رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام ‌آباد غرب گفت: ۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت کلینیک بیمارستانی در اسلام آباد غرب اختصاص یافت.

حمیدرضا بیگ‌ر‌ضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم‌ در کرمانشاه، اظهار داشت: امسال به منظور رفاه بهداشتی و ارائه خدمات بهتر و دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات بهداشتی برنامه‌ها و طرح‌هایی توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرا می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب درباره برنامه‌های ساختاری در نظر گرفته شده تا پایان امسال گفت: کلینیک متخصصین تا پایان امسال با مساحت یک هزار و 400 مترمربع جهت ارائه خدمات درمانی و پوشش بیشتر مراجعان در حوزه‌های مختلف درمانی ایجاد می‌‌شود.

بیگ‌ر‌ضایی با بیان اینکه ساخت کلینیک متخصصین تا چند ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: در حال حاضر فاز دوم ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) دارای80 درصد پیشرفت فیزیکی است و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان مذکور دارای 130 تخت و سایر امکانات درمانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست بیمارستان با صرف سه میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: با توجه به نیازهای درمانی ویژه در زمینه زنان و زایمان و اهمیت این بخش از خدمات، بهسازی و ایجاد بلوک‌های زایمان درشهرستان‌ از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: بلوک زایمان بیمارستان اسلام‌آباد غرب به دلیل شرایط نامناسب و همجوار‌ی با بخش "آی سی یو‌" بیمارستان مشکلات زیادی را به وجو‌د آورده است و مسئله بهسازی این بخش برای ارتقا به سطح استاندارد تا چند ماه آینده در دستور کار قرار می‌‌‌گیرد.

بیگ‌ر‌‌ضایی افزود: مسئله هتلینگ‌ تمام بخش‌های بیمارستان غیر از بخش کودکان در مرحله اجرای فاز دوم از جمله برنامه‌های اولویت‌بندی شده است و اجرای فاز نخست هتلینگ نیز حدود 100 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی از اختصاص 200 میلیون تومان اعتبار برای مرمت و بهسازی مرکز بهداشت و ادغام شبکه بهداشت با این مرکز خبر داد و مطرح کرد: شبکه بهداشت اسلام‌آباد غرب دارای 60 خانه بهداشت، 12مرکز و بیش از 350 نفر نیرو است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه در مجموع 53 برنامه در زمینه ارتقای شبکه بهداشت از طرف دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده است، افزود: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلفی همچون آموزش بهداشت و محیط خانواده، مادران باردار، سالمندان و کودکان هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =