مدیر بازاریابی وب سایت علی‌بابا با اعلام اینکه برای اولین بار امکان خرید اینترنتی بلیط پروازهای خارجی با کارت‌های عضو شبکه شتاب فراهم گردیده است، افزود:

 علاقه‌مندان می توانند از این پس هز ساعت از شبانه روز، بلیط پروازهای خارجی خود به سراسر جهان را بصورت اینترنتی و کاملا آنلاین از سامانه علی‌بابا به آدرس تارنمایwww.alibaba.ir انتخاب، رزرو و خریداری کنند.

توحید علی اشرفی در تشریح جزئیات این امکان جدید گفت: سامانه علی‌بابا که از سال گذشته امکان خرید و استرداد آنلاین بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی را برای کاربرانش فراهم کرده بود، از ابتدای مهرماه سال‌جاری با دریافت مجوزها، گواهینامه‌ها و دسترسی‌های بین‌المللی و با بهره‌گیری از توان متخصصان جوان ایرانی، امکان خرید آنلاین بلیط پروازهای خارجی به سراسر جهان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

وی افزود: در سیستم خرید اینترنتی بلیط پروازهای خارجی علی‌بابا، امکان دسترسی به پروازهای تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی مانند: لوفتهانزا، ترکیش، ایرفرانس کی ال ام، اکراینی، ایرفلوت، آذربایجانی و ... با بهترین قیمت‌ها از مبدا ایران فراهم گردیده است.

علی اشرفی در پایان اضافه کرد: کوشیده‌ایم با بهترین کیفیت ممکن، شبکه داخلی خرید اینترنتی بلیط هواپیما را با سیستم های بین‌المللی رزرو و خرید پروازهای خارجی هماهنگ و مرتبط کنیم تا بستر مناسبی برای اتصال آنلاین شبکه گردشگری داخل ایران با خارج از کشور برداشته شود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =