کاری که فیفا با گوچی، انصاری فرد و جهانبخش کرد

فیفا با انتخاب گوام به عنوان میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی، در واقع به لژیونرهای کشورهای غرب آسیا لطمه زیادی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سفر به گوام برای بازیکنان تیم ملی بسیار سخت و طاقت فرسا بود. به ویژه برای لژیونرهایی که در اروپا بازی می‌کنند. آن‌ها قبل از سفر به گوام از اروپا به ایران آمدند. کریم انصاری فرد، گوچی و جهانبخش چند ساعت پرواز کردند تا به تهران برسند. پس از آن دو جلسه کنار تیم ملی تمرین کردند و همراه با دیگر ملی پوش‌ها به گوام رفتند. حالا هم در مسیر بازگشت به اروپا، آن‌ها مجبورند علاوه بر طی کردن مسافت گوام به سئول و سفری هم به دبی داشته باشند و تازه از آنجا قسمت دوم سفرشان شروع شود.

جهانبخش، گوچی و انصاری فرد به مراتب نسبت به دیگر بازیکنان سفر طولانی‌تری خواهند داشت. البته انصاری فرد زودتر به یونان می‌رسد چراکه این کشور از دبی فاصله زیادی ندارد اما جهانبخش و گوچی مجبورند سفری طولانی‌تر داشته باشند. هلند از دبی فاصله نسبتاً زیادی دارد و آنطرف آلمان است. مسافت دبی تا لندن هم تنها یکی دو ساعت بیشتر از آمستردام تا دبی است.
فیفا با انتخاب گوام به عنوان میزبان مسابقات مقدماتی جام جهانی، به لژیونرهای کشورهای غرب آسیا و به ویژه آنها که در اروپا بازی می کنند لطمه زیادی می‌زند، بی شک گوچی، انصاری فرد و جهانبخش به بدترین شکل به اردوی تیم‌های باشگاهی‌شان می‌رسند. فقط دو روز زمان می‌برد تا این بازیکنان ریکاوری کنند و به حالت عادی برگردند.

 

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =