هافبک عراقی استقلال می گوید از شرایطش ناراضی است و خانواده اش در ایران آواره هستند.

خبرورزشی نوشت:  جاسم کرار و حاشیه‌؛ این خبر تازه و عجیبی نیست! سرنوشت بازیکن عراقی استقلال با جنجال گره خورده است و او در ادامه رفتارهایش این بار با فرزاد مجیدی درگیر شد. درگیری‌ای که شاید او را از استقلال جدا کند.

مثل اينكه در تمام حاشيه‌ها و جنجال‌هاي استقلال نقش اول را ايفا مي‌كني؟
فكر مي‌كنيد من خودم خوشم مي‌آيد؟ مگر اعصاب من فولادين است؟ نه، مدام يك كاري مي‌كنند و روي مخ من رژه مي‌روند.

چرا فقط تو...؟
اين پرسشي است كه خودم هم دارم. بابا، من مشكل دارم. من از عراق به ايران آمده‌ام تا پولي به دست آورم. از كشورم، خانه‌ام، زادگاهم و همه چيزم گذشته‌ام و غريب هستم. به پولي كه مي‌گيرم دلخوشم و روي آن حساب مي‌كنم اما متأسفانه برخوردهايي با من مي‌كنند كه باعث مي‌شود روح و روانم به هم بريزد.

اين پول ندادن‌ها كه هميشه بوده است و خواهد بود و يك مسئله جديد براي تو نيست.
پول به كنار، زن و بچه‌ام دربه‌در هستند. آواره‌ام كرده‌اند، هر روز براي گرفتن خانه به باشگاه مي‌روم. در هتل المپيك بودم، گفتند بايد بروي. دست زن و بچه‌ام را گرفتم و به كرج رفتيم، آنجا خانواده‌ام تنها بودند، جايي را نمي‌شناسند. به فرزاد مجيدي گفتم شرايط اين‌جوري است، شب كه وقت خاموشي است مي‌روم و اول وقت سر صبحانه برمي‌گردم، گفت برو، به پرويز مظلومي نيز گفتم و او گفت برو پيش زن و بچه‌ات، رفتم و صبح آمدم. سر ميز صبحانه نشسته بوديم كه اين ماجرا پيش آمد، تازه نقشي نداشتم.

خودت ماجرا را تعريف كن. لطفاً حقيقت را بگو...
من با پزشك استقلال مشغول صحبت كردن بودم، به ايشان گفتم من مي‌روم فيزيوتراپي مي‌كنم، فرزاد مجيدي حرف‌هايي زد كه من سكوت كردم و جواب ندادم، ادامه داد و توهين كرد. من هم جوابش را دادم.

دست به يقه نشديد؟
نه، دست به يقه نشديم. اين دروغ بزرگي است. من حقيقت را مي‌گويم و فقط در جواب حرف‌هايي كه فرزاد مجيدي زد، گفتم تو آناليزور هستي نه مربي، تيم سرمربي دارد و با پزشك استقلال مشغول حرف زدن هستم نه تو.

حالا اخراج شدي؟
نمي‌دانم. حرف من زور نيست، به باشگاه گفتم نصف پول خانه را شما بدهيد، نصف پول خانه را خودم مي‌دهم، گفتند قرار نيست ما هر چه تو بخواهي، بدهيم. گفتم هر كاري مي‌خواهيد بكنيد، چيزي كه صلاح مي‌دانيد برايمان بگيريد. هزار بار گفتم اين پول هتل را كه مي‌خواهيد برايم بدهيد مي‌توانيد دو سال آپارتمان اجاره كنيد. مي‌گويند برو هتل، پولش را مي‌دهيم اما مي‌روم و پولش را نمي‌دهند. مگر چقدر مي‌توانم اعصاب داشته باشم؟ من كه چيز اضافه نمي‌خواهم، حق خودم را بدهند. مي‌گويند بي‌نظم هستي. به تعهدتان عمل كرده‌ايد؟ اين بي‌نظمي نيست!

پورحيدري گفته عذرت را مي‌خواهند.
ايشان سرپرست و بزرگتر تيم هستند، اگر حرفي بزنند ناراحت نمي‌شوم. پرويز مظلومي نيز همين‌طور. او هميشه به من لطف داشته است و دوستش داشته‌ام. اميدوارم حقيقت را به اين دو نفر بگويند.

براي چندمين بار به كميته انضباطي استقلال احضار شدي؟
مي‌روم و تمام اين حرف‌هايي را كه به شما زدم، مي‌زنم. اگر تنها بودم حرفي نبود اما زن و بچه‌ام همراهم هستند. نمي‌توانم خانواده‌ام را به امان خدا رها كنم. اين موضوعي است كه دوست دارم درك كنند. مي‌خواهم بازيكن تأثيرگذاري براي استقلال باشم. دوست دارم بهترين نمايش‌ها را به اجرا بگذارم، اينها حرف دلم است.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =