رکابزن تیم ملی در بخش جاده از کمبود امکانات این رشته و نداشتن پیست در استان لرستان انتقاد دارد

آروین معظمی‎گودرزی در گفت‎وگو با ایسنا، درباره مرگ علی‎رضا نوروزیان که در حین تمرین رخ داده است، اظهار کرد: علی‎رضا رکابزن بخش سرعت است و باید در پیست دوچرخه‎سواری تمرین کند اما چون در بروجرد پیست نداریم، رکابزن‎های این بخش مجبور به تمرین در جاده هستند.

وی ادامه داد: همه از این اتفاق شوکه هستیم و با اینکه هنوز باورمان نمی‎شود اما به همین راحتی یک رکابزن و ورزشکار بااخلاق را از دست دادیم.

معظمی‎گودرزی با انتقاد از اینکه زیرساخت‎های ورزشی در لرستان کم هستند، افزود: در دوچرخه‎سواری اگر لرستان اول کشور نباشد، دوم است و در هر بخشی چندین ملی‎پوش داریم اما از امکانات حداقلی هم محروم هستیم و امیدوارم متولیان ورزش استان به خودشان بیایند.

نایب‎قهرمان بازی‎های آسیایی اینچئون در بخش جاده خاطرنشان کرد: ابتدا در بخش سرعت رکاب می‎زدم اما چون در استان پیست نداشتیم مجبور شدم، رشته‎ام را تغییر دهم و در جاده فعالیت کنم. وقتی پیست نباشد این مشکل‎ها پیش می‎آید و رکابزنی که در جاده تمرین کند، نمی‎تواند در پیست عملکرد درخشانی داشته باشد و با این شرایط همه انتظار دارند که رکابزنان شق‎القمر کنند.

وی با اشاره به اینکه چند روز دیگر این اتفاق را مسئولان فراموش می‎کنند، تأکید کرد: وقتی چنین حوادثی رخ می‎دهد، چطور انتظار داریم والدین اجازه دهند فرزندانشان روی به دوچرخه‎سواری بیاورند؟

علی‎رضا نوروزیان رکابزن 25 ساله تیم ملی در بخش سرعت که روز گذشته در جاده بروجرد- اشترینان مشغول تمرین بوده با یک تریلر که کنار جاده پارک کرده بود، برخورد می‎کند و با اینکه کلاه ایمنی داشته اما به سرش ضربه سختی وارد و فوت می‎کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 483471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =