مشارکت ۴۳ هزار نفر در پویش "مشهد مهربان"/ افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس گفت: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که نسبت به سال قبل، افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی به تشریح برنامه‌های معاونت اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس در دهه کرامت پرداخت و اظهارکرد: از جمله این برنامه‌ها، گلریزان پویش "مشهد مهربان" است که ویژه مناطق سیزده‌گانه شهرداری تعریف شده و اجرایی می‌شود.
وی گفت: پویش مشهد مهربان که از ماه مبارک رمضان، با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد آغاز به کار کرده، تا ولادت امام‌رضا(ع) ادامه خواهد داشت.
معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد مقدس افزود: با توجه به استقبال پرشور شهروندان از این پویش، احتمال تمدید بازه زمانی پیش‌بینی شده وجود دارد.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۳ هزار نفر در پویش مشهد مهربان مشارکت داشته‌اند که این آمار، نسبت به سال گذشته، صد درصد افزایش را نشان می‌دهد و همچنان میزان مشارکت درحال افزایش است.
وی برگزاری کوهپیمایی ویژه اعضای باشگاه اجتماعی همسران مشهدی (باهم)، برپایی جشن‌های مختلف ویژه اقشار خاص در مدارس استثنائی ویژه توانیابان و همچنین جشن خانواده شاد رضوی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دهه دانست.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =