شجاعی کیاسری: تندروها محوریت لاریجانی در وحدت اصولگرایان را بر نمی تابند

عضو فراکسیون رهروان ولایت معتقد است که در هر دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب افراطی گری جایی ندارد و افراطیون همواره در جامعه در انزوا قرار دارند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری، در گفتگو با خبرآنلاين در خصوص توهين هايي كه هر از گاهي از سوي برخي نمايندگان به هيئت رئيسه و شخص رئيس مجلس و پيامدهاي آن، گفت: ما اعتقاد داریم که آقای لاریجانی می تواند حلقه وصل و محوراساسی برای اتحاد اصولگرایان باشد اما در ميان جریان اصولگرایی، عده ای تندرو و افراطی اين اتفاق را برنمي تابند.

وي افزود: اين جريان ها می خواهند اصولگرایی را به نفع خود مطالبه و مصادره کنند و طبیعتا برخوردهای غیر اخلاقی آن‌ها، حاکی از این است که آقای لاریجانی در سیاست های در پیش گرفته خود و پیشبرد اهداف جریان اصولگرایی موفق عمل کرده و همین موفقیت باعث عصبانیت برخی از این افراد افراطي می شود.

نماينده مردم ساري در خانه ملت تصريح كرد: افراطی گری نه در جریان اصولگرایی و نه در جریان اصلاح طلبی جایی ندارد.

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس همچنين با اشاره به نقش لاريجاني در مدیریت فضاي مجلس در پيش و پس از توافق هسته ای خاطرنشان كرد: به نظر مي رسد،مجلس در اين مسئله مهم و سرنوشت ساز، نقش فوق العاده ای را ایفا کرد و حمایت های به موقعی را از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان انجام داده و تصمیم گیری های به جدی و قاطعي در اين زمينه داشته است.

وي افزود: مجلس در اين مدت مصلحت اندیشی نكرده و آن چیزی که به نفع مردم است و می تواند حقوق حقه ما را استیفا کند را تبديل به قانون كرد و در کنار آن نيز حمایت های به موقعی که باید از دولت انجام داد را صورت داد كه در اين رابطه دعوتی که از وزير امور خارجه در چندین مرحله صورت گرفت و گزارش اخير وي در صحن علني به نمايندگان، کمک کرد تا مجلس در اين رابطه، تصمیمات به هنگام و صحیحی بگیرد.

اين عضو فراكسيون رهروان ولايت مجلس در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به اتفاق نظرهاي موجود، آيا ائتلاف اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل كه به لاريجاني و روحاني نزديك هستند را در انتخابات مجلس دهم محتمل می دانید؟ تاكيد كرد: بايد احتمال رخ دادن این اتفاق را در آينده بسيار دانست تا مجلسي معتدل و كارآمدتر شكل بگيرد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 441468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    6 3
    اونها اصولا مشکل شخصیتی دارن. غیر از خودشون هیچکسی رو قبول ندارن.
  • شهروند ساروی IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    9 2
    اقای شجاعی یادت هست شماهم باتفاق رسایی جزئ تندروها و افراطی زمان احمدی نزاد بودید و تمام عیار از مواضع و سیاستهای غلط ان زمان دفاع جانانه داشته و در امر عزل و نصب مدیران استانی نقش بسزایی داشتی چطور شد حالا میانه رو شدید واقعا در این منصب بودن لذت بخش است