اعتماد نوشت: جامعه روحانیت مبارز و به ویژه سیدرضا تقوی، قائم‌مقام این تشکل مذهبی- سیاسی برای ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان به‌شدت فعال است.

جامعه روحانيت پس از كناره‌گيري جامعه مدرسين حوزه علميه قم بايد هم نقش شوراي داوري را براي اصولگرايان بازي كند و هم آنكه شوراي هماهنگي را تاسيس كند و فصل‌الخطاب مصاديق انتخاباتي آنها باشد. اينگونه است كه اعضاي كميته سياسي جامعه روحانيت جداي از رايزني‌هاي متعدد با چهره‌ها و گروه‌هاي اصولگرا جلسات انتخاباتي را مدام برگزار مي‌كنند.

آخرين اين جلسه‌ها ديشب در دفتر مركزي اين تشكل سياسي- مذهبي به رياست آيت‌الله موحدي كرماني برگزار شد. در اين جلسه كه آيات محمدعلي موحدي كرماني، محسن مجتهد شبستري، محمدعلي تسخيري، سيدهاشم حميدي و رضا تقوي، حجج اسلام ابراهيم رييسي، مصطفي پورمحمدي، محمدحسن ابوترابي‌فرد، غلامرضا مصباحي‌مقدم، عبدالمقيم ناصحي، مهدي مطلبي، حسين ابراهيمي، مهدي طباطبايي، رضا اكرمي و محمدتقي عبدوس حضور داشتند، اعضا به تبادل اخبار و بررسي مسائل سياسي روز پرداختند. حسين ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در توضيح مباحث مطرح شده در اين جلسه با اشاره به جلسات آيات يزدي، مصباح و موحدي كرماني اظهار كرد: در جلسه جامعه روحانيت مبارز گزارش تفصيلي نشست علما كه هفته گذشته برگزار شد به اعضاي جامعه ارايه شد. ابراهيمي تاكيد كرد: برگزاري جلسات وحدت در جريان اصولگرايي ادامه دارد و من بايد اعلام كنم كه هيچ اقدام خلاف وحدتي از سوي هيچ بخشي از اصولگرايان صورت نگرفته و نخواهد گرفت.

اين جلسه در حالي برگزار شد كه سيد رضا تقوي در آخرين اظهارنظرهاي خود هشدارهاي جدي‌اي را به اصولگرايان داده بود و گفته بود: نبايد از مردم جدا شويم و بايد با مردم صادق باشيم و در جهت خير و صلاح آنها گام‌برداريم ولي متاسفانه در برخي شرايط ما اينگونه نيستيم. تشكلي موفق است كه در دل مردم باشد و اگر مردم اين مسائل را احساس كنند به ما اقبال خواهند كرد. نكته بعدي ايمان است؛ تشكل و جمعيتي موفق است كه به راه، مواضع و شعارهايش ايمان داشته باشد و آثار و نتيجه ايمان، تعهد در كار است. اگر به كارمان ايمان داشته باشيم انگيزه ما تقويت مي‌شود. تقوي با اشاره به انتخابات مجلس گفته بود: اصولگرايان بايد رشد خود را با وحدت‌شان در صحنه سياسي انتخابات به اثبات برسانند و اگر مشكلي در جايي وجود دارد، بايد آنها را به هم نزديك كنيم و در جهت وحدت و يكپارچگي قدم‌برداريم. همچنين بايد از تفكرات نفساني و تنگ‌نظرانه و خودستايي پرهيز كرد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 480058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۸
    4 5
    مجلس اصول گرا نتوانست برای مردم کاری بکند معضلات اجتماعی فرهنگی واقتصادی روز به روز بیشتر می شود دولت می گوید احمدی نژاد مجلس هم می گوید احمدی نژاد