عکس‌هایتان را تبدیل به نقاشی کنید / لینک دانلود

مهر نوشت: اپلیکیشن های بسیاری برای ویرایش عکس تولید و روانه بازار فناوری شده اند اما برنامه جدیدی عرضه شده که عکس های کاربرانش را تبدیل به نقاشی می کند.

کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند.

کاربران اسمارت فون ها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص ویرایش عکس می توانند افکت یا حالات مختلفی را به تصاویر اضافه یا حذف کنند.

اما برنامه متفاوتی عرضه شده که عکس های کاربرانش را تبدیل به نقاشی و طراحی های دستی می کند. این برنامه XnSketch نام داشته و طرح ها و سبک های قدیمی را پیش روی کاربرانش قرار داده و موفق به همراه ساختن کاربران با خود شده است.

کاربران تصاویری که به وسیله دوربین های اسمارت فون هایشان به ثبت رسانده اند را می توانند تبدیل به نقاشی یا طراحی کنند. تصاویری که رنگ و بوی متفاوتی با خود به همراه دارند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که تمایل دارند یک نقاش حرفه ای تصویر آن را طراحی کند، می توانید این برنامه را روی اسمارت فون های خود نصب کرده و نقاشی های حرفه ای را شاهد باشید.

این اپلیکیشن می تواند هر نوع تصویری را تبدیل به یک نقاشی منحصر به فرد کند. این برنامه از قابلیت نصب بر پلتفورم های اندروید و iOS برخوردار است تا کاربران هر دو پلتفورم بتوانند از قابلیت های این برنامه بهره مند شوند.

این برنامه حتی سبک های مختلفی از نقاشی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. سبک هایی مانند طراحی با مداد، رنگ روغن و ... . کاربران می توانند تصاویر و طراحی های مختلفی را با استفاده از این اپلیکیشن امتحان کرده و در پایان یکی از سبک ها را انتخاب کنند. برنامه XnSketch از قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر را نیز برخوردار است.

 

برای دانلود از اپ استور اینجا را کلیک کنید. (روی مک)


برای دانلود نسخه اندرویدی اینجا را کلیک کنید

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    و باز هم وینفون غریب است...
  • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    ممنون
  • سامان IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    پلی استور میگه این برنامه واسه کشور شما ساخته نشده
  • راهنما IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    بله ، برای ایران قابل دانلود نیست ، ولی از سایتهای ایرانی قابل دانلود است مثل فارسروید دات کام ویا استفاده از ...