روزنامه فرهیختگان نوشت: 10 نفر که سه نفرشان هم مسلح بوده‌اند بار دیگر جنایت خمینی‌شهر اصفهان را در قزوین و در مورد دختران جوان در یک جنگل تکرار کردند.

متهمان این پرونده به گروه‌هایی که برای تفریح به مناطق باراجین و جاده زرشک در شمال قزوین رفته بودند، حمله و به دخترهای این گروه تجاوز کرده بودند. اگرچه تا امروز خبر این جنایت به هیچ‌عنوان رسانه‌ای نشده و از سوی مسئولان قزوین مسکوت مانده بود، گفته می‌شود به احتمال زیاد برای متهمان این پرونده که یک ماه پیش دستگیر شده‌اند، کیفرخواست اعدام صادر شده است.

پسران بسته شده به درخت

در جاده باراجین قزوین به دختران جوان که به پیک‌نیک رفته بودند تجاوز شده و متهمان هم دستگیر شده‌اند و حالا مسئولان انتظامی و قضایی قزوین بر سر اینکه چه کسی این خبر را تایید کند، بحث می‌کنند. این اتفاق بیش از سه بار در این جاده در نزدیکی جاده فرعی زرشک افتاده و دختران جوان در حالی مورد تعرض قرار گرفته‌اند که عده‌ای پسر جوان نیز در اکیپ‌شان حضور داشته‌اند. گفته می‌شود تعرض‌کنندگان هر بار پسرهای جوان را با تهدید سلاح گرم به درخت بسته و در مورد دختران اقدام به تعرض می‌کردند.
در حالی بیش از یک ماه از دستگیری 10 نفری که به دختران جوان در باراجین قزوین تجاوز کرده‌اند می‌گذرد که هیچ‌یک از رسانه‌ها حتی رسانه‌های محلی قزوین در این باره خبری منتشر نکرده‌اند.

علی‌حسین حسینی‌نژاد، رئیس پلیس آگاهی استان قزوین در گفت‌و‌گو با «فرهیختگان» درباره این خبر ابتدا اظهار بی‌اطلاعی کرد و سپس گفت: «هیچ خبری از این موضوع ندارم و جزئیاتی هم نمی‌دانم.»

او همچنین با طرح این پرسش که چه کسی این خبر را به شما داده است، افزود: «از هرکسی که این خبر را گرفتید جزئیات خبر را هم بگیرید.»

او در پاسخ به اینکه چطور ممکن است رئیس پلیس آگاهی استان از چنین پرونده‌ای آن هم یک ماه پس از دستگیری متهمان بی‌خبر باشد، توضیح داد: «شاید هم بی‌خبر نباشم، اما برای دریافت خبر باید به مقر انتظامی استان بیایید.»

احتمالا حکم متهمان اعدام است

از سوی دیگر، کیومرث ایمن معاون سیاسی امنیتی فرماندار قزوین، این خبر را تایید کرد و اطلاع‌رسانی درباره جزئیات این پرونده را وظیفه دادستان برشمرد. او به فرهیختگان گفت: «پرونده در دادسرا باز است و مسئولان قضایی در حال پیگیری هستند، اما تنها اطلاع‌رسانی این است که دادستانی باید درباره این پرونده جزئیات بدهد و این امر وظیفه من نیست.»

صادق نیارکی، دادستان قزوین اگر چه به صورت تلفنی پاسخگو نیست، اما یکی از مسئولان دفتر دادستانی این خبر را تایید کرد و گفت که احتمالا حکم همه متهمان این پرونده اعدام است.

یک مسوول در اداره آگاهی استان قزوین نیز درباره این اتفاق به فرهیختگان گفت: «متهمان یک بار دست به این جنایت نزده‌اند و چندین بار با همین قصد به بالای جاده باراجین در نزدیکی فرعی زرشک رفته‌اند و در یکی از جنگل‌هایی که مردم برای پیک‌نیک می‌آمدند به دختران جوان تجاوز می‌کردند. در همه دفعاتی که متهمان دست به این اقدام زده‌اند دختران به‌تنهایی پیک‌نیک نرفته‌اند و به‌صورت گروهی به گردش رفته بودند، اما متهمان با سلاح گرم افراد را تهدید می‌کردند و پس از بستن پسران به درخت دست به این اقدام می‌زدند.»

متهمان جنایت باراجین قزوین در حالی بیش از یک ماه از دستگیری‌شان می‌گذرد که هیچ‌خبری درباره آنها منتشر نشده و حتی برخی ساکنان این منطقه که به‌خاطر این گزارش با آنها تماس گرفتیم از ماجرا بی‌خبر بودند و تنها عده کمی از ساکنان این منطقه از جنایت خبر داشتند.

تکرار فاجعه خمینی‌شهر

به هر حال بیش از چهار سال از حادثه خمینی‌شهر اصفهان و اعدام چهار متجاوز آن پرونده می‌گذرد و حالا متجاوزان دیگری این بار به دختران قزوینی سوءقصد کرده‌اند. در حادثه خمینی‌شهر اصفهان که خرداد 90 اتفاق افتاد 14 مرد با حضور در یک باغ خانوادگی به شش زن در مقابل مردان قوم و خویش‌شان تعرض کردند. چهار نفر از این افراد در جریان این پرونده به حکم اعدام محکوم شدند ودر 28 مهرماه 90 در پارک بهشت این شهرستان در ملأعام به دار آویخته شدند.

متهمان این پرونده که میانگین سنی‌شان 23 سال بود، متهم بودند با ورود غیرقانونی به باغی در حاشیه خمینی‌شهر، بستن دست و پای مردان و تجاوز به زنان، فاجعه باغ وحشت خمینی‌شهر را به‌وجود آوردند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 471463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 110
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهیل IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    این پست فطرت ها اول باید اعدام شوند وبعد سر از تنشان جدا کنند.
    • حسین IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      201 5
      حادثه خمینی شهر هم به خاطر مسایل سیاسی و اینکه شورای تامین شهرستان از مردم خود این شهر نبودند علنی و جنجالی شد و گرنه کسی این مسایل را افشا نمیکنه. صدا و سیما هم سنگ تمام گذاشت
    • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      من میگن تحویل داعش بدیم شون
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      تازه گفته حکمشان احتمالا اعدام است؟؟؟؟؟ اینارو قبل از اعدام باید سنگ سار هم بکنند
    • بهلول A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      چقدر داعش درونت فعاله....بی خیال بابا. اعدام در ملا عام کم بود میخوای صحنه گردن زدن هم را تماشا کنی
    • بی نام RO ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      حالا اون قبلی ها اعدام شدن چه اتفاقی افتاد.به جای این حرفها روانشناس ها و جامعه شناسها رو جمع کنید علت یابی بشه این مشکلات.چرا مردم به اینجا رسیدن؟و مسوولان چرا خودشون رو کنار میکشن همیشه؟
    • بی نام IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      فعلا مسئله مهم کشور دست دادن ظریف با اوباماست . اینا که مسئله مهمی نیست
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      40 95
      نباید محدودیت بیش از اندازه برای دانشجویان ایجاد کرد و افراد شرور هم باید اعدام بشوند ولی این مکانی که حادثه اتفاق افتاده نزدیک داشگاه آزاد قزوینه من خودم دانشجوی این دانشگاه بودم جناب آقای موسی خانی رییس محترم دانشگاه به جای معطوف شدن تمام وقت رو تیم روباتیک دانشگاه کمی هم رو جنبه فرهنگی کار کنید تمام کسایی که از دانشگاه بازدید داشتن میدونن چی میگم و اونجا چه خبره هرچیزی اندازه داره به بهانه ی آزادی دیگه نباید گند همه چی رو در آورد اینجا ایرانه و نمیشه بگیم یک شبه بشه مثل اروپا پیش گیری بهتر از درمان است
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      61 7
      این متجاوزان خود داعشند و افرادی خودسر و مسلحند و آدم معمولی نیستند.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      بعد اعدام سرشون از تن جدا بشه که چی؟ دردش بیشتره یا ...؟؟؟ به نظر من ٣٠ سال در زندان کار کنند ظرف بشورند لباس بشورن توالت حمام تمیز کنند ... بعد اعدام
    • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      31 72
      اگه بخوایم سرشون رو ببریم، ما هم میشیم مثل اونا
  • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    145 7
    خوش به جای خویشتن بوداین نشست خسروی تانشیندهرکسی اکنون به جای خویشتن
    • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      25 91
      باید ریشه یابی بشه و اعدام نشند چون با اعدام مخالفم و ریشه یابی شیک تره
    • بی نام A1 ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      16 7
      از کی تا حالا حمایت از متجاوز و ارازل اوباش شده شیک بازی،نکنه این عملشون برات خیلی شیک بوده
  • شانلی IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    369 4
    یعنی واقعا هیچ راهی برای تأمین این جاده ها وجود نداره؟؟
  • ایرانی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    فقط اعدام...
    • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      62 23
      الان بعضی ها برای اعدام نشدت این جانی ها کمپین می زنند
  • كيوان IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    393 4
    اگه بار اول گفته بودند، دفعات دوم و سوم اتفاق نمي افتاد.
  • بی نام IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    249 5
    هر دم از این باغ بری میرسد
  • ناصر A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    261 2
    تازمانی که تکذیب و تایید خبر تو ایران مد باشه اطلاع رسانی هم همینطوری خواهدبود
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    مرحله رسیدگی دردادسرامحرمانه است وافشای اطلاعات درحکم جرم افشای اطلاعات شغلی بوده ومجازات دارددرضمن اینگونه جرایم دردادگاه نیزبه صورت غیرعلنی رسیدگی می شوندچراکه باعث جریحه دارکردن احساسات عمومی می شود
    • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      103 5
      دوست عزیز اگه قبل از اینکه این خبر پخش بشه خواهر خودت به اونجا بره و همچین اتفاقی براش بیفته بازم میگی احساسات عمومی جریحه دار میشه؟؟؟؟ یا اونوقت احساسات خودت جریحه دار میشه؟؟؟؟
    • امیر IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      31 2
      عجب
  • بیقرار IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    459 8
    بحران جنسی خیلی وقته سرزمین ما رو فر گرفته حتی از بحران مواد مخدر هم پیشی گرفته ولی کسی جرات عکس العمل و واکاوی او رو نداره متاسفانه ...
    • بی نام A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      32 58
      چه ربطی دارهتجاوز وحشیانه و زورگیری در همه جای دنیا وجود داره مختص ایران نیست
  • 3030 A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    483 9
    خاک تو سرتون کنن اگه تو امریکا یا اروپا این فاجعه اتفاق افتاده بود روز و شب تلویزیون خبر فوری و زیرنویس میکرد میزگرد و چهارگوش میذاشت.....ولی تو کشور خودمون که میشه کسی چیزی نمیدونه مسولین بی اطلاعن.... اگه خبرای تجاوز هم تو شبکه و اخبار سراسری گفته بشه و عکس متجاوز نشون داده بشه هیچ سوراخ موشی باقی نمیمونه که برن قایم بشن و زود پیدا میشن....
    • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      68 6
      گل گفتی
    • رهام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      43 74
      3030 تو همون آمریکا و اینا صد برابر ایران از این اتفاقات داره می افته ... پس میز دایره ایی اونا و تخلیه انرژی جوناشوونم ربطی نداشته ... این ی نوع بیماری روانیه که فقط میل جنسی دلیلش نیست
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    148 3
    در این کشور چه خبر است آدم واقعا وحشت می کند
  • کرمانی A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    تبریک میگم که برگی بر افتخارات این سرزمین اضافه شد
  • علی A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    214 4
    امنیت خیلی بالاستوقتی به خدمون رحم نمیکنند وای به حال توریست های بیچاره
  • آراز A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    94 12
    چرا در کشور ما همه صورت مسئله را می بینند وکسی به علل و ریشه ی مسئله نمی پردازد وکسی به فکر برطرف کردن نیازهای جنسی، که یکی از نیازهای اولیه انسان است توجه نمی کند ومطمئن باشید اگه مسئله با اعدام وابد حل می شد باید سالها پیش این موارد ریشه کن شده بود. البته وصد البته من مخالف مجازات نیستم وخودم را هم جای خانواده قربانیان قرار می دهم. ولی معتقدم باید درجامعه زمینه روابط قانونی در وهله اول ازطریق تشکیل خانواده ودرغیر این صورت از راه های قانونی دیگری فراهم شود.
