۰ نفر
۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
البرز در سوگ رییس جمهور شهید 

امروز چهارشنبه دوم خرداد پیکر مطهر رییس جمهوری خادم و خستگی ناپذیر بر دوش مردم انقلابی و قدرشناس ایران اسلامی، در تهران تشییع شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز؛ باگذشت ۲ روز از اعلام شهادت رییس جمهور خادم الرضا، مردم استان البرز که در این مدت با برگزاری مراسم های مختلف ختم به سوگ رییس جمهور محبوب خود نشسته بودند، از ساعات اولیه امروز صبح هزاران نفر از آنان در روز تشییع رییس جمهور شهید به صورت خودجوش و به رسم قدرشناسی از رییس جمهور مردمی و محبوبشان به سمت تهران راه افتادند.

شمار زیادی با خودروهای شخصی و بسیاری از مردم هم از طریق مترو ، اتوبوس های پیش بینی شده از سوی مساجد از ساعت پنج صبح برای حضور در مراسم ۹ صبح رییس جمهور از کرج حرکت کرده بودند.هم نوایی البرز با تهران در سوگ خادم الرضا

باتوجه به اینکه شماری از مردم توان یا امکان حضور در تهران را نداشتند با حضور در امامزادگان و بقاع متبرک با قرائت قران کریم و فاتحه برای رییس جمهور شهید و همراهنش طلب آمرزش کردند.

همچنین بسیاری از مساجد استان البرز در شهرستان های آن با پخش زیارت خاصه امام رضا(ع) و پخش آیاتی از کلام الله مجید به صورت خودجوش به عزاداری پرداختند.

کوچه و پس کوچه های البرز سیاه پوش شد

نصب پرچم مشکی بر سر در منازل و تصاویر رییس جمهور در روی شیشه ماشین ها حاکی از عزادار بودن مردمی است که توانایی حضور در مراسم های سوگواری این مرد بزرگ و همراهنش را نداشته و در حد توان ادای دین به رییس جمهور شهید خدمت دارند.

البرز در سوگ رییس جمهور شهید 

گزارش های لحظه ای از تشییع رییس جمهور خادم در فضای مجازی البرز

گروه ها و شبکه های مجازی استان البرز از همان ساعات اولیه صبح با انتشار لحظه‌ای از مراسم تشییع رییس جمهور همراه با نشان های سیاه عرض ارادت خود را به رییس جمهور شهید نشان دادند.

انتشار کلیپ هایی از حرم امام رضا(ع) که در حال آماده شدن برای به آغوش کشیدن خادم خود است، یا تصاویری از عزاداری های پرشور در شهرهای مختلف ایران همه و همه بیانگر سیاه پوشی یک ملت در سوگ رییس جمهور خادم خود است.رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: تمام تمهیدات در البرز برای برگزاری مراسم در خور شأن رییس جمهور انجام شد.

" داوود شمس " تاکید کرد: ظرفیت‌های مردمی نیز برای برگزاری این مراسم باشکوه همراه شده اند.

وی گفت: دستگاههای خدمات رسان با بسیج امکانات جهت همراهی با البرزی ها استقرار یافته و آمادگی کاملی در این زمینه دارند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1910199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =