۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

مهر نوشت:

قطار گرگان - اینچه برون به دلیل بازشدن پیچ‌های ریل و سرقت تراورس از خط خارج شد.

امروز جمعه قطار گرگان - اینچه برون در منطقه یامپی - پتروشیمی از خط خارج شد. براین اساس قبل از رسیدن قطار به این منطقه، پیچ های ریل باز شده و حتی یک تراورس هم به سرقت رفته بود ، بنابراین قطار پس از رسیدن به این منطقه، از خط خارج شد.

به گفته یک مقام آگاه ریل باس بر روی زمین افتاد و مسافران این قطار با خودرو بازگشتند. گفتنی است، قطار مسافری گرگان -اینچه برون چند روز پیش مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    5 0
    این افتتاح های نمایشی مثل اینکه تو این دولت هم هست
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    5 2
    چون افتتاحش نمایشی بود
  • بنده خدا IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    4 0
    اولا اگر کسی سر سوزنی با راه آهن آشنایی داشته باشد می داند که از این پیچها در طول خطوط راه آهن و در همه شبکه افتاده است و یقینا باز کردن پیچ 550 گرمی از روی تراورس با یک فنر خیلی قوی به منظور کسب مال نمی تواند توجیه داشته باشد و همانگونه که گفتم سارق بدون زحمت در راه آهن براحتی می تواند به منظور خودش نایل آید و اینچنین خطار آفرینی نکند ثانیا" در گزارش آمده است که یک تراورس هم به سرقت رفته است شما خودتان قضاوت کنید تراورس بتونی که بدلیل وزن سنگین آنهم از زیر ریل و کوبیده شده درون بالاست توسط کدام سارق رستم دستانی قابل دزدیدن است در حالی که یک شاهی کسی آنرا نمی خرد حقیقت اینست که در تخلیل هر سانحه ای از هوایی تا زمینی و ریلی و دریایی اگر علت و علت العللها در هیاهو گم شود خیانت است