سرمربی استقلال تهران گفت که تیمش مقابل استقلال اهواز سراسر هجومی کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی سرمربی استقلال پس از برد تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: «بازی مثل هوای اهواز گرم بود. استقلال اهواز پا به پای ما دوید. ما در نیمه دوم منطقی بازی كردیم. بچه‌ها امروز خوب دویدند و سراسر هجومی بودند. امروز دیدید بر خلاف آن چیزی كه گفته می شود، استقلال یك نیمه ای نیست و در این هوای گرم بازیكنان ما چقدر دویدند.»
مظلومی درباره داوری بازی گفت: «اخلاقم این گونه نیست كه خیلی درباره داوری صحبت كنم. معمولا درمورد داوران زیاد نظر نمی‌دهم. در هفته‌های قبل داوران سوت‌هایی به ضرر ما زده‌اند اما من نه برد را گردن آن‌ها می اندازم نه باخت. به نظرم بهتر است اجازه دهیم داوران كارشان را انجام دهند.»
او درباره تعویض‌هایش گفت: «امروز كریمی و پروپیچ جواب دادند و من از عملكردشان راضی هستم.تعویض سوم ما هم برای كنترل بازی بود. به نظرم تعطیلات پیش رو می تواند به تیم‌هایی مثل ما كه كارمان را دیر شروع كردیم كمك كند.»
مظلومی در پایان گفت: «هواداران همیشه از استقلال انتظار قهرمانی دارند. هواداران استقلال و پرسپولیس از آن‌ها فقط برد می‌خواهند. ما سعی می‌كنیم طبق برنامه‌ای كه تدوین كرده‌ایم پیش برویم. ما ابتدا دنبال كسب سهمیه و پس از آن به فكر قهرمانی هستیم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =