وزرای نیرو و فرهنگ هفته آینده در مجلس/9 وزیر درکمیسیونها/ انتخاب اعضای کمیسیون ویژه برجام در صحن

ایسنا نوشت:

هفته آینده قرار است حمید چیت چیان وزیر نیرو برای پاسخ به سووال نادر قاضی پور نماینده ارومیه و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پاسخ به سوال سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حضور یابند.

وزرای نیرو، اقتصاد، امور خارجه، آموزش و پرورش، علوم، تعاون کار و رفاه اجتماعی، نفت، دادگستری و جهاد کشاورزی هفته آینده به کمیسیون‌های تخصصی مجلس جهت پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان یا برگزاری جلسات هم اندیشی و بررسی موضوعات خاص کمیسیون‌ها می‌روند.

همچنین قرار است نمایندگان هفته آینده اعضای کمیسیون ویژه رسیدگی کننده به توافق جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 را انتخاب کنند.

گزارش تحقیق و تفحص از صنعت فولاد کشور نیز قرار است در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرائت شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قراراست هفته آینده گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور و گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را بررسی کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات هفته آینده خود بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح حمایت از صنعت برق کشور و گزارش کمیسیون فرهنگی در مورد طرح جامع جمعیت، تعالی خانواده و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی را در دستور کار دارند.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 438884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =