آنخل دی‌ماریا، پس از این که به پاریس رفت و قرارداد خود را قطعی کرد، نامه ای برای هواداران تیم سابقش نوشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشته کوچک شیاطین، نتوانست درخششی در تاتر رویا ها داشته باشد. او توقعات را برآورده نکرد و با تیمش حتی به تور پیش فصل هم نرفت. 

آنخل برای خداحافظی و دلجویی از هواداران یونایتد و مجموعه این باشگاه این نامه را منتشر کرده است.

«خطاب به منچستریونایتد: من این یادداشت را برای تمام خانواده منچستریونایتد می نویسم تا از تمام حمایت هایی که در طور یک سال حضور در این باشگاه دریافت کردم، تشکر کنم. زمانی که منچستریونایتد مرا به عنوان عضوی از این باشگاه انتخاب کرد، به شدت احساس افتخار می کردم، چرا که می دانستم که این باشگاه چه جایگاهی دارد و چگونه به من اعتماد کرده است.
با این وجود، می دانم که اوضاع آن طوری که انتظار داشتیم پیش نرفت و باور کنید که از این موضوع متاسف هستم. با این حال، در زندگی ورزشی یک بازیکن فوتبال ممکن است چیزهای غیر منتظره و ناخواسته ای اتفاق بیفتد. این تضمین را به شما می دهم که دلیل این اتفاقات، عدم تلاش کردن از سوی من نبود. من بیشترین تلاشم را ارائه دادم، اما فوتبال مثل ریاضیات نیست. در اغلب موارد، چیزهای بسیار زیادی به احساسات ما و نحوه رخ دادن اتفاقات تاثیر می گذارند. از اینکه در این باشگاه خارق العاده بزرگ، اوضاع آن چنان که دوست داشتم خوب پیش نرفت، متاسف هستم. می خواهم از تمام افراد در بدنه مدیریتی منچستریونایتد و همچنین کادر فنی و هم بازیانم به دلیل حمایت های بی دریغشان، تشکر ویژه ای کنم. همچنین باید از هواداران منچستریونایتد نام ببرم که همواره به من اعتماد کردند و حمایت و عشقشان را به من نشان دادند. حالا وقت این رسیده است که به پی اس جی بروم، اما باشگاه شکوهمند منچستریونایتد تا ابد در خاطرات من خواهد ماند»

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =