مبعلی: صادقیان مادرزاد فوتبالیست است/ می توانیم فینالیست آسیا شویم

ایمان مبعلی هافبک بازیساز نفت تهران معتقد است که توقعات از این تیم بالا رفته و آنها در فصل جدید کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت.

سایت فوتبال ايران نوشت: مبعلي در مورد شرايط فعلي نفت تهران و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.او تاكيد مي كند كه مدعيان فصل پيش به علاوه پرسپوليس،در اين فصل مدعي قهرماني هستند.حرف هاي ايمان را مي‌خوانيد.
بازيكنان خوب
ما شرايط خوبي داريم.البته بازيكنان خيلي خوبي را از دست داديم ولي بازيكنان خيلي خوبي را هم جذب كرديم.نفراتي كه به تيم اضافه شدند كيفيت خوبي دارند ولي آنها بايد هر چه زودتر خودشان را با نفت هماهنگ كنند و ما هم بايد بازيكنان جديد را خيلي زود بپذيريم.اگر تا شروع ليگ به هماهنگي نرسيم با مشكل مواجه مي‌شويم ولي انشالله اين اتفاق نمي افتد و همه با هم هماهنگ مي شويم.
تغييرات ناخواسته بود
اين تغييرات ناخواسته بود و در فوتبال هم اين مسائل طبيعي است.سال قبل هم چند بازيكن از تيم ما جدا شدند و آن زمان خيلي‌ها فكر نمي كردند نتيجه بگيريم و حتي جزو تيم هاي بالاي جدول باشيم.نفت اما خوب كار كرد و در هر ۳ جام هم مدعي بود.البته الان ديگر كار ما راحت نيست چون همه تيم ها جلوي نفت چند برابر انگيزه دارند و توقعات هم از نفت بالا رفته است.البته ما هيچ وقت مغرور نمي شويم و انگيزه‌هايمان حتي از فصل قبل هم بيشتر است. ما از لیگی که گذشت خیلی خیلی درس گرفتیم و فکر می کنم در کل خیلی از بازیکن ها از این لیگ درس گرفتند چه کسانی که در تیم های پایین جدول و چه کسانی که در تیم های بالای جدول بودند. فکر می کنم هوادارها خیلی از تماشای فوتبال های امسال لذت بردند.
كمك به صادقيان
صادقيان بازيكني است كه خيلي ها در ايران فوتبالش را دوست دارند.خيلي از بازيكنان در تيم هاي بزرگ بازي مي‌كنند ولي فوتباليست نيستند، منظورم اين است كه به صورت ذاتي فوتباليست نيستند و با تمرين يا مسائل ديگر رشد مي كنند ولي پيام مادرزاد فوتباليست است.امسال هدف مجموعه نفت اين است كه به او كمك كنيم تا به روزهاي خوبش برگردد. من هم تلاش مي كنم. او با اين استعداد مي تواند در تيم ملي باشد.
دوست داشتم بمانم
صحبت هايي شد ولي دوست داشتم در نفت بمانم. من يك فصل خوب را پشت سر گذاشتم و فكر مي كنم انتخاب درستي هم انجام دادم.
مظلومي كار سختي دارد
مظلومي قبلا سابقه كار كردن در استقلال را داشته ولي الان توقعات از اين تيم بالا است و استقلال كار سختي دارد.الان همه توقع دارند استقلال خيلي راحت دربي ها را ببرد و در بازي هاي ديگر هم نتيجه بگيرد. اين كار استقلال را سخت مي كند.
حس خوب
من خوشحالم كه در اولين هفته با تراكتورسازي بازي مي كنيم. اگر شرايط هر دو تيم ايده آل باشد شك نكنيد كه يك فوتبال زيبا را شاهد خواهيم بود. من حس بدي نسبت به بازي مقابل تراكتورسازي ندارم.
شرايط نفت در آسيا
هنوز هم زمان برای صعود به مراحل بالاتر و کسب موفقیت وجود دارد. این حرف که همه در مورد الاهلی می گویند که این تیم ضعیف ترین تیم حاضر در رقابت ها است. باید بگویم که من اصلا همچین چیزی را قبول ندارم. الاهلی توانست العین را حذف کند. العینی که ما را برد و توانست ۴ امتیاز از ما بگیرد و بهترین تیم آسیا بود. ضمن اینکه تا مرحله بعد هر دو تیم تغییرات زیادی می کنند. مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم داریم. البته قبول دارم که مسافت این تیم کم است و با پروازی راحت تر می توانیم به آنجا برسیم و در آنجا مشکلات حاشیه ای هم کمتر است. من خودم دوست داشتم به لخویا یا الاهلی برسیم. چون در مقابل این دو تیم بازی راحت تری داریم. اگر نفت کمی قوی شود رفتن به فینال دور از ذهن نیست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 437829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =