مظلومی گناه مساوی را گردن کارلوس کروش انداخت /عبدالله گواردیولا درباره بازی با استقلال چه گفت؟

خبرگزاری تسنیم نوشت که پرویز مظلومی فشردگی بازی های لیگ را دلیل بی کیفیت بودن بازی های لیگ و نتایج بدست آمده تیم هایی مثل استقلال و یکی از دلایل نیامدن هواداران استقلال به ورزشگاه دانست.

پرویز مظلومی در خصوص تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: این بازی برای ما سنگین بود و در نیمه اول خوب نبودیم. آن‌طور که انتظار می‌رفت بازیکنان‌مان نتوانستند نکاتی را که به آنها گفته بودیم، انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به گلی که تیمش دریافت کرد، افزود: زود گل خوردیم و خدا را شکر توانستیم خیلی زود هم گل خورده را جبران کنیم.
وی ادامه داد: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی را به حریف‌مان دادیم، اما با تغییراتی که در نیمه دوم صورت گرفت هم جلوی موقعیت‌های حریف را گرفتیم و هم دو سه موقعیت خوب را از دست دادیم. در مجموع من از نتیجه به دست آمده راضی نیستم، چون باید در بازی‌های خانگی سه امتیاز را بگیریم و قدر این امتیازات را بدانیم. ما باید در ورزشگاه آزادی تلاش بیشتری برای پیروز شدن انجام دهیم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: فشردگی بازی‌ها باعث شده تا ما به ناچار تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنیم و برای اینکه روی بازیکنان فشار ایجاد نشود، جای آنها را در ترکیب تغییر بدهیم. امروز هم پیش از بازی در حالی که حساب ویژه‌ای روی خسرو حیدری و ارسال‌هایش کرده‌ بودیم او مصدوم شد و نتوانستیم تاکتیک‌های خود را که براساس سانترهای این بازیکن مدنظر داشتیم، اجرا کنیم. البته جانشین حیدری عملکرد بسیار خوبی داشت.
مظلومی درباره اینکه آیا از عملکرد خط دفاع و دروازه‌بان تیمش مقابل استقلال خوزستان رضایت دارد یا خیر، گفت: واقعاً از خط دفاع‌مان راضی هستم، چون در بازی امشب مقابل تیم سوم جدول خیلی خوب بازی کردند و باید به آنها خسته نباشید بگویم. البته ما نتوانستیم به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم، اما می‌توانیم در بازی‌های آینده نتیجه امروز را جبران کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که تیمش در سه بازی گذشته فقط مساوی کسب کرده و اینکه آیا تعطیلات لیگ و مشکلات مالی در کسب این نتایج تأثیر داشته یا خیر، عنوان کرد: مسلماً دور بودن از مسابقات روی کار تیم ما تأثیر می‌گذارد. وقتی لیگ به صورت فشرده برگزار شود قطعاً بازی‌ها کیفیت لازم را نخواهند داشت و همین مسئله باعث می‌شود مثل امروز هواداران برای تماشای بازی تیم صدرنشین به ورزشگاه نیایند. البته برگزاری بازی در وسط هفته، آن هم در ایام عزاداری امام حسین (ع) هم باعث شد تا امروز تماشاگر کمی به ورزشگاه بیاید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مسلماً تعطیلات مکرر و زیاد لیگ هم به ما و هم به دیگر تیم‌ها لطمه می‌زند. الان که بازی‌ها هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود، باید مواظب باشیم که کسی مصدوم نشود و یا تغییرات در ترکیب اصلی بدهیم که خواسته من مربی نیست.
مظلومی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد جاسم کرار در بازی امروز مقابل استقلال خوزستان رضایت دارد یا خیر گفت: از کرار راضی نیستم، چون وظیفه‌ای که روی دوش او گذاشته بودیم را انجام نداد. ما روی کرار به عنوان یک هافبک تأثیرگذار حساب باز کردیم و او هم در چند تمرین گذشته عملکرد خوبی داشت، اما امشب نتوانست آن توقع و انتظاری را که ما از او داریم برآورده کند.

همچنین سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که انتظارش از بازی مقابل استقلال تهران بیشتر از اینها بوده است.

عبدالله ویسی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: دو تیم بازی نسبتاً هجومی را به نمایش گذاشتند و بازی خوبی بود. انتظار ما بیشتر از اینها بود، چون دو تیم صدرجدولی بودند و استرس این را داشتند که کدام تیم صدرنشین شود.
وی ادامه داد: هم ما و هم استقلال تهران به دنبال کسب پیروزی بودیم اما این طور نشد. امیدوارم بازی‌های آینده تیم‌های صدر جدولی تماشاگرپسندتر و بهتر شود. در مجموع یک امتیازی که امروز در تهران گرفتیم خوب بود و امیدوارم روند شکست نخوردن‌مان همچنان ادامه داشته باشد.
سرمربی استقلال خوزستان درباره عملکرد داور عنوان کرد: به نظرم عملکرد داوری خیلی خوب بود و امیدوارم تمام داوری‌ها مثل امروز بی‌نقص باشد.
ویسی در پاسخ به این سوال که منظورش از بازی زیبای استقلال تهران و استقلال خوزستان چه بوده است چون بازی اصلاً تماشاگر پسند نبوده است،گفت: هر موقع که تیم‌های روبه‌روی هم رو به بازی هجومی و خلق موقعیت می‌آورند به آن می‌گویند بازی نسبتاً زیبا و من هم گفتم بازی نسبتاً زیبا بوده است.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 470344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =