ایسنا نوشت:

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از انهدام یک تیم تروریستی در جریان درگیری دیشب مرزبانی در شرق کشور خبر داد و گفت: متاسفانه ستوان‌دوم توحیدی در این درگیری به شهادت رسید.

سردار قاسم رضایی در جمع خبرنگاران در زاهدان در این باره اظهار کرد: در این درگیری که نیمه شب گذشته در منطقه مرزی میرجاوه اتفاق افتاد ستوان دوم توحیدی مجروح شد و متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نایل گردید.در این درگیری گروهی از مزدوران استکبار قلع و قمع، سه نفر دستگیر و مقادیری سلاح نیز کشف شده است.

رضایی با بیان اینکه نیروهای مرزبانی با اطلاع از قصد گروهی تروریست اقدامات لازم را برای قلع و قمع آنان آغاز کردند، افزود: نیروهای مرزبانی عصر روز جمعه عازم منطقه مرزی میرجاوه که تروریست ها قصد ورود از مرزهای این منطقه به داخل کشور را داشتند، شدند. نیروهای مرزبانی ساعت یک بامداد هنگامی که تروریست ها قصد ورود به منطقه را داشتند با آنان درگیر شدند و در این درگیری که دو ساعت به طول انجامید، تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیده و سه نفر دستگیر شدند که یک نفر آنان زخمی است.

این مسئول در ادامه به سلاح های کشف شده از تروریست ها در این درگیری اشاره و اضافه کرد: مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله سه قبضه اسلحه و مقداری مواد منفجره و 140 عدد چاشنی صوتی، نوری و زمانی در این درگیری از تروریست ها کشف شد.

وی افزود: بر اساس اعتراف دستگیرشدگان، تروریست‌ها قرار بود در شهرهای داخلی کشور به ویژه زاهدان، کرمان و بم اقدامات انفجاری و تروریستی انجام دهند.

آموزش 70 گروه تروریستی در پاکستان

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات کشور پاکستان برای تامین امنیت مرز مشترک با ایران را ناکافی دانست و نبود مقام پاسخگو در سطح ملی را از دلایل عدم موفقیت کامل در این خصوص دانست و اظهار کرد: آموزش و تجهیز بیش از 70 گروه تروریستی در این کشور به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

در این باره واحد مرکزی خبر نیز نوشت که این افراد وابسته به گروه جیش العدل بودند.

27213

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 435009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EE ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    4 0
    خدا را شکر