  • habib A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    163 5
    آقا این فاجعه ها نشون از این داره که در جامعه راه رو غلط رفتیم ایهالناس...شاید بیش از 70 درصد جوانان کشور بیمار جنسی شدند مسوولان ببینند نتیجه کارهایشان را....آموزش غلط اجبارهای بیخود و هزارن چیز دیگه...خودم به عنوان یک معلم میبینم دانش آموزان چه تفکراتی دارند و این تفکرات چقدر برای اجتماع در آینده ضرر دارد...فقط برخی ها دلواپس چیز های دیگرند....به خودمون بیایم و همه دلواپس این موضوع خطرناک شیم... خیانت در بین زنان داره کم کم زیاد میشه لطفا چشم هایمان را باز کنیم.... خبر آنلاین یک بار هم نظر من رو چاپ کن
  • بی نام RO ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    175 9
    عجب بیکاریم و بیچاره‌ایم و هار شده‌ایم
  • بی نام US ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    عقده های روانی و جنسی جوانان را دست کم نگیرید و از قوانین اشتباه خود دست بردارید و راهکار تازه ای بیاندیشید.
    • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      32 47
      یعنی اگر روابط جنسی آزاد بشه این مشکلات حل میشه؟بهتره برین یه تحقیق در مورد کشورهایی که بیشترین مورد تجاوز رو دارن بکنید تا متوجه بشین کشورهایی که روابط آزاد هم دارن باز این پدیده گریبان گیرشون هست.هیچ چیز شهوت رو سرکوب نمیکنه مگر شعور و فرهنگ که اینا هم متاسفانه روز به روز کمرنگ تر میشه.
  • بی نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    95 2
    اگه همون بار اول اطلاع رسانی میکردنند جلوی اتفاقات بعدی رو میگرفتند.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    یا خدااااا.اعصابم بهم ریخت.فکر کن جلو چشم مرداشون.باید تیکه تیکشون کرد پستای کثافتو.من نمیدونم چرا کسایی ک تجاوز میکنن باید برا عدامشون دیه شونو اول داد.بنظرم تجاوز باید بدون هیچ پیش شرطی اعدام بشههههه اونم این وضع وایییی خدا
    • منصور IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      24 0
      برای متجاوز دیه نمیگیرند. دیه برای قصاص گرفته میشه.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    شهر توالت هم نیاز دارد
    • طه IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      54 23
      ن عزیز دل بنده انسان باید جلوی های نفسش رو بگیره ... نیاز جنسی داره ازدواج کنه راهی که خدا جلو پاش گذاشته ... کی حاضره خواهرش یا مادرش بره تو اون توالت کار کنه ؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    84 40
    مخفی کاری کنید و در خفا هم اعدامشان کنید تا درس عبرتی برای دیگران شود
    • محمد IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      69 8
      اگر مخفی کاری کنند چجوری درس عبرت بشه برای بقیه؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      42 0
      عزیزم کنایه بود.منظورم اینه با این مخفی کاریها چیزی حل نمیشه .خبرانلاین لطف کردن علامتهای اخرشو حذف کردن شما متوجه نشدی
  • بی نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    30 78
    احتمالاََ حکمشون اعدامه "احتمالاََ" حالا گیر ندید بالاخره یا اعدام می‌کنن یا نمی کنن دیگه شما خون خودتونو کثیف نکنید
    • سورنا A1 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      39 14
      اگه واسه اقوام خودتم اتفاق بیوفته میای اینجا تیکه بندازی؟؟؟؟؟ حالمو به هم میزنید هموطن های روشنفکر
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    193 1
    چه دلیلی داره که مسئولین تا امروز این قضیه رو پنهان کرده بودن ؟
    • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      64 1
      برای این که مملکت ما گل و بلبله.این فجایع مال غربیاس
    • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      31 1
      ضمن اینکه سیاه نمایی میشه و دوم اینکه به مصلحت نیست.این دو جمله رو بخاطر بسپار خیلی جاها کاربرد داره و ازش استفاده میشه
  • یه رزمنده قدیمی A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    تو رو خدا یه کاری کنید جوونا برن یه جایی انرژیشونو تخلیه کنن تا بعدا تبدیل به متجاوز نشن.به خدا همه ما تو این قضیه شریکیم.
