مهر نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تاکنون ۳۲ هزار مسکن برای معلولان تهیه کرده ایم، دولت ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از حاشیه نشینان شهرها را مورد حمایت غذایی قرار داده است.

علی ربیعی در همایش ملی سازمانهای مردم نهاد حوزه سلامت با بیان اینکه هیچ جامعه ای با ثروت به خوشبختی نرسیده است و داشتن ثروت زیاد به معنای توسعه نیست، گفت: توسعه به معنای آزادی هم برای جامعه چیزی را به ارمغان نمی آورد. توسعه به مثابه جامعه ای با نشاط با همدلی مردمی است که بتوانند با آرامش و با آسودگی زندگی کنند.

وی با بیان اینکه در یک جامعه همدل و همزمان خیر جمعی موج می زند، گفت: دولت در کنار همه برنامه های اقتصادی و سیاسی به مقوله رفاه به عنوان یک استراتژی و تدبیر برای جامعه نگاه می کند.

ربیعی افزود: امروز صلح که آقای ظریف و تیم هسته ای آن را به همراه آورده اند به مثابه خیر جمعی و زندگی بهتر است.

وی تاکید کرد: سیاست رفاهی نه به عنوان یک سیاست صدقه ای بلکه به عنوان حق مردم و یک ارزش اخلاقی از سوی دولت تلقی می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابعاد سیاست رفاهی را شامل سلامت جسم، روان، سلامت خانواده، ایمن شدن از خوف و تهدیدهای انسانی دانست و گفت: وزارت کار و امور اجتماعی تلاشهای خود را در این زمینه ادامه می دهد.

ربیعی همچنین تصریح کرد: من، ظریف را نماد یک خیر جمعی و صلح برای جامعه و جهان می دانم.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم تاکنون ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از حاشیه نشینان مورد حمایت غذایی قرار گرفته اند، تاکید کرد: ارائه یک وعده غذای گرم در مهد کودک های روستاها و تسهیلات برای ادامه تحصیل کودکان بازمانده از آموزش و تحصیل از جمله اقداماتی است که در دولت انجام گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در دولت برای بحث مسکن اجتماعی برنامه ریزی هایی انجام شده که منتظر گشایشی از محل هدفمندی یارانه ها هستیم. تاکنون ۳۲ هزار مسکن برای معلولان تهیه کرده ایم که این موضوع ادامه خواهد داشت.

ربیعی در پایان با تاکید بر اینکه اگر جامعه ای می خواهیم که همه در آن احساس خوشبختی کنند باید خیر جمعی را گسترش دهیم گفت: دولت یازدهم امروز زمینه های مشارکت مردم در امور مختلف را فراهم کرده است و ما نیز در وزارت کار و امور اجتماعی برنامه های زیادی را در این زمینه دنبال می کنیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    آفرین همین
  • فرشاد RO ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    0 0
    این بندگان خدا در حاشیه شهر که گرسنه اند....پس کی رو سیر کردن؟؟؟