نماینده تهران، مجلس هفتم را بهترین مصداق وحدت اصولگرایان می داند و امیدوار است که مجلس بعد هم مجلسی اصولگرا باشد.

به گزارش خبرآنلاين، غلامعلي حدادعادل که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی با اشاره به انتخابات مجلس آینده اظهار داشت: اصولگرایان باید همه توان خود را بر این بگذارند که مجلس آینده مجلسی اصولگرا باشد و مهم نیست از هر کدام از تشکل ها و جریان های اصولگرا چند نفر به مجلس بروند بلکه مهم پیروزی اصولگرایان است. اگر کسی دل اش برای انقلاب می سوزد در شرایط فعلی نباید دم از اختلاف بزند.

حداد عادل تصریح کرد: انتخابات مجلس آینده انتخاباتی بسیار حساس و مهم است و باید مراقب باشیم نتیجه اش مانند انتخابات مجلس ششم نشود و اصولگرایان نباید این موضوع را به هیج وجه ساده بگیرند.

گزيده سخنان وي را به نقل از پايگاه اطلاع رساني حزب موتلفه بخوانيد:

  • مجموعه اصولگرایان از انتخابات مجلس هفتم مجلس را در اختیار داشته اند. ما بهترین وحدت را در آن انتخابات داشتیم و متاسفانه پیکره وحدت اصولگرایان هر چند سال صدماتی دیده است. در سال ۸۲ با وحدت توانستیم اکثریت مجلس را به دست آوریم.
  • باید اگر اختلافاتی نیز وجود دارد کنار گذاشته شود . نباید برخی را تندرو و افراطی و برخی را کند رو خواند بلکه باید همه تلاش خود را برای وحدت اصولگرایان انجام داد.
  • آیا دوست داریم مجلسی مانند مجلس ششم به وجود آید؟ من در مجلس ششم یادم است که اگر نماینده ای پشت تریبون می آمد و سخن از رهبری می گفت برخی ها ابرو در هم کشیده و ترش می کردند که چرا به سخنان رهبری استناد شده است و حالا می بینیم همان نماینده ها و کسانی که حضور داشتند به پاریس و لندن رفتند .
  • ولایت فقیه ستون اصلی خیمه انقلاب است. کسانی که مذهبی نیستند و فقط وطن خواه هستند نیز امروز معتقدند ایران با واقیت امروز تنها نوعی از حکومت که می تواند ایران را حفظ کند جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است و هیچ نیرویی بدیل ولایت فقیه نیست.
  • اینکه شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصویب کرده اصولگرایان با یک لیست و یک صدا در انتخابات حضور داشته باشند و وحدت اصولگرایان با محوریت جامعتین باشد را نیز من قبول دارم. جامعتین نقش پدری برای اصولگرایان دارند .
  • مذاکرات به یک جایی رسید و تمام شد و مطمئن باشید عده ای در صدد هستند به بهانه توافق خیلی از سنگر ها را خالی کرده و عقب نشینی کنند و عده ای این مذاکرات و توافق را سر آغاز یک عصر آشتی با آمریکا و گرایش با آمریکا تلقی می کنند. برخی رسانه های اصلاح طلبان در صفحه اول خود مژده می دهند که شعبه های مک دونالد افتتاح خواهد شد . آنها معتقدند انقلابی که می خواهد در برابر ظلم و استکبار بایستد اینها را کنار گذاشته و حرف از آمدن مک دونالد می زنند. خطر اینجاست. وقتی صفحه اول برخی روزنامه ها را میبینیم خبری از مردم مظلوم یمن نیست و فقط از دوران جدید ارتباط با آمریکا می گویند. مقام معظم رهبری اما در اولین سخنرانی خود پس از توافق وین بیشترین حمله و انتقاد را به آمریکا و استکبار جهانی کردند. متاسفانه عده ای می خواهند آغوش را در برابر آمریکا باز کنند و با ذوق از آمدن شرکت های خارجی می گویند.

2727

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    8 2
    شما سعیت را بکن