کلید کردیم رو صنعت هسته ای که خیلی هم به دردمون نمیخوره.
آقایون و آقازادهگان محترم اگه خیلی مردین. صنعت خودرو سازی مملکت رو درست کنید که با جون مردم در ارتباطه. اشتغال زاییش هم بسیاره
پشتیبانی کورکوانه از حلبی سازها تهش به اینجا ختم نمیشه به کمک مسئولین تا چند روز اینده سیرالون رو هم پشت سر میزاریم و با اختلاف صدر جدول رو مال خود می کنیم
با مدعی مگوئید اسرار عشق و مستی؛ تا بیخبر بمیرد از درد خود پرستی............... به نظر من این آمار اشتباهه. اینا دشمن ما هستن که می خوان علیه خودرو سازان ما جوسازی کنند سیرالئون رتبه 189 و ایران رتبه 190 یعنی از آخر اوله........... لطفأ تصحیح کنید. چرا میخواین سیرالئون رو از آخر اول کنید و ایران رو از آخر به رتبه دوم بکشانید. این رتبهاز آخر اول شایسته سایپا و ایران خودروست نه کس دیگر
چرا همه گیر دادن به خودروسازها و دولت و مجلس و جاده و اینکه چرا نمیزارن ماشین وارد بشه؟ ماشین وارد بشه میشه دور دور و سرعت 200 کیلومتر. چرا کسی نمیگه من رانندگیم خوب نیست؟ ما خودمون بلد نیستیم رانندگی کنیم و اصلا قوانین رو رعایت نمیکنیم. تو تهرانش که اینطوریه. وای به حال شهرستانها و شهرهای کوچیک
من فک می کنم علاوه بر کیفیت پایین ماشینا و البته جاده ها، فرهنگ رانندگی هم در این آمار بالای تصادف بی تاثیر نیست. من اگه پشت فرمون خابم میبره، تصادف می کنم، چه ربطی به خودروساز داره؟؟ به نظر من هم برای بهبود وضعیت ترافیک و هم برای بهبود وضعیت تصادفات، در مورد معیار هایی که بر اساس اون به اشخاص گواهینامه داده می شه هم باید تجدید نظر بشه. باید فرهنگ رانندگی هم جزو آموزش های رانندگی باشه و به یک نحوی هم ازش آزمون گرفته بشه
بنز رو به قیمت جهانی بفروشن به مردم اگه بفکر سلامت و جون مردم هستند . البته همه برندهای خوب رو اگه به قیمت جهانی بفروشن به مردم کمتر شاهد کشته شدن مردم و شاید یک روز خودمون باشیم . من فکر میکنم تنها چیزی که ارزش نداره جون مردم هستش وگرنه هیچ جای دنیا این همه تلفات رو سرسری ازش رد نمیشن
آقا خبر رو درست بخونین بعد نظر بدین
هیچ ربطی به سایپا و ایرانخودرو نداره البته این خبر وگرنه قطعا اونام تاثیر گذارند
فرهنگ رانندگی نداریم.....همه مون روزانه شاهدش هستیم...........
در ايجاد يك تصادف عوامل بسيار زيادي دخالت دارند كه با عنايت هموطنان عزيز لازم به ايراد آنها نيست، ولي اگر يك كم در رانندگي به همديگر احترام بگذاريم چند درصد از مرگ و ميرها كم خواهد شد؟ اگر با بدن و ذهن خسته رانندگي نكنيم، اگر در حين رانندگي با موبايل كار نكنيم، اگر سرعت مطمئنه را رعايت كنيم و اگر هاي ديگر ...
حال اگر مي خواهيم كه با سرعت مطمئنه نرانيم، قوانين را رعايت نكنيم، با تن و ذهن خسته برانيم و در انتها اگر همه چيز را رعايت كرده باشيم ولي كسي يا چيزي در جاده پيدا شود كه قصد جان ما را كرده باشد توصيه مي كنم كه ماشين زير 500 ميليون تومان سوار نشويد اگر چه تك سوانح براي تك خال هاي ميلياردر هم خيلي شانس زندگي مجدد را نداد. ولي احتمال مرگي را كاهش ميدهد كه در مقام جهاني ايران اثر ندارد.
قوانین راهنمایی رانندگی داریم .
ولی کسی جدیش نمیگیره رفیق من جلوی مامور از راست سبقت گرفت گفتم الان میاد میگه بزن کنار. . دیدم خودش انداخت توی لاین 3 و از ما زد جلو :دی
تولیدات ملی ما هم دیگه شورش رو در آورده . عمر دست خداس پراید فقط وسیله ایست ...
توی کشوری که میگن کیسه هوا abs و... آپشن هستن و سایپا خیلی راحت میگه کیا خودش گفت روی ریو کسیه هوا و abs نزارید .... یعنی چی ؟ یعنی این که هیچ کسی به فکر ما نیست . جیب پر پول باشه با جهنم که این پراید بره بیرون ممکنه چی پیش بیاد
ی خودرو 20 هزار دلاری با این ارز ما باید بشه 70 80 تمن . در صورتی که نزدیک به 200 ت قیمت پایه براش در نظر گرفته میشه .
نظر شما