    • صابر IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      74 7
      درود . دقیقا همینطوره . هم دم میزنن از اعدام ولی کسی نمیگه چرا اینها باید به درجه ای برسن که همچین کاری بکنن . این همه سفر تایلند و... نشون از چیه ؟؟
  • ahmad A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    43 5
    خدایا به کجا داریم میریم. چرا اخه اینقدر تجاوز زیاد شده است؟ من دختر دارم و الان واقعا پشیمان شدم از اینکه دختر دار شده ام خدابا اگه تو این مملکت هرروز وضع بدتر بشه چی کار کنیم اخه. با اعدام و اینها هم دیدید که هیچی درست نشد خدایا خودت راهکار رو نشون مسولین بده که لااقل از این به بعد دیگه تکذیب نکنن که تجاوزی هم شده. اگه این اتفاق تو امریکا افتاده بود الان تیتر یک صدا و سیما بود.
  • حسینی دولت آبادی از قزوین A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    65 4
    با سرپوش گذاشتن بر این مسئله آبروی شهر حفظ نمیشود بلکه با تامین امنیت این امر محقق میشود. اعدام کمترین مجازات این بی صفتان است.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    دختر با پسر چکار می کردند؟
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      73 44
      به تو چه
    • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
      5 0
      به تو ربطی ندارد
  • حسین RO ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    52 4
    امنیت کشور واقعا به خطر افتاده، باید به این کارها با اشد مجازات برخورد شود اعدام
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    44 5
    متاسفانه من خودم با همچین ماجرایی برخورد کردم توی بوستان باراجین قزوین دوسال قبل بود.... دو نفر با لباس سربازمشابه پادگان همان اطراف بدون برچسب اسم بودند، سنشان هم کم بود ... با هاشون بحثم شد فرار کردن... گفتن به شما مشکوکیم ... گفتم خوب ما رو ببرید پایگاهتون... بهشون گفتم خودم نظامی هستم... بعضی وقتها آدم فکر می کنه که اعدام خوب نباشه ولی وقتی که بخواهند به عزیز ترین کست جسارت کنند ممکنه نظرت برگرده
  • بهمن IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    96 1
    چرا نباید بگن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر قزوین تافته جدا بافتست ؟ حفظ آبروی شهر به چه قیمتی ؟ شاید اگر زودتر اطلاع رسانی میشد آخرین گروههای قربانی دچار این بی آبرویی و بدبختی نمیشدند .
  • مهدی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    5 96
    دروغه
    • بی نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      40 3
      دروغه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتما شماهم میخوای آبروی شهرتون رو حفظ کنی
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    53 4
    غریزه رو میشه جلوشو گرفت ولی اینها ربطی به فوران میل جنسی نداره. مگه کسی گشنه اش بشه میره میزنه صاحب رستوران رو میکشه؟ از یه حدش به بعد جنونه و وحشی گری این همه آدم دارن تو این مملکت زندگی میکنن و بالا و پایین مشکل دارن ولی آیا همشون به خودشون اجازه این کارها رو میدن؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    در خیلی از مواقع نحوه پوشش دخترها هم خودش محرکه بزرگیه وهر چه قدر نامناسب باشه بیشتر جلب توجه می کنه
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      68 7
      ببخشیدا جلو مرداشون بهشون تجاوز کردن میفهمیییی
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      96 5
      یعنی هرکی لباس محرک پوشید میشه بهش تجاوز کرد؟؟ آقا یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید.
    • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      70 5
      برو دکتر
    • بی نام US ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      68 5
      ببخشید ولی از نظر شما انسان با حیوان تفاوتشون کجاست ؟
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      52 1
      طرف با سلاح گرم رفتهاونم نه يك بار ،چند بار شما ميگيد پوشش دختران
    • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      47 3
      پس تو کشور های دیگه دختر ها با اون پوششون هر روز باید مورد تجاوز قرار بگیرند،داداش من صورت مساله را پاک نکن
    • negar RO ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      52 6
      کجای دنیا پوشش طرف جلب توجه کنه بهش تجاوز میکنن . اگر خانومهای ایرانی مثل اروپایی ها میگشتن شماها می خواستین چیکار کنید. احتمالا در هر یک ثانیه یکی از این فجایع رخ میداد.
    • داود IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
      1 1
      گل گفتی و گل گفتی ...
  • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    5 47
    طبق قانون مجازات زنای به عنفزوراعدام بوده البته پس از تفهیم واثبات جرم توسط قاضی .نمیشه براساس گزارش یک رسانه رای داد
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    33 26
    وای اگر خدا نباشد اگر خدا نباشد همه چیز مجاز خواهد بود
    • سپهر IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      22 6
      خداوند اگر نباشه و فردی به وجودش اعتقادی نداشته باشه، باز هم دلیل نمیشه انسانیت اینطوری که ما شاهدشیم پایمال بشه. مشکل اینجاست که این اصل مهم رو توی مدارس ما در کنار تعلیمات دینی آموزش نمیدن.
  • كسري IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    به نظرم بايد همان خانه هاي عفاف ،‌شهر نو سابق يا هر چي ... جائي براي تخليه جنسي جوانان چه زن چه مرد با رعايت شرع و قانون و بر اساس مقتضيات زمان تاسيس شود.به خدا از نان شب واجب تر است.عاقلان دانند.بدرود
    • بی نام A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      62 29
      بعد اون وقت کسری دوست داری از نزدیکانت کسی تو اونجا کار کنه ؟؟؟؟
    • علی IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      56 46
      تخلیه؟ آیا شما خواهر و مادرتو میزاری تو خونه عفاف ملت بیان تخلیه بشن؟؟؟؟
    • ساحل IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      37 12
      آقای علی چه ربطی به خواهر و مادر اون داره بعضیا میرن.دلیلی نداره هرکی این پیشنهادو میده خودشم اهل این کارا باشه.متجاوز بجای جنگل و خیابون میره اونجا
    • مهدی IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      22 17
      خانه ی عفاف ی چیز من درآوردی برادر من . شما وقتی که یک نفر رو صیغه کنی اون خانم تا سه ماه حق صیغه نداره و باید عده نگه داره . خانه ی عفاف رو اونوری ها مد کردن که بگن ببینید اسلام هم همین راه رو داره میره . تنها راهش فقط ازدواجه و دولت باید تسهیلات ازدواج رو فراهم کنه... مثل ساختن یک سری مسکن که جوانان تازه ازدواج کرده یکسال با بهای ناچیزی توش زندگی کنن که بتونن پس اندازی کنن و ...
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    43 3
    مخفی کاری تا کی؟ وقتی فاصله بین بلوغ و ازدواج به بیش از 15 سال رسیده و روز به روز هم بیشتر میشه و هیچ راه قانونی و مشروع دیگری برای تامین نیاز جنسی که یک حق طبیعی و فطری برای هر انسانه در جامعه ما وجود نداره ، اصلا عجیب نیست هر روزه شاهد انواع مزاحمت و تجاوز و بحران های دیگر باشیم.
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    23 12
    نمونه ای آثارزندگی،مجردی.
  • مصطفی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    26 3
    اعصابم خورد شد،نامردای عوضی رو اعدام کنن تا درس عبرت بشه
  • بی نام IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    33 11
    من آخه نمیدونم چطور ممکنه یه پسری یه دختری از سنین نو جوانی نیاز جنسی رو در خودش احساس کنه . بعد 10 11 سال و بعضا بیشتر مخصوصا در پسر ها که شرایط ازدواجشان سخت تر هست اون رو نادیده بگیره . مگه ممکنه من پسر 21 ساله که تو این سن تقریبا اوج تحریک پذیریم هست این حس رو در خودم نادیده بگیرم ؟؟ نتیجه ی این محدودیت ها چی میشه ؟؟ جز فساد ؟؟ جز تجاوز ؟؟ من پسر که شرایط ازدواج ندارم نیاز جنسیم باید چجوری رفع بشه ؟ این یکی از اساسی ترین نیاز های بشر که متاسفانه تو کشور ما فکر میکنن بد و مستهجن هست . معلومه که باید منتظر خیلی بدتر از اینها باشیم . انسان رو از هرچیزی بیشتر دورش کنی و محدودش کنی نسبت بهش حریصتر خواهد شد .
  • علی A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    15 2
    اقا زمانی که نمیتونید مشکلات اقتصادی .اجتماعی جوانان و اردواجشون را فراهم کنید از این بدتر میشه .شهوت چشم ادمو کور میکنه .اما ادمایه پس فطرتی که تجاوز به حریم شخصی میکنن باید فقط اعدام شوند تا درس عبرت شود . هرچند تا به حال نشده است .
  • مجتبی A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    27 0
    یک سال قبل همچین اتفاقی تو منطقه مااستان فارس اتفاق افتاد 5نفر حبس بالای 20 سال گرفتن هیچ خبرگذاری خبری درج نکرد. این قبیل اتفاقات خیلی میفته فاجعه خمینی شهر از دستشون در رفت وگرنه همونم کسی خبر نمیشد.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    85 1
    نمایندگان دلواپس کجایند؟
    • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      59 2
      اصفهانن رفتن علیه جک استراو جلوی هتلش شعار بدن
  • به رنگ ارغوان A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    29 12
    این افراد هم اعدام کردید تموم شد چه تضمینی هست دوباره این دست اتفاقات رخ نده؟ آیا مسله با اعدام درست میشه؟
    • طه IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      15 8
      هیچ تضمینی.همونطور که در دیگر کشورها هم بدون اعدام و به اصطلاح ریشه یابی درست نشده . این دلیلش زیاده خواهی و پیروی از شهوته ... هیچ وقت فکر ی جامعه ی ایده آل نباشید.. ت ازه برا ما خوبه 4 سال ی باره البته باید این موضوعات رسانه ای بشه و اشد مجازات هم در نظر گرفته بشه
    • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      1 5
      اعدام کردن داریم تا اعدام کردن.اگه همینجوری تو زندان یه دم صبحی اعدام بشن هیچ اتفاقی نمی افته .ولی اگه وسط میدون شهر اعدامشون کنن و از این نترسیم که غربیها میگن حقوق بشر رو رعایت نکردیم اونوقت کسایی که این فکرها تو سرشونه وقتی جون کندن و ضجه و التماسهاشونو موقع اعدام ببینن دیگه فکر این کثافت کاریها از سرشون می افته.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    69 4
    متاسفانه ایران افریقای گرسنگان جنسی شده است....باید فکری اساسی کرد..
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    5 68
    به نظرم رسانه ای کردن این مساله از طریق شما از کار اونها بدتر بوده.
  • بینام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    11 0
    گل بود و به سبزه اراسته شد
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    24 3
    آخه چطوری میتونن زندگی آدم ها رو نابود کنن ، به خانم یک نفر تجاوز کنن و اون نتونه کاری کنه ، آثار روانی که روی اون زوج میمونه جبران ناپذیره و حتی ممکنه زندگیشون از بین میره ، اعدام کنید هرچند برای هیچ کسی متاسفانه درس عبرت نمیشه
  • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    33 7
    وقت درو کردن محصولی ست که کاشته ایم.
    • بی نام DE ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
      2 12
      چرت ترین نظر.. یعنی چی؟؟؟ما یه مشت جانی افتاده به جون دختر مردم پرورش دادیم؟؟ما خواستیم؟ غلط کردن اعدام هم کمه براشون
  • محمد A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    18 3
    این موجودات کثیف را باید به سخت ترین و وحشتناکترین روش اعلام کرد تا درس عبرت شود
  • محسن A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    13 34
    من خودم قزوینی هستم. احتمال قوی هم میدم که متجاوزا بومی قزوین نبودن. گسترش بی رویه شهر و حضور افراد غیر بومی بخصوص در شهرهای کوچک اطراف قزوین که به علت وجود شهرک های صنعتی است دارد باعث نا امنی شهر قزوین میشود. این اتفاق به عنوان زنگ خطر است. خواهشا مسئولان فکری بکنند. مردم با خانواده هایشان به این مکان ها میروند و پول ورودی هم میدهند ولی خبری از امنیت نیست.
  • milad RO ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    18 7
    سالهاست که بعد از شنیدن خبرهایی از این دست مردم صحبت از اعدام و سر بریدن و ... متجاوزین میکنند و در عمل هم این مجازات ها اعمال میشود ولی سوال اینجاست که این روش برخورد تا چه اندازه موفق بوده و چه میزان از جرم و جنایت به واسطه این تنبیهات کاسته شده است؟ آیا میتوان با اعمال خشونت با خود پدیده خشونت مبارزه کرد؟ بررسی تجربیات جوامع پیشرفته که به نسبت در مبارزه با خشونت موفقیتی کسب کرده اند به ما چه میگوید؟ من از عمل شنیع این افراد با تمام وجود متنفرم ولی عاملین را، که حتما مرتکب جنایت هولناکی شده اند، قربانی یک جامعه بیمار میدانم. مادامی که علمای جامعه شناسی نتوانند در یک فضای آزاد به بررسی بیماری های مبتلابه جامع بپردازند، شوربختانه هیچگونه بوی بهبود از اوضاع جامعه به مشام نخواهد رسید.
  • بی نام IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    13 10
    فقط میتونم بگم خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه و خدا شر شیطان حرامزاده رو از همه ملت جهان دور کنه و همه ما مسلمانان رو به راه راست هدایت کنه الهی آمین یا رب العالمین.
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    21 11
    فقط اعدام در ملا عام
  • بی نام IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    30 8
    این بدبخت بیچاره ها دانشجو دانشگاه باراجین بودن بومی نبودن بچه تهران بودن این بلا سرشون اومده قزوین مسببینشون باید حتما در ملا عام اعدام بشن تا درس عبرتی بشه برای سایرین
  • رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    8 3
    احتمالا احسان علیخانی باز تو ماه عسل این متجاوزا رو میاره و رو به دوربین میگه، اعدام اخه
  • بی نام DE ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    7 1
    اسلحه گرم دست کیاست؟
  • بی نام A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    3 4
    من حاضرم حکم اعدامشون رو انجام بدم
  • همشهری IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    1 2
    جدای از انجام فعالیتهای کارشناسانه وانجام تحقق واسیب شناسی بروز چنین وقایعی یقینا" حکم اعدام برای این گروه کیفر عمل زشتشان است .علما جامعه شناسی بیندیشند وقضات حکم اعدام دهند .ادم پاک ونان حلال خورده فقط دراثر عصبانیت ممکنه یک اشتباه خطا ویا مرتکب حتی قتل وزنا شود وگرنه انجام چنین اعمالی با قصد ونیت قبلی در مکان مشخص .زمان مشخص وبا در دست داشتن سلاح سرد وگرم وطناب نشان از ناپاکی ژن این افراد است .لذا یقینا" حکم اعدام اگر باز دارنده هم نباشد الزامی است .حداقل انسانهای دیگری را بی حرمت نمی کنند .یعنی نیستند که خباثت خود را تکرار کنند .حالا بعدا" متخصصان رای ونظر خود را اجرائی کنند .امکان وزمینه فحشا نیز بسیار است اما هیچکدام با تهدید و.. همراه نیست .مگر استثنائات.خداوند ناپاکان را بکشد
  • ahmad RO ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    2 26
    این خبر پیاز داغشو زیاد کرده همچین چیزی نیست باور نکنید الان اخبار قزوین گفت شایعس
  • بی نام A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    4 19
    چرا پای شهرستان خمینی شهر را وسط میکشید متاسفانه فقط نام این شهر را می خواهند مسولان استان به خاطر از بعضی مسایل خراب کنند
  • بی نام A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
    11 12
    تمام کامنت ها رو خوندم از بس اعدام اعدام دیدم حالم بهم خورد از بس اعدام میکنن شاگرد اول دنیاییم ولی متاسفانه مشکلاتمو ن کم نشده که هیچ روز به روز بیشتر هم شده حالا هی بگین اعدام
  • بی نام A1 ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
    0 0
    چرا شما رسانه ها به مسولیت شرعی خود که فرهنگ سازی در جامعه و تعالی فرهنگ اجتماعی است توجه نمی کنید بهتر نبود که به جای اینکه حوادث چهار سال پیش یک شهرستانی را یاد آوری کنی و موجب تخریب فرهنگ و ایجاد نگاه بد به مردم یک شهرستان شوی با متخصصان و کارشناسان تحلیل و روشهای پیشگیری را اطلاع رسانی می کردی ظاهرا از ایمان و تعهد و اخلاق و انسانیت خبری نیست که اینگونه به تخریب زیر ساخت های فرهنگی می پردازی