۰ نفر
۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۶

مدیر بازاریابی سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما، علی‌بابا گفت: هم اکنون شاهد رشد معنی‌دار استفاده از ابزارهای آنلاین در صنایع گردشگری هستیم و این رشد در حوزه خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیب بسیار بالایی دارد.

توحید علی اشرفی با بیان اینکه در آینده نزدیک با افزایش بیش از پیش تجربه خوب کاربری و اعتماد میان کاربران و استفاده‌کنندگان از خدمات آنلاین سفر، شاهد توسعه صنعت گردشگری ایران خواهیم بود، افزود: در سراسر جهان انتخاب، رزرو و خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، سالهاست که مرسوم بوده و سایت‌هایی مانند اکسپدیا و کایاک در این حوزه بسیار شناخته شده‌اند. در ایران نیز با افزایش ضریب نفود اینترنت در سال‌های اخیر و گسترش اعتماد کاربران در کشور به خرید کالا و خدمات از سامانه های اینترنتی، شاهد رشد بالای خرید اینترنتی بلیط هواپیما توسط متقاضیان سفرهای هوایی هستیم.

مدیر بازاریابی سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما، alibaba.ir در آستانه یکسالگی این مجموعه تصریح کرد: دسترسی به تمامی پروازهای داخلی، خرید سریع، آسان و با اطمینان خاطر، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما، دریافت اطلاعات بلیط خریداری شده با پیامک در کنار پشتیبانی شبانه روزی، موجب افزایش 100 درصدی خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامانه علی بابا در دوماه گذشته شده است. همچنین براساس نتایج گزارش واحد تحقیقات بازار علی بابا، در 5 ماهه اول سالجاری میزان بلیط‌های پروازهای داخلی که به صورت اینترنتی خریداری شده اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 50 درصد افزایش را نشان می دهد.

علی اشرفی در پایان اعلام کرد: هم‌اکنون در رتبه بندی بین المللی سایت الکسا، alibaba.ir به عنوان بهترین سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما در ایران معرفی شده است که این را مدیون تلاش همکاران و وفاداری کاربران خوبمان هستیم.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =