رئیس جمعیت هلال‌احمر در نامه‌ای به رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت بر اجرا و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهوری در تأمین سلامت و پیگیری درمان آسیب‌دیدگان حادثه مسجدالحرام، تأکید مجدد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛ در نامه دکتر سید امیر محسن ضیائی به دکتر سید علی مرعشی، آمده است: حادثه تأسف‌ بار مکه که منجر به فوت و مجروح شدن تعداد زیادی از زائرین خانه خدا گردید، موجب تألم و تأثر شدید مسلمانان جهان شد. ضمن تشکر از زحمات همکاران آن مرکز، لازم است تا در راستای اجرای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و رئیس‌جمهور محترم در تأمین سلامت و پیگیری درمان آسیب‌ دیدگان این حادثه، تأکید مجدد نمایم.

در این نامه عنوان شده است: تمامی مساعی خویش را در جهت مأموریت‌های محوله به‌منظور خدمت‌رسانی حداکثری به حادثه دیدگان به کار بسته و گزارش روزانه اقدامات را به اینجانب منعکس نمایید.

چهار زائر ایرانی از بیمارستان مرخص شدند

همچنین مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، از مرخص شدن ۴ زائر ایرانی حادثه مسجد الحرام از بیمارستان خبر داد.

وحید رحمتی با اعلام آخرین وضعیت حادثه‌دیدگان سقوط جرثقیل در مسجد الحرام، اعلام کرد: ۴ تن از زائران ایرانی حادثه‌دیده مرخص شده و در حال حاضر فقط ۸ تن از زائران ایرانی در بیمارستان‌های ایرانی و سعودی بستری هستند.

وی گفت: حال همه زائران ایرانی بستری در بیمارستان ایرانیان مکه مساعد بوده و در حال حاضر فقط ۲ زائر در بیمارستان بستری هستند.

رحمتی افزود: به علاوه ۶ زائر مجروح دیگر نیز در بیمارستان‌های سعودی بستری هستند که به محض مساعد شدن شرایط جسمی آنها، مرخص خواهند شد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =