استاندار تهران اعلام کرد کسانی که از لیست دریافت یارانه حذف شده اند، به سایت مربوطه مراجعه کنند و نیازی به مراجعه حضوری به فرمانداریها ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی از کامنتهای مخاطبان در سرویس مشکلات مردم درباره حذف آنها از لیست یارانه بگیران است.
برخی از این مخاطبان هنوز تصور می کنند مشمول ماده ۲۰ قانون بودجه سنواتی می شوند و به عنوان جامانده از دریافت یارانه، باید با مدارک هویتی خود به فرمانداریها مراجعه کنند. آنها بارها عنوان کرده اند از لیست دریافت یارانه حذف شده اند و فرمانداری نیز حاضر به پذیرش مدارک آنها نیست.
این در حالی است که در بند "د" تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۹۴ کل کشور, دولت موظف شده از فروردین ماه سال ۱۳۹۴، امکان ثبت‌نام کلیه کسانی را که موفق به ثبت‌نام در طرح دریافت یارانه نقدی نشده‌اند در فرمانداری‌های شهرستان‌ها فراهم نموده و از ماه بعد از ثبت‌نام، نسبت به پرداخت یارانه آنان اقدام کند ولی این موضوع ارتباطی به کسانی که یارانه شان برقرار بوده ولی از لیست دریافت یارانه حذف شده اند، ندارد. بلکه آنها باید برای اعتراض به حذف خود از لیست دریافت کنندگان یارانه به سایتی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده مراجعه کنند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند.
در همین رابطه، استاندار تهران در نشست خبری روز خبرنگار، به خبرآنلاین گفت نیازی به مراجعه حضوری حذف شدگان از یارانه نیست.

سیدحسین هاشمی در این باره توضیح داد: نزدیک به ۱۷ هزار نفر از کسانی که از لیست یارانه حذف شده اند، تاکنون به لیست برگشته اند. آنهایی که از تمکن بالایی برخوردارند، قاعدتا از لیست حذف می شوند و اشخاصی که حقشان دریافت یارانه است به لیست برمی گردند. لذانیاز به مراجعه حضوری مردم به فرمانداری نیست. آنها باید به سایت مربوطه مراجعه می کنند و آخرین آماری که از رسیدگی به اعتراضات و برقراری مجدد یارانه اشخاص دیدم، قریب به ۱۷ هزار نفر است.

 

۲۳۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    2 0
    واقعاً متاسفم كه مسئولين حذف يارانه حتي زحمت بررسي را هم به خودشون ندادند و كساني رو حذف كردند كه زير خط فقر هستند. حالا ديگه خدا مي دونه دوباره وصل بشه يا نشه؟ من كه خيلي از اين كار دولت بدم اومد از خبرانلاين هم خيلي ناراحتم چون نظرات ما رو درج نمي كنه.
  • ميميدو ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    0 0
    دروغگو دشمن خداست
  • هادي IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    1 0
    من تازه ازدواج کردم سرخودازخانواده هامون جداشديدم الان نزديک به٢سال ميشه که ماروثبتنام نکردن خواهش ميکنم کمکم کنيد