شما مثل اینکه حالت خیلی بده شهرام محمودی دومین بازیکن امتیازآور لیگ جهانی بعد از کورک و البته نفر اول اسپکرهاست یعنی بهترینه، تازه اگه امتیازات دو بازی اول مقابل آمریکا رو هم محاسبه میکردن پنجمین زننده سرویس هست که اون امتیازات ثبت نشده. شما برو قرصاتو بخور چون دنیا دارن بازیهای شهرامو تحلیل میکنن و انگشت به دهن موندن و ی عده اینجا مثل شما دارن قهرمان ملی رو با دلایل خنده دار زیر سوال میبرن. دیروز یک تنه تو ست چهارم با هفت هشت تا سرویس عالی پشت سر هم شیرازه لهستانو از هم پاشید و ست چهارم رو یک تنه بدست آورد.آنتیگا هر دو وقت استراحت خودشو برای خراب کردن سرویسهای شهرام هدر داد و تازه وقت استراحت فنی امتیاز 16 هم بود و با همه این وقفه ها هر بار بهتر از قبل کار کرد
  • بی نام IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    17 8
    جای ظریف تو این بازی خالی بود
  • بی نام A1 ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 46
    کواج باید محاکمه و در میدان آزادی محکومیتش اجرایی بشه.
  • محمد A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    20 3
    پیروزی از آن تماشاگران ایران بود. بازیکنان لهستان تا یک هفته خواب تماشاگران ایران رو می بینند. روانی شدند...
  • بی نام A1 ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    27 2
    همه صحنه ها یه طرف اون صحنه که دفاع هماهنگ کرد، معروف دستش رو واسه دفاع بالا نبرد بالا یه طرف .... امتیازش خیلی شیرین بود
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      6 0
      موسوی خیلی باهوشه. نقشه رو می فهمه. زد به شونه معروف که اینکار رو بکنه
  • بی نام A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    22 2
    ما که اینقدر خوبیم اون 4 بازی اول دور رفت رو برای دست گرمی بازی کردیم؟؟؟ بخدا اگه همینطور بازی میکردیم الان ما باید صدر بودیم... حیف تیم ماست اگه صعود نکنه
  • من A1 ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    25 2
    تیم احترام انگیز ایران کوچک شما هستم .
  • بی نام BE ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    12 4
    بازی خیلی سختی بود ولی بردیم عالی بود و نفس گیر یک شنبه هم ببریم3 امتیازی صعود تقریبا قطعی میشه ایران میشه 6 برد لهستان هم 6 برد ولی امتیاز ما 18 و لهستان 17 میریم رده دوم .دور آخر هم ما دو بازی خانگی راحت مقابل روسیه حذف شده داریم 6 امتیاز احتمالی و لهستان دو بازی سخت تو زمین امریکا
    • بی نام A1 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      1 0
      امریکا تو زمین لهستان بازی داره . نه لهستان تو زمین امریکا .
    • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      0 0
      خوب گفتي دوست خوبم فقط بازي هاي لهستان و آمريكا به ميزباني لهستانه ولي البته امريكا تيمي مفت باز نيست.
  • هوداردوآتیشه آلومینیوم هرمزگان A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    27 1
    چه قانون مسخره ایی یعنی هرتیمی بالابیادبایدبردش بیشتر باشه .........پس امتیازچی میشه تیم هایی که همش سه بردوپیروزبشن میان بالا این دیگه چه قانون یه هرسال عوض میشه
  • بی نام A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    41 2
    کاپیتان، موسوی رو شهید کردی با اون 3تا پاس پشت سر هم""""دلم سوخت براش.... در این حدددددد
  • نیک IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    29 3
    ما 5 برد پشت سر هم اوردیم مگه می شه؟؟؟ مگه داریم؟؟؟
  • آتریسا A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    26 4
    ببخشید اینایی که منفی دادن به پیروزی ایران دقیقا منظورشون چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    55 1
    تا كي بايد به محض سوت پايان بازي سريع اتاق فرمان بره سراغ چيز ديگه بابا يه يه ربعي بعد بازي رو هم نشون بدين ببينيم اخه چه خبره چي كار مي كنند حاشيه ببينيم لذت ببريم
    • پدرام IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
      11 1
      شدیدا باهات موافقم...دیگه حالم از صداسیما و ایرانسل بهم میخوره...
  • سارا IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    46 6
    چرا کامنت من چاپ نشده فقط به این خاطر که توش نوشته شده کاش ما خانمام بتونیم بیایم استادیوم تیمو تشویق کنیم
  • شهروندی از بوشهر US ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    43 1
    کاش فوتبال هم کمی از این شیرمردان و فدراسیونش یاد میگرفت
  • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    54 1
    یکی میگه غلامی اون یکی میگه موسوی یکی میگه غفور اونیکی میگه محمودی یکی میگه کواچ و اونیکی ولاسکو.والیبال اگر به اینجا رسیده برای این هست که این حرف ها توش نیست و همشون به تیمن فرقی بین ظریف و مرندی مهدوی و معروف نیست ملت ایران این تیم ملی شماست و فرقی نمیکنه کی تو زمینه.با هم بودن و احترام به هم رو کی قراره تمرین کنیماز یاد گرفتن صرفنظر میکنم شعار المان برای جام جهانی بک ملت یک تیم و یک جام بود.
  • یه ایرانی A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 9
    می خواهم که پیام تبریک از مسئولین / سریعتر از مردم باشد / کلهم /با کمی سپاس
  • ramin A1 ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    55 35
    این ریشای معروف هم خیلی رو اعصاب منه؟؟
  • hamed IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    49 8
    سلام ممکنه یه نظر سنجی راجب صدا و سیما بزارید نظر مردم رومتوجه بشیم /ممکنه؟
  • الیسا IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    33 4
    واقعا عالی بود دمتون گرم داداشیام
  • بی نام EU ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    78 3
    کواچ حرف نداره. هرکی هم خلاف این میگه همونیه که فوتبال رو به گند کشیده حالا اومده سراغ والیبال. خواهشا بشین سرجات دوست عزیز و کارشناس والیبال نشو.
  • محمد 666 IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    83 4
    ببينن تک. تک. بچه ها از هم سر بودن کواچ هم عالي بود........ ىادتون بياد چند سال پيش که ارزوى ايران گرفتن فقط يه ست ناقابل ازچين و ژاپن تيمهاى معمولي بوديم......
  • یه همشهری IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    افرین به میرزاجانپور . واقعا عالی بازی کردی .
  • آرزو A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 0
    کواچ عااااااالللللللللیییییه،از وقتی اومده سرعت پیشرفت و بردامون بیشتر وبیشتر شده،اینقدر بی انصاف نباشین ،،،دوسسسسست دااااریم ،میرزاجانپور امشب روح تازه ای به تیم داد بچه ها عالی بودین مثل همیشه دوستون داریم خیییییللللللی
  • عابد A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    "سرویس خوب مرندی".... مجید جان مرندی لیبرو هست اصلا سرویس نمی تونه بزنه چطوری سرویس زده ببین با کی اشتباش گرفتی البته احتمالا منظورت اسبک بوده چون از اسبک یه امتیاز گرفت.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 0
    همه بچه ها خوب بودن این موفقیت ها گروهیه ن فردی ،کوچ ی مربی بین المللی وخوش فکره خدایش تشویقای تماشاگرانی ک توی سالن بودن با این انتقادای بیخود ب چالش نکشونید
  • بی نام A1 ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    11 0
    کوبیاک خیلی مغرور و عقده ایه،بچه ها خیلی خوب بهش ضدحال زدن،کورک هم همینطور حرکت معروف با داور دوم خیلی جالب بود بچه ها خسته نباشید
  • بی نام A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    کاملا مشخصه همه والیبالیست ها دارن از جون و دل بازی میکنن، هیچوقت یادم نمیره اون روزایی که مسابقات همین تیم ها رو از شبکه های ماهواره ای میدیدم با حسرت و افسوس کانال رو عوض میکردم خوابش هم نمیدیدم یه روز اینطور برابرشون سربلند بیایم بیرون...اما منتقدهای عزیز امتیاز خراب کردن هم پیش میاد، اشتباه هم پیش میاد، والیبال دیدن و نظر دادن با بازی کردن خیلی فرق داره، والیبال رو با فوتبال مقایسه نکنید، مهم اینه که برایند امتیازها به نفع ما باشه مهم اینه که همه بازیکن ها همدیگه رو حمایت کنن. تیم ما خیلی خوبه به هیچی هم احتیاج نداره جز حمایت روحی ما، خواهش میکنم واسه همین 3 بازی و حتی بعدش خساست بخرج ندید و حمایتشون کنید. بدون شک همه شون لیاقت بهترین ها رو دارن" حتی اگه صعود نکنن"
  • امين IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 0
    واي أينا چقدر خوبن همشون عالي بودن عالي عالي عالي
  • آرش A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    13 0
    میخواستم یک تشکر ویژه هم از بچه های تیم ملی فوتبال بکنم که توی زمین ترکمنسات قهرمان جام جهانی یک بر یک کردیم اخه اونا هم خیلی توی زمین راه رفتن ..طفلکا کلی زحمت کشیدن ..میفهمی زحمت ...پورشه و مازاراتی و لامبرگینی و بنز و بی ام و حق اوناست میفهمی ..البته فوتبالیستامون اصلا ادعایی ندارن ..تو رو خدا اونا رو فراموش نکنید .....خخخخخخ
  • سعدى A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 0
    بردعالى داشتيم، بى انصافى نكنيدگذشته رو يادتون بياريدكمى فكركنيدبدنيست، احتمالاًفوتباليهاهجوم آوردن اينطرف كه اينجاروهم خراب كنن، نميشه داداش، مگه ميشه، مگه داريم. فدائى دارى كواچ
  • جسن A1 ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    3 0
    بخدا از روی عصبانیت صدای 123 حسینی تو سالن که میرفت تو مخم موقع وقت استراحت صدا رو کامل می بستم .... این چه مسخره بازی بابا...
  • میلاد A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2 0
    اگه کمی دریافتمون خوب باشه ما میتونیم براحتی قهرمان این دوره شویم .....
  • عشق سید محمدم A1 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    5 2
    امروز مرندی واقعا بد بازی کرد.شهرامم که فقط بعضی اسپکاشو خوب زد ولی بیشتر اوقات اوت میزد.سرویسای سید جدا از اونایی که به تور زد بقیش واقا پر قدرت و عالی بود فداش بشم عشقم نفسم....مجتبی همممممم میشه گفت امروز فوق العاده بود.دمش داغ واقعا داداش گلمههههههههه.
  • ترنم IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2 0
    دم همشون گرم ، خیلی زحمت کشیدن. البته بی اشتباه هم نبودن ولی نتیجه گرفتن
  • آرزو A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    4 0
    کواچ عااااالللللیه ،از وقتی اومده سرعت بردا و پیشرفتمون بیشتر شده ،دووووووووسسسسسسست داریم،میزاجانپور روح تازه ای به بازی داد،بچه عاااااااللللللی بودین مثل همیشه،دووووسسسسستون دااااارییییم خیییییلییییی
  • هانيه RO ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2 0
    آفرين به غيرتشون بعضيا رو كه اين همه هم پول ميكنن تو حلقومشون باز هم تو زمين مثل خروس جنگي ميپرن به هم و يه مساوي هم ميگيرن خداحافظ شما
  • بی نام A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    9 0
    حالا مدام به فوتبال بی خاصیت و مفت خور پول بدید اصلا آدم جال میکنه والیبال ایران رو تماشا میکنه اگر هم به فرض می باختن چیزی از ارزششون کم نمیشد
  • پیام A1 ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 0
    بچه ها دستتون درد نکنه خسته نباشید شیر مردان ایران زمین. یادتون نره باری رفت تو لهستان بازی دوم رو هم ما دوست گرفتیم. فشار تماشگران لهستان نذاشت ما پیروز شویم. تو رو خدا توی اظهار نظرهامون یکم منصف باشیم. در ضمن ورزش اول لهستان والیبال هم هست.
  • بی نام IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    9 0
    یک تار موی کاپیتان معروف می ارزد به کل لیگ و فوتبال ایران ...والسلام در ضمن وقتی در فضای مجازی اینقدر ارزش قاءل نیستید که به خانوم الهام می گید برید گلدوزی تور و چه به والیبال معلوم است چرا زنان را به ورزشگاه ها راه نمی دن
  • بی نام A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    10 0
    من به امریکا سه هیچ میباختیم اینقدر ناراحت نمیشدم که 2 ست به لهستان دادیم .
  • محمدرضا US ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    7 0
    واقعا سطح فرهنگه آمریکایی ها و لهستانی ها قابل قیاس نیست نمیدونم این کورکشون اگه جای تیلور ساندر بود چی کار می کرد
  • بی نام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    4 0
    دمتون گرم
  • امیر A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    3 0
    به جای بحث چ جدل های بیهوده فقط از بچه ها وکادر والیبال حمایت کنیم بهتره .آره؟ مرسی بچه ها.واقعا معرکه بودین.همه خوب بودین.حمزه زرینی .‌فیاضی غفور. ظریف....وووو فکر نکنن ما هوادارا فراموششون میکنیم دوستون داریم .سالم و تندرست باشید.
  • بی نام A1 ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    12 0
    مرسی میرزاااااا... عالی بود
  • پریا A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 0
    تبریک برای برد..ولی به نظرم بچه ها میتونستن 3.1 لهستان رو شکست بدن و سه امتیاز حساس رو به دست بیارن.لهستان فقط اسمش بزرگه وگرنه اگه بچه های تیم ملی تو بازی بعدی منطقی و هوشمندانه و البته کم اشتباه بازی کنن حتما سه امتیاز رو میگیرن و اجازه نمیدن بازی به ست پنجم کشیده بشه..
  • داش آکل GB ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    2 0
    درود برهمه درود ویژه برتماشاگران انصافا نقش زیادی دارند
  • احسان A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    3 0
    میشه بیخیال این مسایل بشین،هر وقت سعید معروف و بخصوص میرزا جانپور بازیشون میگیره حریفو در هم میکوبن
  • عابد A1 ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    6 0
    "سرویس خوب مرندی" مرندی لیبرو هست سرویس نمی تونه بزنه خبر دقت کن
  • مریم A1 ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    9 4
    واقعا چقدر تیم امریکا با سرمربیشون با شخصیت و عاااااااالی بودن....زیر اونهمه فشار یه حرکت ناشایست انجام ندادن چقدر باوقار بودن...با همین شخصیت و فرهنگشون حقشونه ک شدن سرور دنیا....لهستانیام ک خیلی داغون و بی شخصیتن...
  • بی نام A1 ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    1 0
    جای خالی فرهاد ظریف خیلی در این مواقع حساس حس می شود.درست است که همه باید با تجربه بشن و مرندی خوب بازی کرد ولی موقعی که تیم تحت فشار است یکی با تجربه بالا بیشتر می تونه به تیم کمک کنه و خودش را وفق بده با شرایط.
  • هاجرر A1 ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    3 2
    عا للییی بود خیلی خوشحابم که لهستانو کوبوندن
  • بی نام IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    1 1
    بیبیب
  • بی نام IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 24
    کوانچ در حد ایران نیست یه مربی بهتر ایران به قله میرسونه وقت رفتنشه محمودی امشب افتضاح بود لیک روسیه رویه کاپیتان اثر عکس گذاشته و سرویس های بد موسوی.... ایران واقع جا برای بی نظیر شدن داره فکر نمیکنم تو تازیخ بهتر از این تیم برای والیبال باشه...
  • بی نام IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    7 0
    مسئولیت تو رو خدا نیم نگاهی هم به این جوانان غیرتمند ،والیبال داشته باشید. بردن سه غول والیبال در سه هفته پیاپی شوخی نیست. فردا کیروش برای بازی با مجمع الجزایر گوام تقاضای اردو در آفریقا یا سوئد می کنه .دولت باید میلیاردها تومان هزینه کنه
  • محمد A1 ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 1
    به کوری چشم همه ی بد خواهان ایران و ایرانی ما می بریم و افتخار می کنیم به داشتن چنین جوانان با استعداد و با غیرتی. همه خوب بودن هم بازیکنان و هم مربی تیم و همه تماشاگران پرشور و با غیرت کور بشه چشم هر کی که نمی تونه ببینه. درود بر ایران و ایرانی
  • آرزو IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    7 0
    عااااالیییی بود عالیییییییییییییییییی ، فقط این قط و وصل شدن و این مجری ابرو قشنگ خرابش کرده بود.
  • بی نام IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 11
    همچین شاخ غول رو هم نشکوندن. میخواستن با این همه طرفدار نبرن؟؟
  • حسین FI ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 0
    اونایی که منفی میدن لهستانی هستن
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    17 0
    كواچ فوق العاده ست. بچه هاي ما هم بي نظيرن.با تمام غيرت و قدرتشون بازي ميكنن....فقط كاش از بازي بعدي عادل فردوسي پور يا حتي مزدك ميرزايي بيان براي گزارش. ما گزارشگر واليبال درست حسابي ندااااااااااااااااااااريم
  • فرسات A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    12 0
    کواچ واقعا مربی خوب و دلسوزیه بچه هاهم همگی عالین دست همگی درد نکنه درسته ست دوم و سوم حرص خوردیم ولی بقیه رو واقعا لذت بردیم و این قشنگه
  • هستی A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    3 0
    بچه ها گل کاشتید ..............دست هواداران درد نکنه.
  • مهدی A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    3 2
    ایول ملوان بندر انزلی
    • بی نام A1 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
      0 0
      خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    6 0
    واقعا بعضی ها مریضن. حالا که مقابل لهستان بردیم میگن چرا بردیم بابا خجالت بکشین بشینین سر جاتون
  • سارا A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 0
    فوق العاده بود دم همشون گررررم....خداقوت دلیرمردان
  • حبیب A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    11 0
    تموم کمبودهای فوتبال بد ایران رو مردان بلند پرواز والیبال جبران می کنن دم همشون گرم
  • امیر A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    2 8
    سلام نمیخام تو کار مربی دخالت کنم یا بگم عملکردش بده کواچ در کلا با بچه ها خوب جور شده ولی نظر شخی خودم را میگم در مورد این بازی شهرام محمودی مقابل امریکا عالی بود ولی متلاسفانه تو ست دوم و سوم این بازی اکه دقت میکردید خیلی امتیاز از دست داد اکثر توپهاش یا دفاع میشد یا اوت بود چون ترس از ضربه داشت و سا شل میزد یا خراب میکرد و به نظرم دوستان راست میکن باید تو این بازی بعد از اشتباهات محمودی غفور را جایگزین میکرد تا کار سخت نمیشد . معروف هم علیرغم همیشه اشتباه تو پاس داشت و دستشا خونده بودند اشتباه بزرگگی بود سه بار موسوی را بلند کرد اخرشم دفاع شد . به نشرم ست دوم و سوم اشتباهات فردی محمودی در باخت تاصیر داشت و غفور ما نمیدونمی اماده بوده یا نه جایگزین خوبی بود حداقل تو ست سوم .
  • الی IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 0
    واقعا دم بچه های والیبالی گرم درست زمانی که میگی الان دیگه باختیم بازی رو با حرکتهای تکنیکی و نقشه عوض میکنن ایول میرزا جانپور چقدر باغیرت بازی میکنن برای هر امتیاز میجنگن خدا حفظشون کنه
  • مریم A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 0
    واقعا عالی بود دست مریزاد
  • رضا IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    5 0
    دمشون گرم بچه ها.واقعا داوری شاهکاره.تو خونه خودمون میخواستن سرمون رو ببرن
  • شیوا RO ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    12 0
    وااااای خیلی خوشحالم میرزاجانتور واقعا عالی بود خدایی حااااااال کردم دیشب دمتون گرم بچه هااااااا
  • یامور IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    10 3
    یاشاسین معروف
  • آناهیتا A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    25 8
    این چه ورزش ملی هست که خانمها توش نیستن ؟ کجای این ورزش و این , ملی هست ؟ مگه خانمها جز ملت نیستن ؟
  • عطيه IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    اميدوارم روز يكشنبه بازي رو ببريم
  • fateme A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    بچه ها واقعا عالی بازی کردن ولی ای کاش معروف یه نگاهی توی آینه می کرد
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    4 6
    بابا اين مرندي زياد جالب ني
  • niloo IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    2 1
    من ک میگم میرزا جانپور دوپینگ کرد....................ولی خداییش اگه میرزا جانپور نبود امکان باختن ما بود
  • فاطمه RO ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    0 1
    مرندی خیلی هم خوبه.تو اولین حضورش توتیم ملی اونم لیگ جهانی به نظرم خیلی خوب بوده.فقط اگه غفور رو بیارن کارشون تمومه.کل دنیا از غفور میترسن.حیف که بدشانسی اورده و مصدومه.
  • شیوا IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    خسلی ناراحتم ایران باخت گریه گریه