هلند در آستانه حذف از جام ملتهای اروپاست. آنها شرایط شان طوری شده که شاید یکی از 24 تیم حاضر در این مسابقات هم نباشند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هلند یکی از محبوب ترین تیم های ملی دنیا ، حالا در جام ملتهای اروپا ، حتی برای صعود به این بازی ها به چالش افتاده و از این پس برای رسیدن به این بازی ها نیاز به معجزه دارد. آنها که ابتدا هیدینک را روی نیمکت داشتند و بعد از استعفایش با زوج بلیند و فان باستن به صعود می اندیشیدند ، در اولین تجربه خانگی با کادر جدید ، نا امیدکننده تر از قبل شدند. باخت یک بر صفر برابر ایسلند ، امیدهای شان را کمرنگ تر از قبل کرد و شاید اگر ترکیه با لتونی مساوی نمی کرد ، حالا آنها اصلا شانسی برای صعود نداشتند.

در این دیدار سیگوردسون موفق شد تک گل تیم ایسلند را به ثمر برساند تا این تیم به شگفتی‌سازی خود در این گروه ادامه دهد و در صدر جدول قرار گیرد. البته این تمام اتفاق‌های تلخ برای هلندی‌ها نبود. در این دیدار و در نیمه نخست آرین‌روبن به شدت مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت تا باعث نگرانی هواداران بایرن نیز شود؛ چرا که این بازیکن زیاد مصدوم می‌شود و سابقه مصدومیت‌های طولانی دارد.

در همین شب چک که تا اواسط نیمه دوم با یک گل از قزاقستان قعرنشین عقب بود نتیجه را برگرداند و با برتری 2 بر یک برابر این تیم 3 امتیاز حساس را کسب کرد. ترکیه هم که با لتونی به تساوی یک بر یک رسید.

جدول گروه یک

 

1- ایسلند 7 بازی 18 امتیاز

2- جمهوری چک 7 بازی 16 امتیاز

3- هلند 7 بازی 10 امتیاز

4- ترکیه 7 بازی 9 امتیاز

گروه دوم

اما درباره گروه دوم این بازی ها ، ایسنا می نویسد:«در گروه دوم این رقابت‌ها بلژیک در دیداری حساس در خانه به مصاف بوسنی رفت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید. بلژیک تیم دوم رده‌بندی فیفا که برای رسیدن به صدر جدول به 3 امتیاز این دیدار خانگی نیاز مبرمی داشت ابتدا با گل ادین ژکو از حریف خود عقب افتاد ولی در ادامه با گلهای مروان فلاینی گلزن، کوین دی بروین و ادن هازارد توانست این دیدار را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان ببرد و 3 امتیاز این بازی را به جیب بزند.

در دیگر دیدار این گروه ولز با یک گل در زمین قبرس به پیروزی رسید تا همچنان صدرنشین این گروه باقی بماند. در این دیدار گرت بیل در دقیقه 82 برای تیمش گل زد؛ این در حالی است که برای تیم رده 9 رده‌بندی فیفا که بالاتر از انگلیس قرار گرفته، آرون رمزی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

همچنین رژیم صهیونیستی در دیگر دیدار این گروه با نتیجه 4 بر صفر آندورا را شکست داد تا با نتایج بوسنی از رسیدن به یورو 2016 باز بماند.

 

جدول گروه 2

 

1- ولز 7 بازی 17 امتیاز

 

2- بلژیک 7 بازی 14 امتیاز

 

3- رژیم صهیونیستی 7 بازی 12 امتیاز

 

در گروه هشت این رقابت‌ها ایتالیا موفق شد با برتری یک بر صفر برابر مالت به صدر جدول گرونه برسد و کرواسی را پشت سر بگذارد. در این دیدار ایتالیایی‌ها تلاش زیادی برای کسب برد از خودشان نشان دادند و در نهایت با ضربه 3 امتیازی گراتزیانو پله توانستند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند.

 

پیش از این دیدار کرواسی در آذربایجان به تساوی بدون گل رسید تا صدر جدول گروه را از دست بدهد. دیدار بلغارستان و نروژ نیز با برتری یک بر صفر نروژ به پایان رسید.

 

جدول گروه 8

 

1- ایتالیا 7 بازی 15 امتیاز

 

2- کرواسی 7 بازی 14 امتیاز

 

3- نروژ 7 بازی 13 امتیاز

سایر بازی‌های این مرحله جمعه شب و شنبه شب برگزار خواهد شد.

رقابت های یورو 2016 تابستان سال آینده در کشور فرانسه برگزار خواهد شد و برای اولین بار به جای 16 تیم، 24 تیم در این رقابتها حضور خواهند داشت.

اسپانیا در دوره گذشته با برتری برابر ایتالیا فاتح این رقابتها شد.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هدینگ بدشانس A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    9 13
    جام جهانی 98 برزیل هلند،یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان چلسیبارسلونا با گل ثانیه های پایانی اینیستا،و .... حالا هم با تیم ملی هلند.یکی از بزرگترین مربیان دنیای فوتبال،صاحب سبک ،خلاق در ابداع تاکیتک های جدید ولی این همه بدشانسی واقعا چرا؟هدینگ مرد پای فینال ها و در حسرت جام، فوتبال در حق تو چه نامردی ها که نکرد
  • بی نام TR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    23 16
    حیف اگه حذف بشه فکر کن ایسلند میاد بالا اخه کی نگا بازی ایسلند میکنه
    • منصور A1 ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
      16 14
      من نگاه میکنم.
  • بی نام IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    5 5
    ایکاش ترکیه بتونه صعود کنه گرچه کار سخت شده