احتمال بازگشت راهیان کرمانشاه به لیگ یک فوتبال

با احتمال کناره‌گیری برخی تیم‌ها از حضور در لیگ دسته یک فوتبال، راهیان کرمانشاه نخستین جایگزین آنها به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، لیگ دسته یک فوتبال که در سال‌های گذشته در دو گروه دوازده تیمی برگزار می‌شود با تغییرات اساسی در نحوه برگزاری از فصل آینده به صورت یک گروه بیست تیمی برگزار می‌شود که افزایش تعداد تیم‌های حاضر در این لیگ بر هزینه‌های تیم‌داری باشگاههای ورزشی افزوده است.

در واقع تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال بنیه مالی به مراتب کمتری از تیم‌های لیگ برتری دارند و براین اساس برای برخی تیم‌ها توانایی برگزاری 38 دیدار رفت و برگشت در طول یک فصل و توجه به مواردی همچون آماده‌سازی نفرات، داشتن نیمکتی پرقدرت و حفظ جایگاه تیم در رده‌های برتر لیگ چندان آسان نخواهد بود.

در روزهای اخیر تیم‌های ایرانجوان بوشهر و فجر سپاسی انصراف خود را برای حضور در لیگ یک اعلام کرده‌اند و برخی دیگر از تیم‌های حاضر در این لیگ بیست تیمی نیز با وجود اینکه کمتر از پانزده روز به شروع مسابقات باقی مانده نه‌‌تنها در فصل نقل و انتقالات یارگیری نکرده‌اند بلکه تمرینات پیش فصل آن‌‌ها نیز آغاز نشده است.

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی در گفت‌وگویی درباره حضور در لیگ دسته یک می‌گوید: ما برای حضور در لیگ دسته اول هنوز مردد هستیم و قرار است در مدت چند روز آینده تصمیم‌گیری انجام شود و شرایط جغرافیایی ما برگزاری چنین لیگی را نمی‌پذیرد که با وجود بیان معایب، این طرح مورد بی‌توجهی قرار گرفته است.

ظهراب قنبری با اشاره به روند سخت برگزاری 38 دیدار در طول یک فصل می‌افزاید: به دلیل وجود مشکلات مالی احتمال حضور در لیگ دسته یک 50درصد است و در چند روز آینده اگر وضعیت مالی بهبود یابد در رقابت‌ها حضور خواهیم یافت و در غیر این صورت انصراف می‌دهیم.

با زمزمه‌های انصراف برخی تیم‌ها از حضور در لیگ دسته یک اما کور سوی امید به اردوی باشگاه راهیان کرمانشاه بازگشته است که با عدم حضور برخی تیم‌ها در این لیگ به‌دلیل آنچه که گفته شد، راهیان کرمانشاه به‌عنوان نخستین تیم جواز حضور در لیگ دسته یک را کسب کرده و در واقع به این لیگ بازگردد.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تایید این موضوعات بیان می‌کند که تیم راهیان برای حضور در لیگ یک منتظر نظر سازمان لیگ است و به این تیم برای حضور در این رقابت‌ها آماده باش اعلام شده است.

سلمان کریمی از آمادگی تیم کرمانشاهی برای حضور در لیگ دسته یک با وجود سختی‌های آن سخن می‌گوید و می‌افزاید: با وجود مشکلات مالی و سختی راه حضور برای اینکه کرمانشاه نماینده‌ای در سطح یک فوتبال کشور داشته باشد در این لیگ حضور می‌یابیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =