۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

ایرنا نوشت:

غیاس سورجی مسئول رسانه ای اتحادیه میهنی کردستان در موصل گفت: تروریست های داعش طی دو هفته گذشته حدود 2هزار نفر را در موصل اعدام کردند.
به گزارش پایگاه خبری عراقی سومریه نیوز، سورجی امروز (سه شنبه) گفت: بیشتر این قربانیان از جمله کارمندان دولت عراق بوده اند.
وی افزود: گروه تروریستی - تکفیری داعش نام این 2 هزار نفر را اعلام کرده و اسامی این قربانیان را بر دیوارهای مرکز پلیس محله سومر در شرق موصل نصب کرده است.
مسئول رسانه ای اتحادیه میهنی کردستان عراق در ادامه گفت: بیشتر این قربانیان ، نیروهای نظامی و کارمندان کمیته انتخابات و مؤسسات دولتی هستند و داعش از خانواده های قربانیان خواسته است که بدنبال جسد فرزندان و نزدیکان خود نباشند.
سورجی اوضاع موصل را بسیار بحرانی و خطرناک توصیف کرد و افزود: داعش فضای رعب و وحشت میان شهروندان عراقی ایجاد کرده تا از قیام جمعی علیه این گروهک جلوگیری کند.
گروهک تروریستی داعش ماه آگوست (خرداد) سال گذشته بخش های زیادی از شمال و شرق عراق را به اشغال خود درآورده و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در این مناطق شده است.
کمیته زنان و کودکان مجلس عراق روز گذشته اعلام کرد که گروه تروریستی تکفیری داعش از زمان اشغال موصل در تابستان گذشته، هزار و600 زن ایزدی را ربوده است.
همچنین این گروهک دیروز (دوشنبه) 19 زن را در موصل که با جهاد نکاح مخالفت کرده بودند، اعدام کرد.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    5 0
    بخدا انسان نيستن.
  • ّبهزاد A1 ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
    5 0
    خدایا....... لطفا کمک کن......